x

Włoskie antipasti - nowości w portfolio marki MAKRO Chef

Kategoria: Produkty    11.07.2020

MAKRO Polska wprowadziło do sprzedaży nowe produkty pod parasolem marki MAKRO Chef.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
W ofercie sieci hurtowni pojawiły się: cebulki w occie balsamicznym, suszone pomidory w oleju słonecznikowym, zielone papryczki marynowane w occie winnym i czerwone papryczki nadziewane kaparami i tuńczykiem. Klasyczne włoskie przystawki to znakomity początek każdego posiłku. Warzywne przysmaki urozmaicą również grillowe menu i będą doskonałym dodatkiem do dań mięsnych. 

www.makro.pl
www.facebook.com/MAKROPolska

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej