x

Radio Kulinarne - pierwszy podcast kulinarno-winiarski

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    08.07.2020

Ruszył nowy projekt mediowy - Radio Kulinarne, czyli podcast kulinarno-winiarski. To pierwszy tego typu format na rynku - poszczególne odcinki są realizowane w formie radiowych reportaży i wywiadów.

Twórcami projektu są Maja Dutkiewicz – dziennikarka informacyjna i kulinarna (aktualnie Radio Kraków, wcześniej RMF FM i Eska) oraz Bartosz Wilczyński – krakowski promotor kulinarny wspierający aktywnie polskich winiarzy, cydrowników, serowarów i producentów lokalnych.  
Radio Kulinarne to w założeniu miejsce spotkań z ludźmi, którzy z pasją realizują swoje życiowe pomysły. W kolejnych odcinkach posłuchać będzie można winiarzy, cydrowników, serowarów i producentów dobrej żywności, ale także ekspertów z różnych dziedzin, pokazujących jak żyć zdrowiej. Poszczególne odcinki powstają podczas reporterskich podróży i spotkań. Radio Kulinarne to nie tylko podcasty – na uruchomionej równolegle stronie internetowej znajdą się rekomendacje w formie artykułów i przewodników po sprawdzonych miejscach oraz polecane wydarzenia i przedsięwzięcia.
– Wspieramy projekty, inicjatywy i działania, które niosą ze sobą wartości zgodne z filozofią slow food i slow life. Współpracujemy z winiarzami. Znamy ich osobiście. Tak jak lokalnych producentów żywności. Interesują nas ludzie, miejsca i historie, które za nimi stoją. Miejsca, gdzie można zachłysnąć się życiem. Pytamy również naukowców i ekspertów, o to co dla nas najlepsze i zdrowe. Pytamy o skomplikowane mechanizmy, które rządzą najprostszymi wydawałoby się zjawiskami – mówią twórcy Radia Kulinarnego.
Dostępne są już pierwsze odcinki reportażowe: „Winnica Wieliczka. Z szacunkiem do natury” o biodynamicznych  winiarzach radykałach, „Winnica Silesian. Na koniu do wina” o tym jak rodzina Mazurków - koniarzy została winiarzami, „Wulkany, wzgórza i winny Dolny Śląsk” o miejscach winiarskich wartych wakacyjnej wizyty na Dolnym Ślasku oraz „Pij z głową. Rozmowa z prof. Grzegorzem Gajosem”.
Radia można posłuchać na stronie www.radiokulinarne.pl oraz w aplikacjach Spotify, Apple Podcasts oraz Google Podcasts.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej