x

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Kategoria: Twój biznes - oferta    25.06.2020

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
W pierwszym roku nie trzeba ponosić kosztów pełnej  inwestycji, a partnerzy, którzy przekształcą lokal jeszcze w 2020 r. nie ponoszą opłaty wstępnej za know-how.
– Pandemia bardzo mocno dotknęła branżę gastronomiczną. Cześć lokali już się nie otworzyła po odmrożeniu, a inne zmagają się z różnymi trudnościami i wielu restauratorów z pewnością martwi się o przyszłość. W tej sytuacji marki sieciowe Sfinks Polska mają przewagę w postaci rozpoznawalności, dostępu do atrakcyjnych cenowo zakupów centralnych, sprawdzonej oferty i warunków biznesowych w ramach systemów delivery, programu lojalnościowego dla klientów i wielu innych korzyści wynikających z działania w grupie. Partnerstwo franczyzowe z nami jest szansą, by pozostać w branży, ochronić swoje miejsce pracy, a często i miejsce pracy bliskich, bo wiele restauracji to biznesy rodzinne. Stąd nowa, dostosowana do obecnych realiów rynkowych i elastyczna oferta współpracy franczyzowej, oparta o nasze wieloletnie doświadczenie oraz know-how – wyjaśnia Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
Program „Franczyza za 1 zł” dotyczy przekształcenia istniejących lokali gastronomicznych na koncepty Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy oraz Meta. Każda z tych marek ma określone warunki brzegowe, w tym dotyczące wymagań lokalowych. Różnią się też opłatą wstępną za know-how, która wynosi od 10 do 55 tys. zł. Ten wydatek ominie lokale, które otworzą się pod jednym z szyldów Sfinksa do końca roku.
Nowa oferta charakteryzuje się także elastycznością – restauratorzy mają możliwość odstąpienia od umowy po pierwszym roku, jeśli z jakiegoś powodu zmienią się ich plany biznesowe. Jednocześnie Sfinks jako franczyzodawca wspiera swoich nowych partnerów doradczo, także w ramach pozyskania finansowania, np. na zmiany w lokalu, jak szyldy, logotypy czy inne niezbędne na tym etapie wyróżniki marek. Obecnie spółka prowadzi rozmowy z restauratorami, którzy już zgłosili się do współpracy.
Osoby zainteresowane partnerstwem franczyzowym mogą kontaktować się pisząc na adres franczyza@sfinks.pl lub poprzez formularz ze strony https://franczyza.sfinks.pl/.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kawowy ekspres do gastronomii. Cena to nie wszystko

Jeśli nie wiemy, jak samodzielnie zaparzyć espresso, powinniśmy mieć w lokalu choćby mały automatyczny ekspres. To, jakie urządzenie będzie dla nas odpowiednie, zależy od wielu czynników i nie ogranicza się do dyskusji wyłącznie na temat ceny.

5 dobrych powodów, by pożegnać się ze starym sprzętem kuchennym

Znane procesy, sprzęt i sposób przygotowywania - wszystko to ułatwia życie w kuchni. Naprawdę? Przyglądając się pracy w kuchni czasami odnosi się zupełnie inne wrażenie. Tylko dlatego, że zawsze robiłeś coś w określony sposób, nie oznacza to, że jest to najlepszy sposób.

Starbucks w biurach! Nestlé Professional startuje w Polsce z ofertą We Proudly Serve Starbucks®

Firma Nestlé Professional rozszerza portfolio napojów dla gastronomii o koncept We Proudly Serve Starbucks®. Oferuje on biurom i punktom gastronomicznym możliwość serwowania napojów kultowej marki.

Piece do bistro

Każdy lokal gastronomiczny ma inną powierzchnię i specyfikę działalności, wymaga więc wyposażenia w nieco inny sprzęt. Na co zwrócić uwagę, wybierając piec do bistro?

Środki czystości dla gastronomii

W sklepach i hurtowniach znajdziemy dziś specyfiki przystosowane do usuwania zabrudzeń z niemal każdego typu powierzchni. Jak korzystać z nich w sposób nie tylko efektywny, ale także bezpieczny?

Fit Ice Cream - nowy koncept franczyzowy na rynku

Jeszcze wiosną na ulicach polskich miast pojawią się kolorowe skutery piaggio, z których można będzie kupić lody. Będą to lody inne niż wszystkie - wegańskie, bez cukru i bez glutenu. Stoi za tym sieć "nie-cukierni" Fit Cake, która wprowadza na rynek mobilną franczyzę Fit Ice Cream.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej