

Trend - posiłki ze stacji paliw w ofercie platform delivery


Firmy paliwowe i operatorzy dowozów jednoczą siły na polskim rynku. Najpierw w menu Uber Eats pojawiły się kawa i inne produkty z sieci Wild Bean Café przy BP, teraz za pośrednictwem Bolt Food można zamówić online m. in. hot-dogi ze stacji Circle K.
– Wygoda, szybkość i szeroka gama produktów to niezwykle ważne czynniki podczas podejmowania decyzji konsumenckich. Widzimy to i rozumiemy, dlatego nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem do aplikacji alternatywnych kategorii – mówi Michał Dubisz, manager operacyjny w Bolt Food.
BP z Uber Eats w Krakowie
Przed paroma tygodniami ruszył pilotażowy etap projektu dostaw ze stacji BP, w ramach którego w Krakowie można online zamówić do domu wybrane artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café za pomocą aplikacji Uber Eats. Oferta zostanie rozszerzona też o towary ze sklepów na stacjach BP.
– Wdrożenie programu będzie przebiegać w kilku etapach, a naszym celem jest realizowanie dostaw ze stacji BP w całej Polsce, z ofertą gastronomiczną i sklepową – zapowiada Barbara Wiążewska, dyrektor generalna działu retail firmy bp w Polsce.
Zamówienia można składać ze stacji wymienionych na liście Uber Eats. Nie obowiązuje minimalna wartość koszyka, a opłata za dostawę wynosi od 5,99 do 9,99 w zależności od odległości. Proces dostawy można prześledzić od początku do końca, trwa około 30 minut.
– Nawiązując współpracę z siecią stacji paliw BP, możemy zaoferować użytkownikom bezpieczny dostęp do podstawowych produktów spożywczych oraz potrzebnych artykułów – mówi Charity Safford, dyrektor generalna Uber Eats na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią.
Bezpieczeństwo osób korzystających z aplikacji i zapobieganie rozprzestrzenianiu się koronawirusa to priorytet dla Uber Eats. W związku z tym Uber Eats wdrożyło szereg inicjatyw m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie wyczerpujących informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy.
Circle K z Bolt Food w Warszawie
Ogłoszona właśnie współpraca Bolt Food i Circle K obejmuje dostarczanie zakupów spożywczych i posiłków z 17 warszawskich stacji Circle K. Obecnie przez aplikację Bolt Food można zamawiać 30 produktów spożywczych, w tym napoje, słodycze oraz artykuły higieniczne, a także 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K, takich jak hot dogi, hamburgery, zapiekanki czy panini, w takich samych cenach jak na stacjach.
Wraz z rozwojem współpracy zakres produktów będzie rozwijany. Aplikacja pozwala na jednorazowe zamówienie nawet 41 artykułów. Dostawy są realizowane w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia, codziennie od godziny 10:00 do 23:00.
Kurierzy Bolt Food wyposażeni są w maseczki ochronne i regularnie myją lub dezynfekują dłonie oraz sprzęt. Podobnie jak dostawy jedzenia z warszawskich restauracji, zakupy są przekazywane bezkontaktowo, a kurierzy zostawiają je we wskazanym przez użytkownika miejscu (informację podaje się w aplikacji).
– Dołączenie do platformy Bolt Food ma zapewnić naszym klientom przyjemne, bezpieczne i szybkie doświadczenie zakupów. Szeroki zakres godzin, w którym realizowane będą dostawy pozwoli im na dostosowanie dostawy do indywidualnych potrzeb. Planujemy dalszy rozwój naszej współpracy z Bolt, aby nasi klienci w kolejnych lokalizacjach mogli korzystać z usługi zamówienia zakupów Circle K z dostawą w wybrane miejsce – mówi Renata Timoščik, director market development w Circle K Polska.

Zobacz także

Konsumenci oczekują bezpiecznej żywności

Czy system HACCP to obecnie za mało i jak jeszcze można zadbać o bezpieczeństwo żywności - zapytaliśmy Lucynę Olborską, dyrektora Polskiego Centrum Akredytacji.

Krótka karta. Jak ją wprowadzić?

Krótka karta wymaga umiejętności planowania menu, rozumienia kulinarnych trendów i doskonałej znajomości swoich gości. Czyli, po prostu, dużego zaangażowania w prowadzenie restauracji. Warto włożyć je w projektowanie nowej karty - ograniczenie liczby dań ma bowiem sporo korzyści.

Uber Eats poszerza zasięg o Olsztyn i Częstochowę

Teraz także w Olsztynie i Częstochowie restauratorzy oraz klienci mogą korzystać z platformy Uber Eats, by zamówić ulubione dania za pomocą aplikacji i otrzymać je pod drzwi w ramach bezkontaktowej dostawy. W ofercie aplikacji pojawiło się menu z 50 nowych lokali.

Rola hosta w restauracji

Doskonała obsługa rozpoczyna się, zanim gość na dobre zasiądzie przy stoliku. Pierwsze dobre wrażenie budujemy już na etapie przyjmowania rezerwacji, a życzliwe i przyjazne powitanie powinno być naturalnym elementem serwisu. Nie zawsze jednak tak się dzieje.

Bezpłatne konsultacje dla restauratorów z ekspertami HoReCa startują już 21.03

Prawo, podatki, marketing, dostawy - wybierz eksperta, zarejestruj się i skorzystaj z dawki fachowej, rzetelnej wiedzy! A wszystko zupełnie za darmo.

BREAK-EVEN POINT - GRANICA, KTÓRĄ TRZEBA PRZEKROCZYĆ

Niezależnie od tego, w jakim modelu gastronomicznym działa nasza firma, świadomość tego, w którym miejscu znajduje się próg jej rentowności, jest bardzo istotna.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna strategia wyceny napojów

