x

Frappuccino na bazie różowej czekolady - od Starbucksa

Kategoria: Karta - napoje    16.06.2020

W ofercie sieci kawiarni Starbucks w Polsce pojawił się nowy, różowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój Starbucks, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.

Ruby Flamingo Frappuccino marki Starbucks. Zdjęcie: materiały prasowe.
Ruby Flamingo Frappuccino marki Starbucks. Zdjęcie: materiały prasowe.
Czekolada wytwarzana z różowych ziaren kakaowca z charakterystyczną owocową nutą podbiła już serca smakoszy. Teraz można jej skosztować także w nowym napoju Starbucks – Ruby Flamingo Frappuccino. Głównymi składnikami napoju, poza wspomnianą już różową czekoladą, są także orzeźwiający syrop malinowy oraz puszysta, różowa bita śmietana. Oferta dostępna jest w kawiarniach Starbucks w całej Polsce od 16 czerwca (od 15 czerwca dla użytkowników aplikacji Starbucks Rewards).
–  Ruby Flamingo Frappuccino robi niemałą furorę, ponieważ nie tylko cudownie wygląda, ale ma też pyszny, owocowy smak, który idealnie orzeźwia w upalne lato – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Napój dostępny jest wyłącznie w ofercie limitowanej, do wyczerpania zapasów.

Promocja Happy Hours w Starbucks
Z myślą o tych, którzy nie chcą odmawiać sobie latem kawy, Starbucks przygotował wyjątkową promocję, w ramach której goście, którzy odwiedzą kawiarnię między godz.16 a 18 (od 15 dla użytkowników aplikacji) będą mogli zakupić wybrane napoje Frappuccino w cenie obniżonej o 30%.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Magia drewna - rzemiosło bednarzy, smak whisky

Dostępność alkoholi na polskim rynku z roku na rok jest coraz większa. Warto zatem poruszyć temat grupy alkoholi, które nie mogłyby cieszyć się tak zacnym smakiem, gdyby nie odrobina magii ukryta w otulinie drewna.

JAK SKUTECZNIE REKOMENDOWAĆ I SPRZEDAWAĆ WODĘ W RESTAURACJI?

Kategoria wody będzie się rozwijać w najbliższych latach, a jej konsumpcja w restauracjach stopniowo rosnąć. Dlaczego tak się dzieje oraz jak z tej tendencji mogą skorzystać właściciele restauracji?

HISTORIA LONG BARU WCIĄŻ TRWA

Singapore Sling jest powszechnie uznawany za narodowy drink Singapuru. To też wizytówka barów i hoteli Raffles na całym świecie. Również Warszawa ma swoją wersję Slinga. Jak to się stało? Przeczytajcie sami.

Kawa - naucz się kawy

Kawa to jeden z najbardziej złożonych produktów pod względem smaku i aromatu. Profesjonalni bariści i degustatorzy przechodzą skomplikowane szkolenia, aby posiąść umiejętność opisywania tego napoju. Najważniejszych cech sensorycznych kawy można jednak z powodzeniem nauczyć się w domu.

Rozgrzewająco, nie tylko na ciepło

Zima to okres, w  którym nasza gościnność wystawiona jest na najcięższą próbę - z doświadczenia wiem, że dużo łatwiej jest zapewnić gościom smaczne orzeźwienie niż niebanalne rozgrzanie.

Karim Bibars: wariacje na temat wódki

Wódka i jej pochodzenie wzbudza co najmniej tyle samo emocji, ile polityczne dyskusje przy rodzinnym stole podczas świąt. Tematu lepiej więc unikać, zwłaszcza gdy wieczór spędzamy ze znajomymi z Rosji bądź Ukrainy. Niemniej nie sposób zaprzeczyć, że jest to szalenie popularny alkohol.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej