

Frappuccino na bazie różowej czekolady - od Starbucksa


W ofercie sieci kawiarni Starbucks w Polsce pojawił się nowy, różowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój Starbucks, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.
– Ruby Flamingo Frappuccino robi niemałą furorę, ponieważ nie tylko cudownie wygląda, ale ma też pyszny, owocowy smak, który idealnie orzeźwia w upalne lato – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Napój dostępny jest wyłącznie w ofercie limitowanej, do wyczerpania zapasów.
Promocja Happy Hours w Starbucks
Z myślą o tych, którzy nie chcą odmawiać sobie latem kawy, Starbucks przygotował wyjątkową promocję, w ramach której goście, którzy odwiedzą kawiarnię między godz.16 a 18 (od 15 dla użytkowników aplikacji) będą mogli zakupić wybrane napoje Frappuccino w cenie obniżonej o 30%.
Zobacz także

Rewolucja gorzelników zaczyna się w restauracjach

W segmencie alkoholi mocnych rozpoczęła się poważna rewolucja. Po latach niepodzielnej dominacji wódki w Polsce odradza się rynek okowit i rodzimych rzemieślniczych ginów. O sukcesie tych produktów zadecydować może bliska współpraca z branżą gastronomiczną.

2020 rok w kieliszku

Choć nie wierzę w horoskopy, numerologię i inne formy przewidywania przyszłości, to powróżę z kieliszka i spróbuję opisać barowe trendy na 2020 r., bo lubię analizować to, co dzieje się w branży alkoholowej. Z perspektywy czasu chętnie ocenię, na ile sprawdziły się moje barmańskie przepowiednie.

Koktajle w karnawale

Najbliższe tygodnie będą gorącym okresem dla wszystkich barmanów. Zabawy sylwestrowe i karnawałowe to idealny czas, aby zachwycić gości umiejętnościami i kreatywnością.

Moda na zdrowie napędza sprzedaż piwa bezalkoholowego

Piwo to najpopularniejszy napój alkoholowy w Polsce. Jednak rosnąca moda na zdrowe odżywianie, bycie fit i utrzymywanie szczupłej sylwetki sprawia, że Polacy coraz chętniej sięgają po jego bezalkoholową wersję.

Koktajl All the single Lady według Ewy Nowickiej

Ewa Nowicka, bar managerka w warszawskim Regina Barze, proponuje koktajl All the single Lady.

MATTHEW MCCONAUGHEY I NOWY BURBON WILD TURKEY LONGBRANCH™

Dyrektor kreatywny Wild Turkey, Matthew McConaughey, oraz mistrz destylacji, Eddie Russell, prezentują nowy wariant bourbona, filtrowanego przez drewno mesquite.
Inne kategorie
Podcasty


Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

