x

Frappuccino na bazie różowej czekolady - od Starbucksa

Kategoria: Karta - napoje    16.06.2020

W ofercie sieci kawiarni Starbucks w Polsce pojawił się nowy, różowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój Starbucks, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.

Ruby Flamingo Frappuccino marki Starbucks. Zdjęcie: materiały prasowe.
Ruby Flamingo Frappuccino marki Starbucks. Zdjęcie: materiały prasowe.
Czekolada wytwarzana z różowych ziaren kakaowca z charakterystyczną owocową nutą podbiła już serca smakoszy. Teraz można jej skosztować także w nowym napoju Starbucks – Ruby Flamingo Frappuccino. Głównymi składnikami napoju, poza wspomnianą już różową czekoladą, są także orzeźwiający syrop malinowy oraz puszysta, różowa bita śmietana. Oferta dostępna jest w kawiarniach Starbucks w całej Polsce od 16 czerwca (od 15 czerwca dla użytkowników aplikacji Starbucks Rewards).
–  Ruby Flamingo Frappuccino robi niemałą furorę, ponieważ nie tylko cudownie wygląda, ale ma też pyszny, owocowy smak, który idealnie orzeźwia w upalne lato – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Napój dostępny jest wyłącznie w ofercie limitowanej, do wyczerpania zapasów.

Promocja Happy Hours w Starbucks
Z myślą o tych, którzy nie chcą odmawiać sobie latem kawy, Starbucks przygotował wyjątkową promocję, w ramach której goście, którzy odwiedzą kawiarnię między godz.16 a 18 (od 15 dla użytkowników aplikacji) będą mogli zakupić wybrane napoje Frappuccino w cenie obniżonej o 30%.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Karta koktajlowa w czasach kryzysu

Tworzenie kart koktajlowych to teraz nie lada łamigłówka. Zadania nie ułatwiają stale rosnące ceny surowców i coroczne podwyżki. Dla wielu szefów barów najbliższe miesiące być może będą najtrudniejszymi w ich karierze, a z pewnością jednymi z najbardziej kreatywnych.

Najlepszy współczesny gin na świecie pochodzi z Polski! Krajowy trunek wygrywa World Gin Awards

Tytuł najlepszego współczesnego ginu na świecie zdobył polski rzemieślniczy Heritage Magnolia Gin. - Nigdy, przenigdy, nie marzyliśmy o takim tytule. Ale czasem rzeczywistość prześciga marzenia - mówią twórcy trunku, Aleksandra i Marcin Czajkiewicz.

Kawa Kobieca - zamiast kwiatów na Dzień Kobiet. Projekt non profit palarni HAYB i Your KAYA

Z okazji Dnia Kobiet warszawska palarnia kawy speciality HAYB już po raz czwarty stworzyła Kawę Kobiecą. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany fundacjom walczącym o prawa kobiet - Okresowej Koalicji oraz Feminotece.

Koktajle na rok 2023

Jak co roku firmy badawcze przygotowują raporty dotyczące tego, jakie zjawiska mogą stać się trendami w danym okresie. Przyjrzyjmy się mocnym alkoholom i zmianom, które zachodzą w tym sektorze.

Karol Okrasa warzy piwo z Browarem Pinta

Pierwszym produktem uwarzonym w ramach współpracy Karola Okrasy i Browaru Pinta jest piwo Porter Bałtycki. I na tym nie koniec.

Wino z marihuaną? Oto 10 trendów na rynku alkoholi 2023 roku

Jakie alkohole mogą wzbudzać w tym roku zainteresowanie większe niż w latach ubiegłych? Oto kilka bardzo bardzo prawdopodobnych typów.

Inne kategorie

Podcasty

Nowe kierunki rozwoju i nowe kategorie roślinnych produktów [PODCAST]

Jak zmienia się rynek roślinnych zamienników produktów odzwierzęcych? Czego możemy się spodziewać na wegańskich talerzach w niedalekiej przyszłości? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Sałatą, przedstawicielką kampanii RoślinnieJemy.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej