x

Frappuccino na bazie różowej czekolady - od Starbucksa

Kategoria: Karta - napoje    16.06.2020

W ofercie sieci kawiarni Starbucks w Polsce pojawił się nowy, różowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój Starbucks, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.

Ruby Flamingo Frappuccino marki Starbucks. Zdjęcie: materiały prasowe.
Ruby Flamingo Frappuccino marki Starbucks. Zdjęcie: materiały prasowe.
Czekolada wytwarzana z różowych ziaren kakaowca z charakterystyczną owocową nutą podbiła już serca smakoszy. Teraz można jej skosztować także w nowym napoju Starbucks – Ruby Flamingo Frappuccino. Głównymi składnikami napoju, poza wspomnianą już różową czekoladą, są także orzeźwiający syrop malinowy oraz puszysta, różowa bita śmietana. Oferta dostępna jest w kawiarniach Starbucks w całej Polsce od 16 czerwca (od 15 czerwca dla użytkowników aplikacji Starbucks Rewards).
–  Ruby Flamingo Frappuccino robi niemałą furorę, ponieważ nie tylko cudownie wygląda, ale ma też pyszny, owocowy smak, który idealnie orzeźwia w upalne lato – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Napój dostępny jest wyłącznie w ofercie limitowanej, do wyczerpania zapasów.

Promocja Happy Hours w Starbucks
Z myślą o tych, którzy nie chcą odmawiać sobie latem kawy, Starbucks przygotował wyjątkową promocję, w ramach której goście, którzy odwiedzą kawiarnię między godz.16 a 18 (od 15 dla użytkowników aplikacji) będą mogli zakupić wybrane napoje Frappuccino w cenie obniżonej o 30%.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Jak ozdabiać koktajle? Radzą czołowi polscy barmani

Ozdabiane owocowymi szpatułkami, skórkami cytrusów, liśćmi ziół, pudrem czy jadalną farbą. Choć to smak gra główne skrzypce, to niebanalne podanie koktajli również jest bardzo istotne

Matcha - od japońskiego rytuału do globalnej gastronomii

Niegdyś niszowa japońska zielona herbata matcha stała się modnym towarem w gastronomii. Kto by przypuszczał, że produkt od wieków stosowany głównie podczas uduchowionych elitarnych ceremonii herbacianych trafi pod strzechy - do sieciowych kawiarni czy rzemieślniczych lodziarni.

Koktajlowe menu na trudne czasy

Ostatni kwartał 2022 r. może być dla barmanów i właścicieli barów w Polsce trudny. Projektując jesienną kartę koktajli, trzeba będzie uwzględniać rosnące ceny produktów oraz niedostępność do tej pory łatwo osiągalnych składników. To jednak - wbrew pozorom - może być całkiem dobra wiadomość.

Bawarka wraca do łask

Połączenie herbaty i mleka wzbudza różne emocje. Bawarkę albo się kocha, albo nienawidzi.Tak jak połączenie kawy z mlekiem wydaje się w stu procentach naturalne, to dodawanie do herbaty czegoś innego niż cukru i cytryny może wydawać się nieco oryginalne.

Piwo Roberta Makłowicza podbija rynek

Piwo Miłosław & Makłowicz ArcyIPA - opracowane przez krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza oraz wielkopolski Browar Fortuna - pojawiło się na rynku w kwietniu i od tego czasu podbija serca konsumentów. Choć do podsumowania sezonu daleko, to już wiadomo, że sprzedaż trunku będzie rekordowa.

Letnie koktajle

Lato to czas, który sprzyja spotkaniom w luźnej atmosferze i wypadom na drinka z grupą znajomych. Co się pija o tej porze roku? Na jaką ofertę postawić, by to do waszego lokalu trafili spragnieni relaksu i letnich koktajli goście?

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej