x

Marka Vapiano do reaktywacji? Takie plany ma m. in. założyciel AmRestu

Kategoria: Twój biznes - wiedza    15.06.2020

Grupa międzynarodowych partnerów i inwestorów chce ponownie uruchomić markę restauracji Vapiano i nadać jej nowy wymiar - informuje portal www.rli.uk.com.

Marka Vapiano to restauracje z pizza i makaronami. Zdjęcie: Shutterstock.com.
Marka Vapiano to restauracje z pizza i makaronami. Zdjęcie: Shutterstock.com.
Grupa inwestorów – wśród których jest między innymi Henry McGovern, założyciel firmy AmRest zarządzającej tak znanymi markami jak KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King – chce reaktywować założoną w Hamburgu w 2002 r. markę Vapiano. To jeden z niewielu niemieckich konceptów gastronomicznych, który odniosł światowy sukces.
W szczytowym momencie marka liczyła 250 restauracji w ponad 30 krajach. W Polsce pod szyldem Vapiano działały trzy restauracje – dwie w Warszawie oraz jedna we Wrocławiu.
– Nasza siła jako inwestorów polega na tym, że każda osoba ma nie tylko wieloletnie doświadczenie na najwyższych stanowiskach w europejskiej branży gastronomicznej, ale także że wszyscy znamy się bardzo dobrze od bardzo dawna. Łączy nas głęboka przyjaźń i zaufanie – mówi cytowany przez portal rli.uk.com Mario C. Bauer, który przez prawie dekadę był w Vapiano dyrektorem wykonawczym ds. międzynarodowego rozwoju i partnerstwa.
To właśnie on i jego zespół otworzyli i prowadzili ponad 200 restauracji w 33 krajach na całym świecie.

Autor tekstu: Joanna Hamdan

Zobacz także

Sprzedaż alkoholu przez internet - jest nowy projekt ustawy

Sprzedaż alkoholu przez internet wspomoże małych producentów i dystrybutorów alkoholi rzemieślniczych dotkniętych epidemią Covid-19 - uważają posłowie KP-PSL-Kukiz'15, autorzy projektu noweli ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Targi INTERNORGA za nami

Tegoroczna edycja miała miejsce w terminie od 9 do 13 marca 2018 i zgromadziła około 1.300 wystawców (w tym 13 firm z Polski) oraz 93.000 zwiedzających z Niemiec i zagranicy.

Bary stacjonarne i mobilne

Mimo specyficznej sytuacji na świecie nie brakuje chętnych do inwestowanie w lokale gastronomiczne, w tym bary. Jak zawsze podczas przygotowań do sezonu letniego uwaga restauratorów i organizatorów eventów skupia się także na barach mobilnych.

FUNDAMENT GOŚCINNOŚCI

Miesiąc po wizycie w restauracji zwykle nie pamiętamy tego, co jedliśmy, za to doskonale pamiętamy, jak zostaliśmy obsłużeni. Mimo że przychodzimy do restauracji przede wszystkim dla dobrego jedzenia, a nie wyjątkowej obsługi, jedno bez drugiego nie istnieje.

W Nespresso Professional Dzień Ziemi jest codziennie

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi - przyglądamy się problemom naszej planety. Nespresso od lat wspiera ochronę środowiska, rozwijając plantacje w duchu zrównoważonego rozwoju, zalesiając tereny wokół upraw kawowców, pozyskując surowce z certyfikowanych źródeł i i stosując recykling.

Boom na lody. Pomimo albo dzięki pandemii...

Wydawałoby się, że z powodu pandemii ten sezon będzie dla lodziarzy stracony. Nic bardziej mylnego. Czerwcowo-lipcowe obroty franczyzobiorców LodyBonano i Wytwórni Lodów Polskich są na podobnym poziomie jak w ubiegłym roku, a często wyższe. Niektórzy odnotowali rekordowy wzrost, nawet o 50%.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej