x

Chińscy inwestorzy nadciągają do restauracji w Europie

Kategoria: Twój biznes - wiedza    08.06.2020

Co zmieniło się po dwóch miesiącach po zniesieniu lockdownu w Chinach? I czy Chińczycy zaczną masowo przejmować polskie firmy? A także o chińskich planach stworzenia silnego biznesu gastronomicznego w Europie opowiada Bartosz Ziółek z Amber Global Consulting.

Bartosz Ziółek z Amber Global Consulting. Zdjęcie: materiały prasowe.
Bartosz Ziółek z Amber Global Consulting. Zdjęcie: materiały prasowe.
W co będą inwestować u nas Chińczycy? Co dzieje się w kraju, który już dwa miesiące temu zaczął „odmrażać się” po koronawirusie? Jaki ruch panuje w tamtejszych restauracjach i sklepach, a także które chińskie doświadczenia mogą powtórzyć się w Polsce? Zapraszamy do wysłania rozmowy na ten temat. Dostępna jest tu oraz na stronie magazynu handelextra.pl.

Autor tekstu: Michalina Szczepańska

Zobacz także

Producent łososia MOWI na czele najbardziej zrównoważonych producentów białka

Norweskie przedsiębiorstwa z sektora akwakultury znajdują się obecnie na 4 miejscu rankingu Coller FAIRR Protein Index 2019 r. Zajmują też 60. pozycję na liście największych światowych producentów białek, notowanych na giełdzie pod względem wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Różnorodność hotelowych śniadań

Śniadanie w hotelu to obecnie norma. Dlatego poszczególne obiekty coraz częściej rywalizują ze sobą ceną, a przede wszystkim obfitością i oryginalnością ofert.

Hotele w Polsce. Idzie nowe!

Najszybciej rozwijającym się rynkiem hotelowym w kraju jest Warszawa z 15 tys. pokoi hotelowych. W ciągu trzech lat w stolicy przybędzie około 5 tys. kolejnych pokoi. Otworzy się m. in. Hotel Nobu należący do sieci współtworzonej przez Roberta De Niro. Jakie nowe marki pojawią się jeszcze na rynku?

E-commerce w świecie restauracji

Pandemia przyspieszyła, a może raczej katapultowała transformację, którą obserwowaliśmy na Zachodzie od lat - przejście restauracji do sprzedaży online i eksplozję rynku dostaw. Na całym świecie trwa dynamiczna przemiana gastronomii i jej wejście do świata e-commerce.

Sprzedaż on-line: musi być lekko, łatwo i przyjemnie

Mniej trudności, z jakimi musi zmierzyć się konsument, oznacza więcej szans na wirtualną sprzedaż - oto recepta na udaną sprzedaż on-line, również w gastronomii. Z badań wynika, że 6 na 10 klientów opuszcza sklep internetowy, gdy pojawi się najmniejszy problem.

RESTAURACYJNA MANUFAKTURA

Własnej roboty pieczywo, makarony, przetwory czy lody - coraz więcej lokali ma je w ofercie. Jak można wykorzystać ten potencjał i wyjść poza standardową działalność restauracji?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej