x

W Green Caffè Nero nic się nie zmarnuje. Sieć dołącza do Too Good To Go

Kategoria: Twój biznes - wiedza    05.06.2020

Niesprzedane w danym dniu świeże produkty z kawiarni Green Caffè Nero można kupić w aplikacji Too Good To Go w formie paczek - niespodzianek. Przygotowane na miejscu bagietki, kanapki, ciasta i ciasteczka, a także quiche i sałatki trafią do użytkowników apki.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Nikt nie lubi wyrzucać produktów spożywczych, jednak dokładne rozplanowanie ich użycia w gospodarstwie domowym, a tym bardziej w gastronomi jest bardzo trudne, a sprzedaż wszystkich zaplanowanych świeżych produktów co do sztuki lub porcji – w zasadzie niemożliwa. Aby jednodniowe świeże i smaczne dania nie lądowały w koszu, sieć Green Caffè Nero podjęła współpracę z Too Good. Miała się ona rozpocząć już ponad dwa miesiące temu, ale sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że połączenie sił w słusznej sprawie mogło nastąpić dopiero w czerwcu.
System działa w wybranych lokalach w Warszawie i okolicach – w tych, które ponownie zostały otwarte. W Green Caffè Nero kanapki przygotowywane są na bieżąco, a ciasta i słone wypieki dostarczane codziennie do lokali z warszawskiej manufaktury. Jednak obostrzenia wprowadzone ze względu na pandemię sprawiają, że precyzyjne zarządzanie zamówieniami stało się trudne. Dlatego możliwości, które daje aplikacja, są w obecnych czasach dla kawiarni niezwykle przydatne.
– Jeśli współpraca będzie cieszyła się zainteresowaniem to planujemy wprowadzenie tego rozwiązania we wszystkich naszych lokalach. Wierzymy, że wspólnymi siłami wraz z Too Good To Go uda nam się realnie wpłynąć na ograniczenie marnowania żywności. Chcemy promować „trend na niemarnowanie” i pokazać innym przedstawicielom branży gastronomicznej, że to rozwiązanie które przynosi ogromną satysfakcję – mówi Agata Milewska, szef marketingu i komunikacji marki Green Caffè Nero.

W Polsce co roku wyrzuca się ponad 9 milionów ton żywności. Aplikacja Too Good To Go w prosty sposób zrzesza użytkowników we wspólnej walce z jej marnowaniem, łącząc klientów z miejscami, w których na koniec dnia zostało nadwyżkowe, świeże jedzenie. W Polsce, aplikacja zyskała popularność już wśród 180 tysięcy osób. Dzięki swojej aktywności, do tej pory użytkownicy uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot 57-krotnie okrążający kulę ziemską.



Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sfinks rozszerza usługę delivery

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i WOOK, systematycznie zwiększa zasięg dostaw do klienta.

Glovo Tech Hub - technologiczny rozwój w Polsce

Hiszpański gracz rynku delivery nie zwalnia tempa. Glovo rozwija działalność swojego Centrum Technologicznego w Warszawie. Polscy specjaliści IT ulepszą działanie aplikacji oraz rozwiną jej nowe funkcjonalności, a firma chce inwestować w Polski rynek.

Prezes Sfinks Polska: "Lockdown kosztował nas dużo, mimo to mamy ręce pełne roboty"

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia, w trzecim kwartale 2020 r. systematycznie odbudowywał sprzedaż po wiosennym lockdownie. Firma liczy, że ze wsparciem m.in. rządowych programów pomocowych uda się jej wyjść wkrótce na prostą.

Bezpłatna aplikacja edukacyjna dla środowiska barmańskiego

Startuje bezpłatny program szkoleniowy na temat zrównoważonego i odpowiedzialnego prowadzenia baru - “The Bar World of Tomorrow".

MAKRO Polska rozpoczyna nowy konkurs dla szkół gastronomicznych

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa.

Jedzenie i napoje: teraz i za kilka lat. Raport

W 2021 r. i w kolejnych latach firmy z branży żywności i napojów będą tworzyć produkty i rozwiązania wspierające psychiczny i emocjonalny dobrostan konsumentów - przedstawiamy raport firmy Mintel na temat wyborów konsumenckich.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej