x

W Green Caffè Nero nic się nie zmarnuje. Sieć dołącza do Too Good To Go

Kategoria: Twój biznes - wiedza    05.06.2020

Niesprzedane w danym dniu świeże produkty z kawiarni Green Caffè Nero można kupić w aplikacji Too Good To Go w formie paczek - niespodzianek. Przygotowane na miejscu bagietki, kanapki, ciasta i ciasteczka, a także quiche i sałatki trafią do użytkowników apki.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Nikt nie lubi wyrzucać produktów spożywczych, jednak dokładne rozplanowanie ich użycia w gospodarstwie domowym, a tym bardziej w gastronomi jest bardzo trudne, a sprzedaż wszystkich zaplanowanych świeżych produktów co do sztuki lub porcji – w zasadzie niemożliwa. Aby jednodniowe świeże i smaczne dania nie lądowały w koszu, sieć Green Caffè Nero podjęła współpracę z Too Good. Miała się ona rozpocząć już ponad dwa miesiące temu, ale sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że połączenie sił w słusznej sprawie mogło nastąpić dopiero w czerwcu.
System działa w wybranych lokalach w Warszawie i okolicach – w tych, które ponownie zostały otwarte. W Green Caffè Nero kanapki przygotowywane są na bieżąco, a ciasta i słone wypieki dostarczane codziennie do lokali z warszawskiej manufaktury. Jednak obostrzenia wprowadzone ze względu na pandemię sprawiają, że precyzyjne zarządzanie zamówieniami stało się trudne. Dlatego możliwości, które daje aplikacja, są w obecnych czasach dla kawiarni niezwykle przydatne.
– Jeśli współpraca będzie cieszyła się zainteresowaniem to planujemy wprowadzenie tego rozwiązania we wszystkich naszych lokalach. Wierzymy, że wspólnymi siłami wraz z Too Good To Go uda nam się realnie wpłynąć na ograniczenie marnowania żywności. Chcemy promować „trend na niemarnowanie” i pokazać innym przedstawicielom branży gastronomicznej, że to rozwiązanie które przynosi ogromną satysfakcję – mówi Agata Milewska, szef marketingu i komunikacji marki Green Caffè Nero.

W Polsce co roku wyrzuca się ponad 9 milionów ton żywności. Aplikacja Too Good To Go w prosty sposób zrzesza użytkowników we wspólnej walce z jej marnowaniem, łącząc klientów z miejscami, w których na koniec dnia zostało nadwyżkowe, świeże jedzenie. W Polsce, aplikacja zyskała popularność już wśród 180 tysięcy osób. Dzięki swojej aktywności, do tej pory użytkownicy uratowali przed zmarnowaniem ponad 115 tysięcy posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot 57-krotnie okrążający kulę ziemską.



Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej