x

Restauracja Nobu otworzy się 17 lipca. Już przyjmuje rezerwacje!

Kategoria: Miejsca    05.06.2020

Restauracja sieci Roberta De Niro, szefa kuchni Nobu Matsuhisę oraz producenta filmowego Meira Tepera rusza wcześniej niż warszawski hotel Nobu, w którym jest zlokalizowana. Od 17 lipca można będzie zjeść w niej np. czarnego dorsza z miso czy sashimi "New Style" przypiekane olejem sezamowym.

Założyciele sieci Nobu: Robert De Niro, szef kuchni Nobu Matsuhisa oraz producent filmowy Meir Teper. Zdjęcie: materiały prasowe.
Założyciele sieci Nobu: Robert De Niro, szef kuchni Nobu Matsuhisa oraz producent filmowy Meir Teper. Zdjęcie: materiały prasowe.
Anons o tym, że restauracja Nobu przyjmuje już rezerwacje pojawił się w piątek 5 czerwca w mediach społecznościowych, m.in. na fanepage'u hotelu Nobu na Facebooku. Wszystkie miejsca na pierwszy dzień działalności lokalu, czyli 17 lipca zostały już zarezerwowane.

- Rozeszły się w ciągu dwóch, trzech godzin! Ale przyjmujemy rezerwacje na kolejne dni. Jest duże zainteresowanie, widać, że goście spragnieni są nowości - mówi Sandra Iwińska, dyrektor sprzedaży i marketingu w Nobu Hotel Warsaw.

Co zjemy w Nobu?

Słynne danie Nobu - czarny dorsz z soem miso. Zdjęcie: materiały prasowe.
Słynne danie Nobu - czarny dorsz z soem miso. Zdjęcie: materiały prasowe.
Opierający się na doświadczeniach Nobu Matsuhisy autorski styl sieci Nobu świetnie się wpisuje w nieustannie ewoluującą scenę kulinarną Warszawy. Słynie z innowacyjnego podejścia do kuchni Kraju Kwitnącej Wiśni – restauracje Nobu serwują dania nowoczesnej kuchni japońskiej z południowo-amerykańskimi akcentami.
W menu oferują m. in. czarnego dorsza z aksamitnym sosem miso, tatara z tuńczyka w aromatycznym sosie sojowo-wasabi z dodatkiem kawioru z jesiotra syberyjskiego Osetra, chrupiącą wieprzowinę z słodko-ostrym sosem miso, grilowaną japońską wołowinę Wagyu w pięciu kulinarnych odsłonach oraz sushi z najwyższej jakości owoców morza. W karcie warszawskiego lokalu nie zabraknie zaskakujących kulinarnych kreacji inspirowanych polską tradycją, na bazie lokalnych składników.
Delikatnie opiekane sashimi z tuńczyka serwowane z selekcją organicznych salat. Zdjęcie: materiały prasowe.
Delikatnie opiekane sashimi z tuńczyka serwowane z selekcją organicznych salat. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kuchnia Nobu Matsuhisy jest niepowtarzalna i zaskakująca, ponieważ rzemiosło japońskiego mistrza sushi łączy się w niej z doświadczeniami i smakami, jakie Nobu zebrał, pracując przez wiele lat w Peru. Z powodu braku typowo japońskich składników, musiał wykazywać się dużą kreatywnością, która szybko stała się jego znakiem rozpoznawczym. Szefem kuchni w warszawskiej Nobu będzie Yannick Lohou, który rozpoczął swoją przygodę z Nobu w Nobu Dubai, w hotelu Atlantis. Przed dołączeniem do Nobu Hotel Warsaw jako szef kuchni, pomagał też w otwieraniu hotelu Nobu Barcelona.
Dania Nobu w Warszawie serwowane będą w stylowej, nowoczesnej sali restauracyjnej przy hotelu Nobu (przy ul.Wilczej w Warszawie), w dwóch prywatnych salach jadalnych oraz przy ekskluzywnym stole Chef's Table. W sumie to 160 miejsc.
Oprócz restauracji czynny będzie także Nobu Bar z klasycznymi drinkami, autorskimi koktajlami zainspirowanymi lokalną tradycją oraz winem i sake. Z kolei w Nobu Café można będzie spróbować polskich wypieków z japońskim akcentem, a także cieszących oko eleganckich pralin, kanapek i sałatek.

Robert De Niro miał nosa!
Historia Nobu zaczęła się pod koniec lat osiemdziesiątych, kiedy to Robert De Niro był regularnym gościem pierwszej amerykańskiej restauracji Matsuhisy. Słynny aktor był zachwycony talentem szefa kuchni i próbował namówić go na otwarcie kolejnych lokali. Swój cel osiągnął dopiero cztery lata później. To właśnie wtedy, w 1994 roku na Manhattanie ruszyła pierwsza restauracja o nazwie Nobu.
Dziś na świecie jest ich ponad 40. W 2009 roku założyciele Nobu postanowili zrobić kolejny krok i otworzyli w Las Vegas pierwszy własny hotel. Od tamtego czasu otwarto 10 hoteli Nobu, m.in. w Miami, Barcelonie, Manili i na Ibizie. Warszawski zostanie otwarty 3 sierpnia. Więcej o stołecznym hotelu przeczytasz tutaj.


Autor tekstu: Monika Jankowska-Kapica
O AUTORZE
Monika-Jankowska-Kapica
Od ponad 10 lat pisze i redaguje teksty o jedzeniu - najpierw w magazynie "Kuchnia", teraz w "Food Service" i na stronie Ouichef.pl. Z wykształcenia polonistka. Karierę zawodową zaczynała jako reporterka i prezenterka Polskiego Radia Szczecin. Była redaktorką "Gazety Wyborczej" w Szczecinie, "Gazety Stołecznej" i "Co jest Grane". Pasjonatka tanga argentyńskiego i jogi.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej