x

Unilever dostarczy lody prosto do domu

Kategoria: Twój biznes - wiedza    04.06.2020

Unilever łączy siły z Uber Eats, gwarantując dostawę lodów prosto do rąk konsumentów. Użytkownicy platformy w największych miastach Polski mogą bez wychodzenia z domu delektować się takimi markami jak Magnum, Ben & Jerry’s oraz Breyers.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Lody dostępne są w formacie pint (kubki o pojemności 465 ml) oraz w multipackach (zestawy po 6 sztuk na patyku). W ofercie znajdziemy różne popularne wersje smakowe, jak również wersje lodów dla wegan czy warianty fit o obniżonej kaloryczności.  

Zamówienie i dostawa
Po złożeniu zamówienia w aplikacji Uber Eats lody dostarczone będą w około 30 minut, a dostawca gwarantuje transport w specjalnych torbach termicznych, dzięki czemu lody dojadą do konsumentów zamrożone. Zamawiających nie obowiązuje minimalna wartość zamówienia, a do ceny lodów doliczany jest koszt dostawy. Pojawiają się już atrakcyjne kody rabatowe, których wykorzystanie gwarantuje darmową dostawę.
Pierwsze miasta w których można skorzystać z oferty to Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań i Trójmiasto, a kolejne będą sukcesywnie dodawane tam, gdzie dostępna jest platforma Uber Eats.

Lodowe dostawy od kuchni
Do tego typu sprzedaży swoich lodów Unilever od lat stosuje na całym świecie koncepcję tzw. „dark kitchen”. Produkty zamawiane w aplikacji przez konsumentów dostarczane są z małych zamrażarek w lokalnych punktach sprzedaży, z długimi godzinami otwarcia, co pozwala konsumentom zamawiać ulubione lody, także po godzinach otwarcia standardowych sklepów. Odpowiednio zmapowane punkty odbioru lodów pozwalają na optymalnie krótki czas dostawy do zamawiającego, tak by lody dojechały w pełni zmrożone.
Globalnym partnerem koncernu Unilever zapewniającym sprawne funkcjonowanie dostaw bezpośrednio do domów konsumentów jest Uber Eats, który na bieżąco dostarcza wyniki sprzedaży lodów z wirtualnych sklepów do Unilevera. Ponadto system monitorujący zamówienia bezpośrednio w aplikacji pozwala na efektywne prowadzenie kampanii performance marketingu.
– Śledzenie zarówno sprzedaży, jak i konwersji z kampanii w czasie rzeczywistym, pomaga nam optymalizować zarówno ofertę dla konsumenta jak i kampanię kierującą ruch do aplikacji, co skutkuje większą efektywnością, a tym samym, wzrostem obrotów –  mówi Natalia Pikulska, marketing lead projektu.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej