x

Unilever dostarczy lody prosto do domu

Kategoria: Twój biznes - wiedza    04.06.2020

Unilever łączy siły z Uber Eats, gwarantując dostawę lodów prosto do rąk konsumentów. Użytkownicy platformy w największych miastach Polski mogą bez wychodzenia z domu delektować się takimi markami jak Magnum, Ben & Jerry’s oraz Breyers.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Lody dostępne są w formacie pint (kubki o pojemności 465 ml) oraz w multipackach (zestawy po 6 sztuk na patyku). W ofercie znajdziemy różne popularne wersje smakowe, jak również wersje lodów dla wegan czy warianty fit o obniżonej kaloryczności.  

Zamówienie i dostawa
Po złożeniu zamówienia w aplikacji Uber Eats lody dostarczone będą w około 30 minut, a dostawca gwarantuje transport w specjalnych torbach termicznych, dzięki czemu lody dojadą do konsumentów zamrożone. Zamawiających nie obowiązuje minimalna wartość zamówienia, a do ceny lodów doliczany jest koszt dostawy. Pojawiają się już atrakcyjne kody rabatowe, których wykorzystanie gwarantuje darmową dostawę.
Pierwsze miasta w których można skorzystać z oferty to Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Poznań i Trójmiasto, a kolejne będą sukcesywnie dodawane tam, gdzie dostępna jest platforma Uber Eats.

Lodowe dostawy od kuchni
Do tego typu sprzedaży swoich lodów Unilever od lat stosuje na całym świecie koncepcję tzw. „dark kitchen”. Produkty zamawiane w aplikacji przez konsumentów dostarczane są z małych zamrażarek w lokalnych punktach sprzedaży, z długimi godzinami otwarcia, co pozwala konsumentom zamawiać ulubione lody, także po godzinach otwarcia standardowych sklepów. Odpowiednio zmapowane punkty odbioru lodów pozwalają na optymalnie krótki czas dostawy do zamawiającego, tak by lody dojechały w pełni zmrożone.
Globalnym partnerem koncernu Unilever zapewniającym sprawne funkcjonowanie dostaw bezpośrednio do domów konsumentów jest Uber Eats, który na bieżąco dostarcza wyniki sprzedaży lodów z wirtualnych sklepów do Unilevera. Ponadto system monitorujący zamówienia bezpośrednio w aplikacji pozwala na efektywne prowadzenie kampanii performance marketingu.
– Śledzenie zarówno sprzedaży, jak i konwersji z kampanii w czasie rzeczywistym, pomaga nam optymalizować zarówno ofertę dla konsumenta jak i kampanię kierującą ruch do aplikacji, co skutkuje większą efektywnością, a tym samym, wzrostem obrotów –  mówi Natalia Pikulska, marketing lead projektu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Polska drugim rynkiem w Europie pod względem zamówień potraw roślinnych

Z okazji listopadowego Miesiąca Wegańskiego Uber Eats przeanalizował zamówienia z ostatnich 3 lat, aby poznać roślinne trendy w Polsce. Liczba dostaw wegańskich dań w naszym kraju wzrosła aż pięciokrotnie! Polska jest drugim rynkiem w Europie pod względem takich zamówień.

Sprzedaż alkoholu przez internet - jest nowy projekt ustawy

Sprzedaż alkoholu przez internet wspomoże małych producentów i dystrybutorów alkoholi rzemieślniczych dotkniętych epidemią Covid-19 - uważają posłowie KP-PSL-Kukiz'15, autorzy projektu noweli ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

Szef dla Młodych Talentów - efekty programu edukacyjnego Akademii MAKRO

Bartosz Świostek to ambitny uczeń trzeciej klasy technikum gastronomicznego w Starachowicach, który dzięki wygranej w programie Szef dla Młodych Talentów mógł rozwijać swój talent kulinarny w warszawskiej restauracji Salto.

25-28 lutego odbędzie się Expo Sweet

Tym razem w nowym miejscu - warszawskim Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

Reklama restauracji w mediach społecznościowych

Początek roku to dobry moment na zaplanowanie budżetu marketingowego i uwzględnienie w nim wydatków, które zamierzamy przeznaczyć na reklamę lokalu. Nawet te restauracje, które w danym momencie świetnie sobie radzą, powinny antycypować potencjalny spadek liczby gości i zabiegać o ich atencję.

Posiłki na dowóz zamawiamy często i dokonujemy racjonalnych wyborów

Jedzenie na dowóz kupujemy coraz chętniej i coraz bardziej świadomie. Częściej sięgamy po składniki premium, zamienniki mięsa, a także nietypowe dodatki. Pizza, burger i kebab wciąż pozostają jednymi z naszych ulubionych dań.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej