x

Sfinks otwiera dwie nowe restauracje Fabryka Pizzy

Kategoria: Miejsca    03.06.2020

Jeden lokal znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, a drugi, prowadzony przez franczyzobiorcę, działa w Piasecznie. W obu restauracjach można zamawiać dania także na wynos i z dowozem.

Fabryka Pizzy w Warszawie przy ul. Parkingowej 5. Zdjęcie: materiały prasowe.
Fabryka Pizzy w Warszawie przy ul. Parkingowej 5. Zdjęcie: materiały prasowe.
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, uruchomiła pod szyldem tej ostatniej sieci dwa nowe lokale. Pierwsza Fabryka Pizzy – w Warszawie – powstała przy ul. Parkingowej 5, tuż przy klubie Meta Disco, który również należy do Sfinks Polska. Do restauracji wchodzi się od ulicy, ale miedzy lokalami jest także wewnętrzne przejście. Tym sposobem osoby przychodzące do Mety będą mogły skorzystać z menu Fabryki Pizzy. Restauracja liczy ponad 160 mkw. powierzchni i posiada duży bar, a jej wystrój utrzymany jest w charakterystycznym dla tej sieci, nowoczesnym i niezobowiązującym stylu. Przy restauracji działa letni ogródek.
Druga z nowo uruchomionych Fabryk Pizzy mieści się w podwarszawskim Piasecznie przy ul. Energetycznej 9. To lokal o powierzchni ok. 160 metrów ze stolikami na parterze i antresoli. Restauracja po okresie zawieszenia działalności przeszła gruntowny remont i zmianę wystroju. Ceglane ściany, kolorowe krzesła i inne charakterystyczne akcenty, połączone z nowoczesnymi elementami wyposażenia tworzą przyjazne wnętrze.
– Ruszamy z dwoma nowymi restauracjami, których otwarcie było przygotowywane już wcześniej. Polacy ciągle kochają kuchnię włoską, a przede wszystkim pizzę, która jest numerem jeden w dowozach. Oba nowe lokale mają duży potencjał, chociaż każdy z nich nastawia się na nieco innych klientów. Warszawska Fabryka Pizzy jest w samym centrum miasta, gdzie pracuje blisko 300 tys. osób, a wieczorami powoli rusza nocne życie stolicy. Z kolei lokal w Piasecznie uruchamiany we współpracy z franczyzobiorcą to punkt w środku dzielnicy mieszkaniowej, przyjazny dla rodzin i obsługujący lokalną społeczność – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Fabryka Pizzy.
Fabryka Pizzy to sieć restauracji z kuchnią włoską. W menu oprócz pizzy są też inne popularne włoskie dania: makarony, gnocchi, risotto. Restauracja oferuje również potrawy w wersji light i wegetariańskiej. Charakterystycznym daniem Fabryki są bombery – gorące buły pizzowe z różnym farszem.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Lunch omakase w weekendowej ofercie Nobu Warsaw

Od soboty 17 października w restauracji Nobu Warsaw będzie można spróbować lunchu w stylu omakase, czyli selekcji czterech dań w formie niespodzianki przygotowanych przez szefa kuchni - Yannicka Lohou.

Bobby Burger łączy siły z Wegeguru

Do sieci Bobby Burger dołączył Michał Kiciński z konceptem Wegeguru, tworząc Real Food SA. Nowy podmiot wystartuje w maju ze zbiórką crowdfundingową na Crowdway.pl. Chce pozyskać 4 miliony złotych na nowe lokale.

Restauracja Belona

Restauracja Belona w Gdyni otworzyła się w sierpniu tego roku. Ulokowana jest na parterze hotelu Błękitny Żagiel w Studenckim Domu Marynarza.

Koreanka Grill w Warszawie

Otwarty w czerwcu tego roku lokal Koreanka Grill to grillowa wersja dobrze znanej warszawiakom Koreanki. Restauracja jest bardzo kameralna i ma ciepły klimat - idealna na nadchodzące zimowe wieczory.

Niewinni Czarodzieje bez Wojewódzkiego. Dziennikarz otwiera nową sieć

Kuba Wojewódzki otwiera nową restaurację w Gdyni. Nie będzie ona jednak częścią sieci Niewinni Czarodzieje. Prezenter kończy współpracę z dotychczasowym wspólnikiem i rozpoczyna działalność na własną rękę.

Trzeci lokal Frentzza-Pizza & Friends. Tym razem w Żyrardowie

Marka "Frentzza - Pizza & Friends" zainicjowała działalność dopiero w kwietniu, a już otworzyła trzeci lokal - w zabytkowym kompleksie loftów Stara Przędzalnia Żyrardów. Pizzeria działa w formacie bez obsługi gości, możliwe są jedynie dostawy oraz odbiory osobiste.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej