x

Enata Bread kupuje markę Gorąco Polecam Nowakowski. To nie koniec inwestycji!

Kategoria: Twój biznes - wiedza    29.05.2020

Po zakupie marki Gorąco Polecam Nowakowski dynamicznie rozwijająca się grupa piekarniczo-cukiernicza Enata Bread chce zainwestować 15 mln zł w piekarnie i lunchownie. Grupa zapowiada w perspektywie 2-3 lat wzrost liczby lokali z 30 do 50 i zatrudnienia z 150 do 300 osób.

Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik. Zdjęcie: materiały prasowe.
Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik. Zdjęcie: materiały prasowe.

Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik, do niedawna franczyzobiorca Gorąco Polecam. Doskonałe wyniki lokali franczyzowych Rychcika pozwoliły mu na przejęcie praw do marki. Enata Bread tworzą teraz dwie istniejące marki – Bakery (rzemieślniczy koncept stworzony przez Rychcika) i Gorąco Polecam oraz jedna powstająca dopiero marka – Bread & Juice. W sumie to ponad 30 lokali w Warszawie, Trójmieście i Krakowie.
Enata Bread ma ambitne plany – w ciągu 2-3 lat zainwestuje 15 mln zł w nowe lokale w i poza Warszawą, np. we Wrocławiu i Gdańsku. W 2023 toku grupa powinna dysponować ponad 50 lokalami w różnych częściach Polski – zatrudnienie wzrośnie o 100% do 300 pracowników.
– Enata Bread będzie wyróżniać się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę – zapowiada Bartłomiej Rychcik.
Rychcik znany jest przede wszystkim z elitarnego, ekologicznego, rzemieślniczego konceptu Bakery, który – bazując na wypiekach z naturalnego zakwasu – podbił podniebienia mieszkańców warszawskiego Wilanowa.
Kolejny lokal pod marką Bakery powstanie w prestiżowych Browarach Warszawskich. Ma to być nowoczesna lunchownia, w której podstawowym produktem będzie tradycyjne pieczywo – bez polepszaczy i sztucznych dodatków.
– W planach Enata Bread jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży – tłumaczy Rychcik.
Marka Gorąco Polecam zyskała nie tylko nowego właściciela, ale również nowy design lokali. Na warszawskim Mokotowie (przy ulicy Marynarskiej) powstała piekarnia Gorąco Polecam w odświeżonej odsłonie – z nowym menu, z otwartą kuchnią, z komfortowymi miejscami dla klientów, z awangardową architekturą.
– Naszą misją jest także dostarczanie wysokiej jakości: konsumentom – zdrowego, naturalnego i świeżego pieczywa, partnerom biznesowym – efektywnych i lubianych konceptów biznesowych, inwestorom – celów inwestycyjnych z ponadprzeciętną stopą zwrotu – podsumowuje Rychcik.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

NAJCZĘŚCIEJ POMIJANE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA FOOD COST

W każdym przedsiębiorstwie gastronomicznym najistotniejszym czynnikiem determinującym to, czy osiągniemy sukces, czy nie, jest rzetelna wiedza. Brak aktualnych danych nt. poszczególnych obszarów naszej działalności może wpływać negatywnie na osiągany wynik finansowy i sferę zarządzania personelem.

McDonald's i Mata. Czy ta współpraca się opłaca? [BADANIE]

Od czasu, gdy w restauracjach McDonald’s dostępne jest menu sygnowane przez młodego rapera Matę (Michała Matczaka), w sieci nie milkną dyskusje. Agencja Inquiry sprawdziła, jakie jest oddziaływanie tej kampanii na wizerunek i pozycję marki McDonald's. Okazuje się, że spore.

Karta napojów w ogródkach restauracyjnych - postaw na różnorodność

Różnorodność to słowo klucz przy wyborze napojów do menu restauracyjnego ogródka. Co powinno się w nim znaleźć? Odpowiedź na to pytanie zależy nie tylko od tego, jaki typ restauracji prowadzimy.

Święta w domu czy w restauracji? [BADANIE]

Badani z całego świata przyznają, że specjalne okazje wolą świętować w domu (57%) niż w restauracji (43%). Podobnie ze spędzaniem czasu z bliskimi - wolimy wspólny posiłek we własnych czterech kątach (55%) niż wypad do lokalu (45%) - wynika z międzynarodowego badania grupy IRiS.

BUFET, CATERING, IMPREZA

Istotny udział w całkowitym obrocie restauracji odgrywa organizacja imprez okolicznościowych lub catering dostarczany do klienta. Takie typy sprzedaży, które nazwać można sprzedażą otwartą, są trudne do skalkulowania. Poznajmy metody liczenia, które pozwolą określić opłacalność poszczególnych form.

Płeć na wydawce

- Talent nie ma płci - powiedziała Elena Arzak w jednym z wywiadów opublikowanych w "Gościnności od kuchni". W ostatnim odcinku naszego cyklu zastanawiamy się, czy równe traktowanie kobiet i mężczyzn w gastronomii to deklaracje, czy rzeczywistość?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej