x

Enata Bread kupuje markę Gorąco Polecam Nowakowski. To nie koniec inwestycji!

Kategoria: Twój biznes - wiedza    29.05.2020

Po zakupie marki Gorąco Polecam Nowakowski dynamicznie rozwijająca się grupa piekarniczo-cukiernicza Enata Bread chce zainwestować 15 mln zł w piekarnie i lunchownie. Grupa zapowiada w perspektywie 2-3 lat wzrost liczby lokali z 30 do 50 i zatrudnienia z 150 do 300 osób.

Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik. Zdjęcie: materiały prasowe.
Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik. Zdjęcie: materiały prasowe.

Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik, do niedawna franczyzobiorca Gorąco Polecam. Doskonałe wyniki lokali franczyzowych Rychcika pozwoliły mu na przejęcie praw do marki. Enata Bread tworzą teraz dwie istniejące marki – Bakery (rzemieślniczy koncept stworzony przez Rychcika) i Gorąco Polecam oraz jedna powstająca dopiero marka – Bread & Juice. W sumie to ponad 30 lokali w Warszawie, Trójmieście i Krakowie.
Enata Bread ma ambitne plany – w ciągu 2-3 lat zainwestuje 15 mln zł w nowe lokale w i poza Warszawą, np. we Wrocławiu i Gdańsku. W 2023 toku grupa powinna dysponować ponad 50 lokalami w różnych częściach Polski – zatrudnienie wzrośnie o 100% do 300 pracowników.
– Enata Bread będzie wyróżniać się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę – zapowiada Bartłomiej Rychcik.
Rychcik znany jest przede wszystkim z elitarnego, ekologicznego, rzemieślniczego konceptu Bakery, który – bazując na wypiekach z naturalnego zakwasu – podbił podniebienia mieszkańców warszawskiego Wilanowa.
Kolejny lokal pod marką Bakery powstanie w prestiżowych Browarach Warszawskich. Ma to być nowoczesna lunchownia, w której podstawowym produktem będzie tradycyjne pieczywo – bez polepszaczy i sztucznych dodatków.
– W planach Enata Bread jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży – tłumaczy Rychcik.
Marka Gorąco Polecam zyskała nie tylko nowego właściciela, ale również nowy design lokali. Na warszawskim Mokotowie (przy ulicy Marynarskiej) powstała piekarnia Gorąco Polecam w odświeżonej odsłonie – z nowym menu, z otwartą kuchnią, z komfortowymi miejscami dla klientów, z awangardową architekturą.
– Naszą misją jest także dostarczanie wysokiej jakości: konsumentom – zdrowego, naturalnego i świeżego pieczywa, partnerom biznesowym – efektywnych i lubianych konceptów biznesowych, inwestorom – celów inwestycyjnych z ponadprzeciętną stopą zwrotu – podsumowuje Rychcik.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wegetarianie w Polsce rosną w siłę - raport Pyszne.pl

Co trzeci mieszkaniec Warszawy, Krakowa czy Wrocławia zna smak roślinnych zamienników mięsa. Liczba wegetarian w Polsce pozostaje od zeszłego roku na stałym poziomie, zwiększa się jednak odsetek osób, które rozważają wykluczenie mięsa z diety. Wpływ na to ma poszerzająca się oferta dla wegetarian.

CUDZOZIEMIEC LEGALNYM PRACOWNIKIEM

Procedura zatrudnienia jest dość skomplikowana i długotrwała, utrudnia ją rozproszenie przepisów prawa, które regulują te kwestie. To może odstraszyć przedsiębiorców, jednak coraz częściej decydują się oni na zatrudnienie cudzoziemców.

Trend - posiłki ze stacji paliw w ofercie platform delivery

Firmy paliwowe i operatorzy dowozów jednoczą siły na polskim rynku. Najpierw w menu Uber Eats pojawiły się kawa i inne produkty z sieci Wild Bean Café przy BP, teraz za pośrednictwem Bolt Food można zamówić online m. in. hot-dogi ze stacji Circle K.

Cyberprzestępcy z apetytem na dane klientów restauracji?

Eksperci ESET zidentyfikowali nowe zagrożenie dla branży gastronomicznej. To ModPipe, modułowy backdoor umożliwiający dostęp do poufnych informacji z popularnego oprogramowania dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Pozwalał on na dotarcie do niektórych danych związanych z transakcjami płatniczymi.

Restauracja (jak) z Instagrama

Nie tylko goście restauracji chętnie korzystają z Instagrama. Coraz częściej po to narzędzie sięgają również same restauracje. Do czego może się przydać? Kiedy może pomóc, a kiedy zaszkodzić?

Finał Krajowych Eliminacji Bocuse d’Or Poland 2018 już niebawem

Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 lutego 2018 w Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej