x

Enata Bread kupuje markę Gorąco Polecam Nowakowski. To nie koniec inwestycji!

Kategoria: Twój biznes - wiedza    29.05.2020

Po zakupie marki Gorąco Polecam Nowakowski dynamicznie rozwijająca się grupa piekarniczo-cukiernicza Enata Bread chce zainwestować 15 mln zł w piekarnie i lunchownie. Grupa zapowiada w perspektywie 2-3 lat wzrost liczby lokali z 30 do 50 i zatrudnienia z 150 do 300 osób.

Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik. Zdjęcie: materiały prasowe.
Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik. Zdjęcie: materiały prasowe.

Prezesem Enata Bread został Bartłomiej Rychcik, do niedawna franczyzobiorca Gorąco Polecam. Doskonałe wyniki lokali franczyzowych Rychcika pozwoliły mu na przejęcie praw do marki. Enata Bread tworzą teraz dwie istniejące marki – Bakery (rzemieślniczy koncept stworzony przez Rychcika) i Gorąco Polecam oraz jedna powstająca dopiero marka – Bread & Juice. W sumie to ponad 30 lokali w Warszawie, Trójmieście i Krakowie.
Enata Bread ma ambitne plany – w ciągu 2-3 lat zainwestuje 15 mln zł w nowe lokale w i poza Warszawą, np. we Wrocławiu i Gdańsku. W 2023 toku grupa powinna dysponować ponad 50 lokalami w różnych częściach Polski – zatrudnienie wzrośnie o 100% do 300 pracowników.
– Enata Bread będzie wyróżniać się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę – zapowiada Bartłomiej Rychcik.
Rychcik znany jest przede wszystkim z elitarnego, ekologicznego, rzemieślniczego konceptu Bakery, który – bazując na wypiekach z naturalnego zakwasu – podbił podniebienia mieszkańców warszawskiego Wilanowa.
Kolejny lokal pod marką Bakery powstanie w prestiżowych Browarach Warszawskich. Ma to być nowoczesna lunchownia, w której podstawowym produktem będzie tradycyjne pieczywo – bez polepszaczy i sztucznych dodatków.
– W planach Enata Bread jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży – tłumaczy Rychcik.
Marka Gorąco Polecam zyskała nie tylko nowego właściciela, ale również nowy design lokali. Na warszawskim Mokotowie (przy ulicy Marynarskiej) powstała piekarnia Gorąco Polecam w odświeżonej odsłonie – z nowym menu, z otwartą kuchnią, z komfortowymi miejscami dla klientów, z awangardową architekturą.
– Naszą misją jest także dostarczanie wysokiej jakości: konsumentom – zdrowego, naturalnego i świeżego pieczywa, partnerom biznesowym – efektywnych i lubianych konceptów biznesowych, inwestorom – celów inwestycyjnych z ponadprzeciętną stopą zwrotu – podsumowuje Rychcik.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Hotele w Polsce. Idzie nowe!

Najszybciej rozwijającym się rynkiem hotelowym w kraju jest Warszawa z 15 tys. pokoi hotelowych. W ciągu trzech lat w stolicy przybędzie około 5 tys. kolejnych pokoi. Otworzy się m. in. Hotel Nobu należący do sieci współtworzonej przez Roberta De Niro. Jakie nowe marki pojawią się jeszcze na rynku?

Bezdotykowe dostawy jedzenia w Pyszne.pl

Aby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa, dostawcy Pyszne.pl będą zostawiali jedzenie przed drzwiami.

RESTAURACYJNA MANUFAKTURA

Własnej roboty pieczywo, makarony, przetwory czy lody - coraz więcej lokali ma je w ofercie. Jak można wykorzystać ten potencjał i wyjść poza standardową działalność restauracji?

Jak będzie rozwijał się biznes diet pudełkowych?

Przypuszcza się, że pandemia Covid-19 przyspieszy konsolidację branży, a popyt na "pudełka" będzie rósł. Jakie obecnie panują trendy w cateringu dietetycznym?

Znak jakości z zamorskich krajów zrodzony pod szczęśliwymi gwiazdami

Myśląc o żywności z Unii, europejscy konsumenci często zapominają o produktach pochodzących z wysp takich jak: Gwadelupa, Martynika, Madera czy Wyspy Kanaryjskie, mimo iż są one zamorskimi terytoriami Francji (Gwadelupa i Martynika), Portugalii (Madera) i Hiszpanii (Wyspy Kanaryjskie).

Przemyślane dostawy źródłem sukcesu restauracji

Jak skutecznie zarządzać dostawami posiłków zamawianych online, pozyskiwać klientów i utrzymać w ryzach koszty? Praktyczne odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w poradniku skutecznej dostawy wydanym przez Pyszne.pl, a opracowanym wraz z ekspertami branży gastronomicznej.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej