x

KFC, Pizza Hut, Burger King i kawiarnie Starbucks ponownie otwarte w całej Polsce

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    22.05.2020

Spółka AmRest zarządzająca siecią restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks otworzyła ponownie dla gości ponad 550 lokali w całym kraju. Oczywiście, z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa obowiązujących w czasie pandemii.

Przez ostatnie dwa miesiące, zgodnie z regulacjami obowiązującymi od 14 marca, klienci mogli korzystać jednie z oferty w dostawie, na wynos lub w okienku drive thru. Dostawa do domu i cyfrowy rozwój są dla  spółki AmRest jednym ze strategicznych filarów rozwoju. Firma od lat intensywnie inwestowała w rozwiązania online w dostawie zwiększając ruch na stronach www czy w aplikacjach, a także budując programy lojalnościowe. Dzięki  temu w momencie wprowadzenia ograniczeń związanych z pandemią, większość restauracji AmRest mogła kontynuować częściową sprzedaż korzystając z tych kanałów.
– Nasza oferta dostaw i drive thru zawsze cieszyła się dużym zainteresowaniem, dlatego spodziewamy się, że propozycja dań na miejscu także spotka się z pozytywnym przyjęciem przez naszych gości. Każda z marek wprowadziła odpowiednie procedury oraz dedykowaną komunikację w lokalach, aby skutecznie przestrzegać zasad dystansu społecznego – powiedział Adam Mularuk, odpowiedzialny za marki franczyzowe: KFC, Pizza Hut, Burger i Starbucks zarządzane przez AmRest.
Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem dotyczącym kolejnego etapu odmrażania gospodarki, lokale gastronomiczne prowadzące sprzedaż na miejscu muszą ograniczyć liczbę gości w części lokalu dostępnego dla gości i ogródku (z wyłączeniem obsługi) do 1 osoby na 4m2. Ponadto, rekomendowany odstęp między czynnymi stolikami wynosi 2 metry, co powoduje wyłączenie wielu miejsc siedzących z użytku. Rozwiązania zastosowane przez AmRest to przydzielanie miejsc gościom przez osobę z obsługi (hosta) lub wyłączenie z użytku niektórych stolików poprzez ich usunięcie lub oznakowanie.
– Z optymizmem patrzymy na najbliższe dni i kolejne tygodnie działalności naszych lokali. Z niecierpliwością czekaliśmy na udostępnienie pełnej oferty naszym gościom i kiedy ten dzień wreszcie nastąpił jesteśmy gotowi na ich przyjęcie. Ze swojej strony zobowiązujemy się zrobić wszystko, by mimo dodatkowych wymogów wizyty w naszych lokalach były dla gości przyjemnością – dodał Adam Mularuk.

Wytyczne w Starbucks Polska
    • 1 os. na 4m2 (na lobby i na patio),
    • informacja o maksymalnej liczbie osób w kawiarni umieszczona przy wejściu,
    • 2m odstępy między stolikami,
    • serwowanie produktów w opakowaniach na wynos,
    • wstrzymanie przygotowania napojów we własnym kubku (przy honorowaniu wcześniejszych zniżek za przychodzenie z własnym kubkiem),
    • punkt dezynfekcji przy każdym wejściu, przy POS i przy wejściu do toalet,
    • suszarki do rąk w toaletach wyłączone na rzecz dyspenserów do papieru,
    • instrukcja mycia rąk w toaletach,
    • dezynfekcja powierzchni co 15 minut,
    • dezynfekcja stolików po każdym Gościu + komunikacja na stolikach o zdezynfekowaniu powierzchni,
    • awaryjne rękawiczki i maseczki jednorazowe dla Gości w ramach Starbucks Experience,
    • usunięte produkty z condiment baru (podaje je Barista),
    • komunikacja o 2m przerwie między Gośćmi,
    • komunikacja o zakazie dotykania ekspozycji na merchwallu,
    • plexi na wyspach w centrach handlowych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Fine dining w dostawie. Jak to działa?

Poznaj rozwiązania na utrzymanie działalności. Sprawdź, jak w czasie kwarantanny radzą sobie restauracje typu fine dining.

Otwarcie gastronomii. Jak to się robi w Krakowie?

Śniadanie w Rannym Ptaszku, obiad w restauracji "Pod Baranem", koktajl w Molam. Jak wygląda nowa gastronomiczna rzeczywistość w Krakowie? Wszyscy czekają na weekend!

Ponowne otwarcie restauracji w hotelach Campanile

Po pandemicznej przerwie restauracje w hotelach Campanile w Szczecinie, Bydgoszczy i Poznaniu wracają na kulinarną mapę Polski. Na gości czekają zarówno dobrze znane, jak i zupełnie nowe smaki. W menu nie brakuje też specjalności szefa kuchni - cieszących się popularnością firmowych campaburgerów.

W piżamie do baru o 6 rano. Nietypowe promocje w Saragossie

Niektóre bary i puby w Saragossie na północnym wschodzie Hiszpanii zapraszają klientów ubranych tylko w piżamy. Kusza promocjami o godz. 6 rano w niedzielę, kiedy kończy się godzina policyjna. To sposób na ożywienie porannego ruchu i monotonii pandemii.

Po lockdownie: zagłębia gastronomiczne z niższym ruchem niż pojedyncze lokale

Goście rzadziej korzystają z zagłębi gastronomicznych, a chętniej odwiedzają pojedyncze lokale. Mamy dane o ruchu w weekend otwarcia ogródków w 250 restauracjach i kawiarniach oraz w Hali Koszyki w Warszawie, na Placu Nowym w Krakowie i okolicy Galerii Neonów we Wrocławiu.

Akcja “Środy na zamówienie" jednoczy restauratorów z całej Polski

Gastronomia walczy ze skutkami pandemii. Restauratorzy, którzy od 24 października mogą wydawać posiłki wyłącznie na wynos lub dostarczać je do domu, aktywnie zachęcają klientów do wspierania całego sektora w tym nadzwyczajnym czasie.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej