x

Przed otwarciem restauracji - menu cyfrowe w sieciach Sphinx i Chłopskie Jadło

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    14.05.2020

Goście, którzy po ponownym otwarciu gastronomii odwiedzą lokale sieci Sphinx i Chłopskie Jadło dostaną kartę dań w formie cyfrowej. Eliminacja konieczności dotykania drukowanej wersji menu to rozwiązanie zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników restauracji w czasie pandemii.

Sphinx przygotowuje się na ponowne otwarcie. Zdjęcie: materiały prasowe.
Sphinx przygotowuje się na ponowne otwarcie. Zdjęcie: materiały prasowe.
– Intensywnie przygotowujemy się do ponownego otwarcia lokali. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom maksimum bezpieczeństwa i komfortu w nowej sytuacji po wznowieniu działalności. Z tą myślą wdrożyliśmy już w restauracjach szereg dodatkowych procedur pod hasłem „Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa” [szczegóły w naszym tekście - przyp.red.], które mają na celu zapobieganie zakażeniu koronawirusem. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – kartę dań w formie cyfrowej, która pozwala wyeliminować konieczność dotykania przez klientów drukowanej wersji menu. Liczymy, że nowe rozwiązanie przypadnie naszym gościom do gustu i z chęcią będą z niego korzystali – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy.
W związku z wprowadzeniem cyfrowej karty dań na restauracyjnych stolikach przyklejone zostaną specjalne naklejki. Aby skorzystać z e-menu, wystarczy zeskanować umieszczony na naklejce kod QR bądź przepisać na telefon wskazany na niej adres. Karty w formie drukowanej będą podawane wyłącznie na życzenie klienta. Jednocześnie, by zwiększać bezpieczeństwo gości, będą one dezynfekowane po każdym użyciu, zgodnie z dodatkowymi zasadami ogłoszonymi w ramach „Antywirusowej Dziesiątki Sfinksa”.
Oprócz dezynfekcji menu nowe procedury obejmują również obowiązek noszenia rękawiczek i maseczek przez kucharzy i kelnerów, dezynfekowanie stolików po każdym gościu oraz w dowolnym momencie na życzenie klienta, codzienny pomiar temperatury wśród personelu, serwowanie przypraw w jednorazowych opakowaniach, dezynfekowanie i wyparzanie naczyń oraz sztućców, zapewnienie płynów dezynfekujących dla gości.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Rząd przedłuża obowiązujące obostrzenia do 18 kwietnia

- Choć od kilku dni odnotowujemy mniejszą liczbę zakażeń, to sytuacja w szpitalach wciąż jest bardzo trudna. Każdego dnia przybywają pacjenci wymagający hospitalizacji, a także pomocy respiratorów. Dlatego przedłużamy obowiązujące obostrzenia do 18 kwietnia - ogłosił rząd.

SaveTheFork - gwiazdy social mediów na pomoc restauracjom

Społeczna kampania non-profit #SaveTheFork ma pomóc restauracjom dotrzeć do nowych konsumentów z pomocą osobowości social mediów. Dołączyli do niej m.in. Ewa Farna, Red Lipstick Monster, Make Life Harder i Małgosia Minta. Organizatorzy akcji chcą uratować co najmniej 100 restauracji.

6 rozwiązań tarczy antykryzysowej

Ochrona miejsc pracy to jedno z najważniejszych celów wsparcia firm w związku z pandemią. Jakie rozwiązania znajdują się w tarczy - tłumaczy Monika Smulewicz, partner, dyrektor zarządzający Grant Thornton.

Ministerstwo Zdrowia: możliwe zmniejszenie liczby gości w restauracjach i na weselach

Możliwe jest zmniejszenie liczby gości w restauracjach i na weselach oraz rejestrowanie ich przez stacje Sanepidu. Organizator przyjęcia będzie musiał się spodziewać niezapowiedzianej wizyty policji czy Sanepidu - zapowiada rzecznik Ministerstwa Zdrowia Wojciech Andrusiewicz.

Branża piekarnicza liczy straty i czeka na otwarcie HoReCa

Dane ze średnich i dużych zakładów piekarniczych pokazują, że wzrost sprzedaży wyrobów piekarniczych w handlu detalicznym tylko w części wyrównał niższe zamówienia z branży HoReCa. W ubiegłym roku produkcja pieczywa wyniosła 970 tys. ton i była niższa o 9% w relacji rocznej.

W Green Caffè Nero bezpłatna kawa lub herbata dla personelu medycznego

Green Caffè Nero uruchamia akcję #KawaDlaMedyka - sieć kawiarni postanowiła wspomóc pracowników służb medycznych w trudnym czasie pandemii, oferując im bezpłatną kawę lub herbatę. Akcja potrwa od 18 do 24 listopada 2020 roku.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej