x

Frentzza - Pizza & Friends - nowy koncept firmy 7 Street

Kategoria: Miejsca    13.05.2020

Frentzza - Pizza & Friends to miejsce, gdzie można zamówić pizzę z tradycyjnych włoskich produktów, ale także wybrać jeden z wielu w 100% roślinnych wariantów tego dania. Na przełomie kwietnia i maja wystartowała pizzeria na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy lokal w Elblągu.

Wnętrze lokalu Frentzza – Pizza & Friends. Zdjęcie: materiały prasowe.
Wnętrze lokalu Frentzza – Pizza & Friends. Zdjęcie: materiały prasowe.

Na przełomie kwietnia i maja firma „7 Street Łukasz Błażejewski” mająca w swoim portfolio takie marki gastronomiczne jak 7 Street – Bar & Grill, Meet & Fit – Slow Food oraz Woody’s – Premium Burgers  wprowadziła na rynek kolejną markę Frentzza – Pizza & Friends. Poszerza ona portfolio trzech sieci o nowy koncept skupiający się na pizzy.  
Pizze Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników w umiarkowanych cenach. W menu każdy znajdzie coś dla siebie, oprócz klasycznych pizz mamy wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich kompozycji z dowolnie wybranych produktów. Wyróżnikiem oferty jest ciasto, którego skład jest tajemnicą handlową – to m. in. mieszanka 12 odpowiednio dobranych przypraw (udostępniana lokalom w gotowej postaci).
Frentzza działa obecnie na warszawskim Mokotowie, a w trzecim tygodniu maja ruszy w Elblągu. Ze względu na wprowadzone ograniczenia w funkcjonowaniu restauracji w związku z pandemią COVID-19 na razie prowadzona jest sprzedaż tylko z dostawą poprzez stronę Frentzza.pl oraz we współpracy z portalami, ale po zniesieniu ograniczeń lokal ruszy z ekspansją.
Pizza z oferty Frentzza – Pizza & Friends. Zdjęcie: materiały prasowe.
Pizza z oferty Frentzza – Pizza & Friends. Zdjęcie: materiały prasowe.
Sieć chce otwierać kolejne lokale z obsługą gości. Posiada przygotowanie logistyczne, które pozwala w krótkim czasie nawiązać współpracę z innymi restauracjami, które teraz działają prężnie z dowozami i chciałby poszerzyć swoją działalność o markę Frentzza przy jednoczesnym zachowaniu swojego podstawowego biznesu. Warunkiem jest korzystanie z produktów marki własnej Frentzza m.in. takich jak 12 wyselekcjonowanych przypraw, oryginalne sosy oraz włoskie składniki.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej