

Odbiór dań z sieci Bobby Burger bez wysiadania z auta


Największa polska sieć burgerowni wprowadza usługę drive thru. Pilotażowo ruszyła w sześciu Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.
Teraz sieć wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę drive thru. Pilotażowo ruszyła w sześciu Bobby Burger w Warszawie: Woronicza, Żurawia, Kasprzaka, Solidarności, Plac Zbawiciela i Saska.
Jak to działa?
Klient może złożyć zamówienie w wygodny dla siebie sposób: telefonicznie, za pomocą aplikacji mobilnej lub strony www Bobby Burger. W komentarzu lub podczas rozmowy powinien zaznaczyć, że interesuje go opcja drive thru. W celu szybkiej identyfikacji wymagane jest także podanie modelu, koloru i numeru rejestracyjnego samochodu. Chwilę przed przyjazdem na miejsce musimy poinformować obsługę lokalu o tym fakcie, najlepiej telefonicznie lub na Messengerze. Po zatrzymaniu się pod konkretną burgerownią wystarczy, że użyjemy dwa razy klaksonu lub zadzwonimy do obsługi, a ona przyniesie nam jedzenie bezpośrednio do samochodu. W tym momencie osoby, które nie zapłaciły za zamówienie przez internet, będą mogły zrobić to za pomocą mobilnych terminali.
– Usługę kierujemy do osób, które nie mają czasu na odbiór osobisty, wejście do lokalu. Przemieszczają się po mieście lub wracają do domu po pracy i chcą szybko zjeść ulubionego burgera. Ze względu na to, że obecnie nie możemy oferować konsumpcji na miejscu, staramy się zrobić wszystko, aby nasi stali klienci nie musieli rezygnować z naszych burgerów. Oczywiście tym samym liczmy na to, że nowa usługa pomoże nam finansowo przetrwać ten trudny czas dla całej branży gastronomicznej – mówi Krzysztof Kołaszewski, współzałożyciel sieci Bobby Burger.
Zobacz także

Gastro w dowozie 2021: co dostarczali kurierzy Glovo? Np. pokarm dla anakondy

Co najchętniej zamawiają Polacy, a gdzie na świecie kurierzy dostarczają najwięcej słodyczy? Jakie były najbardziej niestandardowe zamówienia? Glovo podsumowało miniony rok i dzieli się danymi na temat zachowań konsumenckich użytkowników w Polsce na tle innych krajów.

Rekrutacja w gastronomii

Mówi się, że rynek pracy w Polsce jest rynkiem pracownika. Jest to prawdziwe także w przypadku branży HoReCa, w której coraz częściej to pracownik dyktuje warunki współpracy. Jak znaleźć dobrych pracowników na stałe?

Chef’s Ghost Kitchen - nowy gracz w sektorze food delivery

Jak nowy koncept ghost kitchen zamierza zdobyć serca warszawiaków? Różne kuchnie świata. Jedno zamówienie. Jedna dostawa - to hasła Chef’s Ghost Kitchen, który realizuje ideę wirtualnych restauracji.

Grzegorz Wejer o psychologii sprzedaży w restauracji

Kelner i gość to zazwyczaj obce sobie osoby, dlatego kluczowym elementem efektywnej sprzedaży staje się relacja z klientem. Przy budowie tej relacji, a co za tym idzie - systemu sprzedaży, powinniśmy wykorzystywać dwa narzędzia: efekt pierwszego wrażenia i efekt świeżości.

Wirtualne restauracje - przyszłość gastronomii

Jak wirtualne kuchnie i dostawy działają w nowych pandemicznych i postpandemicznych realiach zdominowanych przez technologię? Jak restauratorzy, którzy do tej pory nie byli w tych trendach obecni, mogą do nich dołączyć? Na te pytania odpowiadają Ola Lazar, Jeroen Bakker i Stanisław Magdij.

Sprzedaż on-line: musi być lekko, łatwo i przyjemnie

Mniej trudności, z jakimi musi zmierzyć się konsument, oznacza więcej szans na wirtualną sprzedaż - oto recepta na udaną sprzedaż on-line, również w gastronomii. Z badań wynika, że 6 na 10 klientów opuszcza sklep internetowy, gdy pojawi się najmniejszy problem.
Inne kategorie
Podcasty


Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

