x

MAX Premium Burgers wprowadza zamówienia online

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    11.05.2020

Klienci sieci mogą teraz złożyć i opłacić zamówienie na stronie maxorder.pl, po czym odebrać je w restauracji o wybranej przez siebie porze.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Po wejściu na stronę maxorder.pl klient wybiera restaurację, produkty, porę odbioru oraz decyduje, czy chce odebrać zamówienie wewnątrz restauracji czy przed jej drzwiami. W przypadku lokali typu Drive Thru gość może podać numer oraz kolor auta i po przyjeździe po prostu zaparkować przed lokalem. O wskazanej godzinie pracownik doniesie zamówienie prosto do samochodu. Procedurę zamówienia kończy płatność kartą.
Strona maxorder.pl wyświetla się na komputerach jak i na urządzeniach mobilnych. Usługa jest wygodną alternatywą szczególnie dla zakupu na linii Drive. Oferują ją wszystkie lokale sieci MAX Premium Burgers.
Zamówienia online to ważny element strategii dostosowania do bieżących ograniczeń w działaniu obiektów gastronomicznych. Strategia ta obejmuje zarówno zmiany w organizacji funkcjonowania restauracji jak i modyfikacje menu.
– W MAX przyjęliśmy aktywną postawę wobec bieżących ograniczeń w gastronomii. Po pierwsze, intensywnie rozwijamy dostawy. Współpracujemy z czterema partnerami w tym zakresie. Tę formę sprzedaży prowadzą już wszystkie nasze lokale. Po drugie, uzupełniliśmy menu o produkty, które
szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych. Mówię o linii burgerów DeliVery Cheezy oraz o Snack Boxach. Wreszcie po trzecie, odciążamy linie samochodowe Drive poprzez właśnie wprowadzone zamawianie online – opcję szczególnie atrakcyjną z punktu widzenia gości, którzy mogą spokojnie dokonać zamówienia w domowym zaciszu, podjechać do restauracji na wybraną godzinę i odebrać ciepły posiłek bez konieczności czekania w kolejce. Tę możliwość oferują też nasze lokale w niedawno otwartych galeriach handlowych – mówi Jerzy Jakubiak, country manager w MAX Poland .
Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ciastka - idealny produkt na czasy kryzysu?

- Wierzymy, że optymalizacja jakości to jedyna dobra strategia na czas recesji - mówi Albert Judycki, współwłaściciel warszawskiej sieci cukierni Lukullus. Jak radzi sobie Lukullus w kryzysie - dowiesz się z rozmowy, którą przeprowadził Marcin Koch (ForRest Projekt).

Lockdown przedłużony do końca stycznia, a po 1 lutego nie zapowiada się na poluzowanie obostrzeń

- Na pewno nie można liczyć, że w przypadku ustabilizowanej sytuacji, zakładając optymistycznie średnio ok. 10 tys. zachorowań tygodniowo, po 1 lutego dokonamy jakiegoś dużego poluzowania obostrzeń - zapowiedział minister zdrowia Adam Niedzielski.

W piżamie do baru o 6 rano. Nietypowe promocje w Saragossie

Niektóre bary i puby w Saragossie na północnym wschodzie Hiszpanii zapraszają klientów ubranych tylko w piżamy. Kusza promocjami o godz. 6 rano w niedzielę, kiedy kończy się godzina policyjna. To sposób na ożywienie porannego ruchu i monotonii pandemii.

#RoślinnieWspieramy - na ratunek lokalnej gastronomii z kuchnią wegańską

Akcja ma na celu wsparcie w czasie pandemii lokalnej gastronomii zajmującej się kuchnią wegańską. Na profilach społecznościowych RoślinnieJemy pojawił się krótki film zachęcający do zmawiania roślinnych posiłków w lokalnych barach i restauracjach.

Sphinx wprowadza dodatkowe procedury bezpieczeństwa przed otwarciem restauracji

Restauracyjna spółka Sfinks Polska opracowała 10 nowych procedur bezpieczeństwa sanitarnego, które będą obowiązywać w jej lokalach po otwarciu gastronomii. Mają one na celu minimalizować ryzyko nawrotu koronawirusa i zwiększać bezpieczeństwo gości, a także pracowników restauracji.

Jak w czasie pandemii zmienia się rynek dowozów?

Koronawirus w jednej chwili odmienił rynek usług gastronomicznych i skierował większość zamówień do kanału delivery. Czy będzie to szansa dla platform oferujących dowozy, czy może one również będą musiały przedefiniować swój sposób działania?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej