x

MAX Premium Burgers wprowadza zamówienia online

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    11.05.2020

Klienci sieci mogą teraz złożyć i opłacić zamówienie na stronie maxorder.pl, po czym odebrać je w restauracji o wybranej przez siebie porze.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Po wejściu na stronę maxorder.pl klient wybiera restaurację, produkty, porę odbioru oraz decyduje, czy chce odebrać zamówienie wewnątrz restauracji czy przed jej drzwiami. W przypadku lokali typu Drive Thru gość może podać numer oraz kolor auta i po przyjeździe po prostu zaparkować przed lokalem. O wskazanej godzinie pracownik doniesie zamówienie prosto do samochodu. Procedurę zamówienia kończy płatność kartą.
Strona maxorder.pl wyświetla się na komputerach jak i na urządzeniach mobilnych. Usługa jest wygodną alternatywą szczególnie dla zakupu na linii Drive. Oferują ją wszystkie lokale sieci MAX Premium Burgers.
Zamówienia online to ważny element strategii dostosowania do bieżących ograniczeń w działaniu obiektów gastronomicznych. Strategia ta obejmuje zarówno zmiany w organizacji funkcjonowania restauracji jak i modyfikacje menu.
– W MAX przyjęliśmy aktywną postawę wobec bieżących ograniczeń w gastronomii. Po pierwsze, intensywnie rozwijamy dostawy. Współpracujemy z czterema partnerami w tym zakresie. Tę formę sprzedaży prowadzą już wszystkie nasze lokale. Po drugie, uzupełniliśmy menu o produkty, które
szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych. Mówię o linii burgerów DeliVery Cheezy oraz o Snack Boxach. Wreszcie po trzecie, odciążamy linie samochodowe Drive poprzez właśnie wprowadzone zamawianie online – opcję szczególnie atrakcyjną z punktu widzenia gości, którzy mogą spokojnie dokonać zamówienia w domowym zaciszu, podjechać do restauracji na wybraną godzinę i odebrać ciepły posiłek bez konieczności czekania w kolejce. Tę możliwość oferują też nasze lokale w niedawno otwartych galeriach handlowych – mówi Jerzy Jakubiak, country manager w MAX Poland .
Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Gastronomia w pandemii - które firmy wspierają polski rynek gastronomiczny?

Portal OuiChef.pl oraz magazyn "Food Service" wraz z partnerami włączyły się w pomoc dla lokali gastronomicznych dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa.

Jaką strategię przybrać, żeby przetrwać na rynku?

Pandemia koronawirusa poważnie dotknęła rynek gastronomiczny. Wiele lokali zawiesiło swoje funkcjonowanie. Ci, którzy podjęli walkę, wypracowują ciekawe strategie, które mogą okazać się kluczowe dla funkcjonowania także w czasach po kryzysie.

Wielkanoc w dostawie

Zbliżające się święta Polacy spędzą w domach. Izolacja i ograniczenia w przemieszczaniu się sprawią, że większość zrezygnuje z gościny u krewnych czy przyjaciół. O świąteczne smakołyki musimy zadbać samodzielnie. Wielkanocna oferta na wynos to szansa dla restauracji, by podratować finanse.

Ponowne otwarcie Etno Cafe: klienci nie zawiedli!

- Za nami pracowity weekend przygotowań, aby wszystkie nowe normy były w kawiarni spełnione. Goście i pracownicy nie zawiedli, widzę dzisiaj te same twarze - mówi Anna Mrozik, kierownik rejonu Warszawa w sieci Etno Cafe. Sprawdź, jak mija pierwszy dzień ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.

Rośnie zainteresowanie voucherami do restauracji i na inne usługi

2 tysiące sprzedanych voucherów dla 150 przedsiębiorców w trzech państwach Europy i w USA - to efekt wsparcia internautów udzielonego za pośrednictwem platformy LunchNext.com przedsiębiorcom, którzy musieli zawiesić działalność gospodarczą.

Najlepsi kucharze zapraszają do gotowania online

Znani szefowie kuchni zmuszeni do zamknięcia swych restauracji z powodu pandemii, otworzyli wrota domowych kuchni i z pomocą social mediów dzielą się przepisami oraz tajnikami sztuki kulinarnej. Czego można się nauczyć od Marcina Przybysza, Massimo Bottury, Farrana Adrii czy Erica Riperta?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej