

#SerwujemyPrawo - darmowe wsparcie prawne dla restauracji dotkniętych epidemią


DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej pomaga małym firmom gastronomicznym w ramach akcji #SerwujemyPrawo. W każdy czwartek prawnicy udzielają bezpłatnych telefonicznych konsultacji w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w czasie epidemii.
– Wielu właścicieli restauracji nie jest w stanie pozwolić sobie teraz na dodatkowe koszty związane z pomocą prawną. Nie chcemy, aby zostali z problemami, które nastręczyła im epidemia. Wiemy, że mają też wiele pytań dotyczących zmieniających się regulacji i obostrzeń oraz kwestii prawnych w zakresie możliwości wsparcia ich biznesu, np. w ramach tarczy antykryzysowej. Nasi prawnicy postarają się zaspokoić ten głód porad. Chcemy przez to dołożyć swoją cegiełkę do ratowania polskiej gastronomii – mówi Rafał Hiszpański, Prezes DAS Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej.
W każdy czwartek w godzinach 10.00-16.00 właściciele restauracji z sektora mikroprzedsiębiorstw (zatrudniających do 10 os.) mogą zwrócić się do DAS z pytaniami i prośbą o bezpłatną konsultację prawną w sprawach związanych z prowadzeniem biznesu w czasie epidemii. Porady można uzyskać pod specjalnym numerem infolinii: 22 453 00 02 i są one całkowicie darmowe, nie jest wymagane posiadanie ubezpieczenia prawnego DAS.
Konsultacje udzielane są na zasadach określonych w regulaminie akcji.
Zobacz także

Gowin: jeśli wszystko będzie szło z planem, będziemy rozmrażać kolejne branże

Wicepremier Jarosław Gowin oświadczył dziś, że jeśli wszystko będzie szło zgodnie z planem, to "wkrótce krok po kroku będziemy rozmrażać kolejne branże". Przestrzegł jednocześnie, że odmrożenie kolejnych obszarów gospodarki może zostać cofnięte, jeśli przełoży się to na wzrost zachorowań.

Inaczej jemy i kupujemy. Jak koronawirus zmienia nasze nawyki?

Coraz chętniej gotujemy, marnotrawimy mniej jedzenia, a także stawiamy na zdrowsze produkty. Rzadziej wybieramy się do sklepów stacjonarnych, gdyż nie przynosi nam to już tyle przyjemności, co przed wybuchem pandemii. Czy oznacza to, że rodzi się "nowy polski konsument"?

Knajp.pl - bezprowizyjny portal do zamawiania jedzenia online dostępny w całej Polsce

Głośna podczas wiosennego lockdownu stołeczna akcja #wspieramgastro doczekała się kontynuacji. Bezprowizyjny portal do zamawiania jedzenia online - knajp.pl, stworzony przez restauratorów dla restauratorów, jest już dostępny w całej Polsce.

Czy gastronomia przetrwa kryzys? Podsumowanie roku 2020 i prognozy

W czasie pandemii w wielu lokalach gastronomicznych zyski spadły nawet o 90%, a blisko 30% tych miejsc może nie przetrwać kryzysu i na stałe zniknie z kulinarnej mapy Polski - szacują eksperci. Determinacja polskich przedsiębiorców jest jednak ogromna.

6 na 10 respondentów ma większe oczekiwania dotyczące czystości w gastronomii

Większość z nas myje ręce częściej niż przed pandemią COVID-19. Nie wynika to jednak z troski o innych. Nowe badanie przeprowadzone przez Tork, markę firmy Essity, wykazało, że niemal ośmiu na dziesięciu respondentów myje ręce, aby chronić siebie.

Kurier Głodnego Warszawiaka - stołeczny mural na pomoc gastronomii

Kurier Głodnego Warszawiaka to mural wykonany przez pracownię Good Looking Studio. Na ścianie jednej ze śródmiejskich kamienic uwieczniono ofertę 12 stołecznych lokali.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

