x

Koral przekazuje sprzęt dla małopolskich ratowników

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    05.05.2020

W obliczu pandemii firma Koral, największy producent lodów w Polsce, zakupiła i przekazała małopolskim ratownikom ponad 200 profesjonalnych masek, które zabezpieczają twarz oraz drogi oddechowe medyków.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
Firma Koral na początku walki z wirusem zdecydowała się bez wahania wesprzeć finansowo szpitale w Małopolsce, gdzie znajduje się zakład produkcyjny i siedziba firmy oraz w Rzeszowie, gdzie zlokalizowany jest jej drugi oddział przekazując w sumie 810 000 zł. Kolejnym etapem wsparcia jest zabezpieczenie ratowników medycznych, którzy w walce z wirusem są na pierwszej linii starcia.

– Mimo trudnej sytuacji, która dotknęła wielu producentów różnych branż, staramy się w maksymalnie możliwy sposób wspierać placówki oraz środowisko medyczne w walce z epidemią. Przekazanie sprzętu zespołom medycznym Państwowego Ratownictwa Medycznego w Małopolsce to podziękowania oraz wyraz uznania od firmy Koral za codzienną walkę z pandemią na pierwszej linii starcia. Wierzymy, że odpowiednia ochrona sprawi, że ich praca będzie nieco łatwiejsza, a bezpieczeństwo duże wyższe, aby każdego dnia mogli służyć i pomagać mieszkańcom całego regionu, ratować nasze zdrowie i życie – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Koral.

Przekazany sprzęt będzie służył ratownikom medycznym udzielającym pomocy pacjentom na terenie powiatu nowosądeckiego, limanowskiego, gorlickiego, brzeskiego, tarnowskiego, jak również bocheńskiego.

– Każdego dnia pokonujemy kolejne trudności związane z naszą pracą, ratowaniem życia i zdrowia ludzkiego, często tragediami, które się z tym wiążą. Epidemia koronawirusa sprawiła, że musimy mierzyć się również z zagrożeniem własnego zdrowia, możliwością zarażenia poważnym wirusem, z którym mamy do czynienia każdego dnia, a wtedy koniecznością izolacji i brak możliwości wsparcia zespołu w pracy. Dlatego tak ważny jest sprzęt, który chroni nas przez zakażeniem, ale jednocześnie nie przeszkadza nam w pracy, jest wielokrotnego użytku i zabezpiecza przez zakażeniem. Bardzo dziękujemy firmie Koral – mówi Krzysztof Olejnik, ratownik medyczny z Nowego Sącza.

Producent lodów wspiera medyków również w inny sposób – do szpitali w regionie wstawił zamrażarki z lodami, które są na bieżąco uzupełniane, aby chociaż na chwilę osłodzić personelowi medycznemu trudy pracy.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kawowe poniedziałki McCafé

Nowy tydzień najlepiej zacząć od dobrej kawy, dlatego w każdy poniedziałek w McDonald’s będzie można ją kupić jedynie za 2 zł w ramach "Kawowych Poniedziałków McCafé".

NAJWIĘKSZY FESTIWAL WHISKY W POLSCE

25 i 26 sierpnia odbędzie się IV edycja Festiwalu Whisky Jastrzębia Góra. Jego pomysłodawcą oraz organizatorem jest Dom Whisky. Festiwal Whisky Jastrzębia Góra to pierwszy w Polsce Festiwal Whisky, który premierę miał w 2014 r. w Jastrzębiej Górze.

A to ciekawe! "Jedzenie dziś i jutro" - cykl filmowy w Arte po polsku

Czy potrawy wegańskie mogą szkodzić? Jak będą wyglądać restauracje jutra? Czy dania będą przyrządzać roboty? Co będziemy jeść w przyszłości? Oto niektóre pytania, jakie stawiają twórcy filmów dokumentalnych cyklu "Jedzenie dziś i jutro", pokazywanych bezpłatnie po polsku na platformie VOD ARTE.

WYJĄTKOWY TYDZIEŃ

Od 25 sierpnia do 3 września w Warszawie odbędzie się trzecia edycja festiwalu Fine Dining Week. Restauracje biorące udział w wydarzeniu przygotują 5-daniowe menu degustacyjne w specjalnej cenie 119 zł.

Pierwsza polska wódka wróciła na Ziemię z kosmosu. Można jej spróbować!

100 butelek wódki wyBUHowa zakończyło swoją podróż w kosmos. Trunku, który pokonał granicę stratosfery będzie można wkrótce spróbować.

Festiwal kulinarny Hot&Sweet w łódzkiej Manufakturze

Wołowina w sosie czekoladowo czy ostra pizza z chorizo i chilli? A może krewetki w sosie z masła orzechowego? Takie dylematy czekają gości Manufaktury w Łodzi, gdzie od 2 do 13 sierpnia trwać będzie festiwal Hot&Sweet. To dobra okazja, by spróbować nieznanych połączeń smakowych i kuchni sezonowej.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej