

Rośnie zainteresowanie voucherami do restauracji i na inne usługi


2 tysiące sprzedanych voucherów dla 150 przedsiębiorców w trzech państwach Europy i w USA - to efekt wsparcia internautów udzielonego za pośrednictwem platformy LunchNext.com przedsiębiorcom, którzy musieli zawiesić działalność gospodarczą.
Platforma LunchNext.com ruszyła w Polsce, rozszerzając swój zasięg w ciągu zaledwie jednego miesiąca na Stany Zjednoczone, Czechy i Hiszpanię. Zrzesza 150 firm działających w obszarach gastronomicznym i usługowym, a także wielotysięczną społeczność, która nie wyobraża sobie powrotu do normalności bez swoich ulubionych lokali.
Pomysł na akcję powstał spontanicznie.
– Mamy wśród znajomych restauratorów i rozmawiając z nimi zorientowaliśmy się, że prowadzone przez nich lokale mogą nie przetrwać najbliższych kilku miesięcy. Nie chcieliśmy biernie siedzieć i czekać na rozwój wydarzeń. Równocześnie mieliśmy poczucie, że takich osób jak my, chętnych do działania, jest więcej. Inicjatywa początkowo zorientowana na lokalne wsparcie przedsiębiorców w miastach, z których pochodzimy - Łodzi i Warszawy, już teraz osiągnęła skalę działalności przekraczającą nasze założenia - mówią Piotr Grudzień i Dominik Posmyk, twórcy bezpłatnej platformy LunchNext.com
Społeczność zjednoczona chęcią pomocy swoim ulubionym lokalom promuje akcje w social mediach, wykorzystując hashtag #URATUJLATO i zachęcając do zakupy voucherów. Do tej pory dzięki zaangażowaniu internatów udało się ich sprzedać 2000.
Do akcji może bezpłatnie przystąpić każdy podmiot, który potrzebuje wsparcia – wystarczy zarejestrować firmę na platformie LunchNext.com, określić wysokość vouchera i zniżki dla klienta oraz dodać jego graficzny projekt.
Zobacz także

Czy polska branża cateringów dietetycznych przetrwa COVID-19?

Diety pudełkowe dostarczane są codziennie do ponad 2,5 tys. miejscowości w Polsce. Prężnie rozwijający się rynek cateringów dietetycznych rósł dotychczas rokrocznie w tempie 20 proc. a jego wartość na początku roku 2020 szacowano na ponad miliard złotych. Jak wpłynęła na niego pandemia koronawirusa?

Knajp.pl - bezprowizyjny portal do zamawiania jedzenia online dostępny w całej Polsce

Głośna podczas wiosennego lockdownu stołeczna akcja #wspieramgastro doczekała się kontynuacji. Bezprowizyjny portal do zamawiania jedzenia online - knajp.pl, stworzony przez restauratorów dla restauratorów, jest już dostępny w całej Polsce.

Anna Dereszowska czyta bajki z pandemicznym morałem w kampanii McDonald’s

Życie w zaostrzonym reżimie sanitarnym nie jest łatwe szczególnie dla dzieci, które nie zawsze rozumieją wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny. W kampanii McDonald’s o odpowiedzialnych postawach podczas pandemii opowiedziały im postacie z bajek głosem Anny Dereszowskiej.

Kalifornia i Teksas znów ograniczają działalność gastronomii

Z powodu wzrostu liczby zakażeń koronawirusem gubernator Kalifornii Gavin Newsom zarządził lockdown barów, winiarni i restauracji w zamkniętych pomieszczeniach na co najmniej 3 tygodnie. Bary zamknięto też ponownie w Teksasie, a Nowy Jork wstrzymuje się z "odmrażaniem" usług gastronomicznych.

Poradnik MAKRO Polska na temat bezpieczeństwa w restauracjach

Publikacja "Bezpieczne miejsce do jedzenia w czasach COVID-19. Porady dla branży gastronomicznej" jest już w drodze do restauracji. Poradnik został przygotowany we współpracy z restauratorami i szefami kuchni. To kompendium wiedzy o tym, jak przygotować lokal na wyzwania bezpiecznej obsługi gości.

Kryzys gastronomii we Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii

We Włoszech 50-proc. spadek wpływów w lokalach gastronomicznych po ich otwarciu. W Hiszpanii obroty po likwidacji obostrzeń, czyli w maju i pierwszej połowie czerwca, są o połowę niższe niż w analogicznym okresie 2019 r. Rząd Wielkiej Brytanii rozważa obowiązek rejestracji przed pójściem do pubu.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

