x

Sky Latte - pomysłowa kawa dla wiernych klientów

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    28.04.2020

Wygląda zjawiskowo - jak kawa z obłoczkiem. Nad filiżanką unosi się kusząca biała, błękitna lub różowa chmurka. Kawa Sky Latte z The White Bear Coffee w Białymstoku nie jest do kupienia - to prezent i podziękowanie od baristów dla klientów, którzy są z nimi mimo wszystko.

Kawa Sky Latte z The White Bear Coffee. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kawa Sky Latte z The White Bear Coffee. Zdjęcie: materiały prasowe.
Bariści z The White Bear Coffee, kiedy nie mogą robić tego, co lubią najbardziej, czyli przyjmować gości – kombinują.
– Pracowaliśmy nad recepturą kilka tygodni i udało się. Kawa jest mleczna, a chmurka słodka, lekka, pastelowa. Zrobiliśmy ją z waty cukrowej. Napar wygląda nieziemsko. Nazwaliśmy go więc Sky Latte –  mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci kawiarni The White Bear Coffee. – Pomyśleliśmy, że jest tak wyjątkowy, że nie znajdzie się na razie w ofercie. Będzie naszym podziękowaniem i prezentem dla klientów, którzy wspierają nas i pomagają dotrwać do lepszych czasów. A wierzymy, że normalność wróci szybciej niż nam się wszystkim wydaje.
Sky Latte stanowić będzie wisienkę na torcie, nagrodę za udział w akcji, którą właśnie podjęła sieć the White Bear Coffee, by uhonorować i obdarować lojalnych klientów. 21 kwietnia wprowadziła do swojej oferty kupony-cegiełki o wartości 60 zł. Są do kupienia na stronie sieci, będzie można je zrealizować dopiero po otwarciu kawiarni. Każdy uprawnia do zakupu pięciu dowolnych kaw, a jako prezent od sieci gość otrzyma Sky Latte.
Kawiarnie to miejsce spotkań. Ludzie przychodzą do nich nie tylko na kawę i ciastko, ale też, by spędzić razem czas, porozmawiać, pobawić się. Oczywiście im kawa lepsza, tym w kawiarni tłoczniej. Tak właśnie było w The White Bear Coffee. W marcu z powodu pandemii ruch zamarł, ale już w kwietniu wprowadzono dowóz kawy do klientów.
– Uznaliśmy, że lepiej robić cokolwiek niż nic – mówi Marcin Zalewski. – Pomysł z dowozem okazał się całkiem trafiony. Mamy sporo zamówień, jesteśmy za to wdzięczni wszystkim naszym klientom. Szykujemy kolejne niespodzianki. Kiedy tylko kawiarnia znowu ruszy, zapraszamy osoby z kuponami na nasze wyjątkowe Sky Latte. Będzie dla nas zaszczytem ich gościć.
Różowa Sky Latte. Zdjęcie: materiały prasowe.
Różowa Sky Latte. Zdjęcie: materiały prasowe.


 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Co zamawiamy w dostawie podczas kwarantanny?

Uber Eats przeanalizował zamówienia swoich użytkowników w okresie społecznej izolacji. Jakie są najpopularniejsze wybory Polaków podczas przymusowej kwarantanny, czym różnimy się od innych nacji oraz po co najchętniej sięgamy na śniadanie?

Wielkanoc w dostawie

Zbliżające się święta Polacy spędzą w domach. Izolacja i ograniczenia w przemieszczaniu się sprawią, że większość zrezygnuje z gościny u krewnych czy przyjaciół. O świąteczne smakołyki musimy zadbać samodzielnie. Wielkanocna oferta na wynos to szansa dla restauracji, by podratować finanse.

Gastro się nie poddaje! Relacja z A Nóż Widelec w Poznaniu

Jak sobie radzi w czasie pandemii poznańska restauracja A Nóż Widelec? - Jesiotry i turboty schowałem do szufladki z marzeniami - mówi Michał Kuter, właściciel lokalu.

Jaką strategię przybrać, żeby przetrwać na rynku?

Pandemia koronawirusa poważnie dotknęła rynek gastronomiczny. Wiele lokali zawiesiło swoje funkcjonowanie. Ci, którzy podjęli walkę, wypracowują ciekawe strategie, które mogą okazać się kluczowe dla funkcjonowania także w czasach po kryzysie.

Stava wprowadza darmowe płatności online dla restauratorów

Stava dbając o bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostaw posiłków oraz mając świadomość trudnej sytuacji sektora gastronomicznego udostępniła dla restauratorów darmową metodę opłacania zamówień - StavaPay.

Kraków: gastro-krajobraz bez turysty

W 2019 r. w Krakowie liczba turystów przewyższyła liczbę mieszkańców 14-krotnie (dla porównania - w Barcelonie było ich 12,5 razy więcej). Jak bez ich odwiedzin radzi sobie tutejsza gastronomia? I czy krakowianie wrócą do dzielnic, z których poczuli się wypchnięci - przynajmniej jako turyści?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej