x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

ZNANI Z PIWA

Kategoria: Produkty    28.04.2020

Nowa kampania reklamowa browaru Van Pur.

Piwo Łomża. Foto: materiały prasowe.
Piwo Łomża. Foto: materiały prasowe.
Marka Łomża (Van Pur S.A.) rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”. W nowej kampanii marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości swoich produktów. W swoich reklamach marka składa odważną deklarację – nawet, gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie.

VAN PUR S.A.
ul. Cybernetyki 7, 02-677 Warszawa
www.piwolomza.pl

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Roślinne grillowanie z tofu marki Lunter

W roślinnym grillowaniu sprawdzi się marynowane inspirowane kuchniami świata Tofu Lunter w dwóch smakach: lekko pikantne Tofu na Grilla Lunter Słodkie Chilli i aromatyczny Tymianek. Są łatwe i szybkie do przygotowania, wystarczą 2 minuty na grillu i gotowe.

ZAMROŻONY SMAK

Są dostępne niemal na każdym kroku - zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Najczęściej w rożku lub na patyku jako słodki street food. Lody mogą znakomicie sprawdzić się także w restauracyjnych i kawiarnianych deserach. Podajemy kilka pomysłów na uatrakcyjnienie oferty.

Kompostowalna zastawa stołowa od MAKRO Polska

Artykuły jednorazowe z materiałów biodegradowalnych cieszą się coraz większą popularnością. W odpowiedzi na potrzeby rynku MAKRO Polska wprowadziło do swojej oferty pełen asortyment kompostowalnej zastawy stołowej.

NOWA ODSŁONA SŁODKICH SOSÓW FANEX

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził kolejne zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Słodkie sosy deserowe, są teraz dostępne w nowych butelkach w kolorze ecru.

NEGRONI RUBINO OD MARTINI

Martini Riserva Speciale Bitter powstał na bazie oryginalnego przepisu z 1872 r. ze składników w 100 proc. naturalnych. Do jego produkcji zastosowano ponad 20 rodzajów ziół i korzeni.

iCombi Pro - nowy standard pieca konwekcyjno-parowego

Dzięki czterem inteligentnym funkcjom RATIONAL stworzył nowy iCombi Pro, który łączy o 50% wyższą wydajność, 10% krótszy czas przyrządzania potraw i 10% niższe zużycie energii niż dotychczas, gwarantując jednolitość, nawet przy pełnym obciążeniu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej