x

Uber Eats poszerza zasięg o Olsztyn i Częstochowę

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.04.2020

Teraz także w Olsztynie i Częstochowie restauratorzy oraz klienci mogą korzystać z platformy Uber Eats, by zamówić ulubione dania za pomocą aplikacji i otrzymać je pod drzwi w ramach bezkontaktowej dostawy. W ofercie aplikacji pojawiło się menu z 50 nowych lokali.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Wśród nowych kulinarnych propozycji znajdują się m. in. specjały tradycyjnej kuchni polskiej, a także z regionów Ameryki Płn., Japonii czy Włoch. Dla użytkowników to możliwość zamawiania ulubionych dań, bez konieczności wychodzenia z domu. Z kolei dla restauracji szansa na prowadzenie biznesu w tym trudnym czasie.
W ostatnich tygodniach Uber Eats wprowadził szereg inicjatyw mających na celu pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw oraz wsparcie lokalnych biznesów restauracyjnych, dostawców i klientów.

Pakiet narzędzi przygotowany przez Uber Eats obejmuje m.in.:
    • Zniesienie opłaty aktywacyjnej dla nowo dołączających restauracji.
    • Możliwość rozliczania płatności dziennie.
    • Przyśpieszenie procesu dołączenia restauracji do platformy Uber Eats.
    • Wprowadzenie opcji Pick Up - możliwości odbioru osobistego dla wszystkich restauracji, bez pobierania dodatkowej prowizji.
    • Dostawę bezkontaktową, która pozwala kurierom na pozostawianie zamówienia pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu, dla zwiększenia bezpieczeństwa.
    • Komunikacja w zakresie środków higieny i bezpieczeństwa, zgodnie z informacjami i zaleceniami organów ds. zdrowia publicznego
    • Zwrot wydatków na środki ochrony osobistej, a także rekompensata finansowa dla partnerów realizujących dostawy w przypadku zdiagnozowania u nich COVID-19.

Trzy kroki do skorzystania ze zniżki
Na start firma przygotowała specjalne zniżki dla nowych użytkowników. Jak skorzystać z kodów promocyjnych? Pierwszym krokiem, by wypróbować specjalną zniżkę o wartości 15 zł na każde z  3 pierwszych zamówień, jest zainstalowanie na swoim smartfonie aplikacji Uber Eats. Drugi krok to wpisanie w zakładce „Promocje” kodu promocyjnego: ZAMAWIAJ w Częstochowie lub OLSZTYN w Olsztynie. Trzeci, to wyszukanie na liście dostępnych restauracji i zamówienie dania. Kody promocyjne obowiązują do 15 czerwca 2020 r.

W Polsce usługa Uber Eats działa już ponad 3 lata. Pierwszym miastem, w którym Uber Eats wystartował, była Warszawa. Dzisiaj jest dostępny w 22 miastach na terenie Polski. Oprócz stolicy są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn oraz Częstochowa.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bezpłatna aplikacja edukacyjna dla środowiska barmańskiego

Startuje bezpłatny program szkoleniowy na temat zrównoważonego i odpowiedzialnego prowadzenia baru - “The Bar World of Tomorrow".

Bar Is Us - nowe narzędzie dla barmanów

Chcesz doskonalić się w swoim zawodzie? Poszukujesz profesjonalnej wiedzy o alkoholach? Szukasz inspiracji? O nowej aplikacji mobilnej wspomagającej pracę i rozwój zawodowy barmanów opowiada portalowi OuiChef.pl Bartosz Paśko, On Trade Activity Manager w Stock Polska.

Kawiarniana śmietanka. Analiza rynku kawiarni

80 największych sieci kawiarni zanotowało w 2019 r. wzrost liczby lokali o 7%, rok wcześniej był to wzrost o 6%. Prezentujemy analizę rynku kawiarnianego na chwilę przed wybuchem pandemii.

Wyższy VAT na owoce morza. Jak zdrożeją ośmiorniczki w restauracjach?

Od 1 lipca obowiązuje wyższy VAT na homary, ośmiornice, krewetki, ostrygi, kawior itp. oraz ich przetwory, a także na przygotowywane z nich potrawy w lokalach gastronomicznych. Stawka wzrosła do 23 proc. Czy podniesienie podatku zrewolucjonizuje cenniki w restauracjach?

Unilever dostarczy lody prosto do domu

Unilever łączy siły z Uber Eats, gwarantując dostawę lodów prosto do rąk konsumentów. Użytkownicy platformy w największych miastach Polski mogą bez wychodzenia z domu delektować się takimi markami jak Magnum, Ben & Jerry’s oraz Breyers.

25-28 lutego odbędzie się Expo Sweet

Tym razem w nowym miejscu - warszawskim Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej