x

Uber Eats poszerza zasięg o Olsztyn i Częstochowę

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.04.2020

Teraz także w Olsztynie i Częstochowie restauratorzy oraz klienci mogą korzystać z platformy Uber Eats, by zamówić ulubione dania za pomocą aplikacji i otrzymać je pod drzwi w ramach bezkontaktowej dostawy. W ofercie aplikacji pojawiło się menu z 50 nowych lokali.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Wśród nowych kulinarnych propozycji znajdują się m. in. specjały tradycyjnej kuchni polskiej, a także z regionów Ameryki Płn., Japonii czy Włoch. Dla użytkowników to możliwość zamawiania ulubionych dań, bez konieczności wychodzenia z domu. Z kolei dla restauracji szansa na prowadzenie biznesu w tym trudnym czasie.
W ostatnich tygodniach Uber Eats wprowadził szereg inicjatyw mających na celu pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw oraz wsparcie lokalnych biznesów restauracyjnych, dostawców i klientów.

Pakiet narzędzi przygotowany przez Uber Eats obejmuje m.in.:
    • Zniesienie opłaty aktywacyjnej dla nowo dołączających restauracji.
    • Możliwość rozliczania płatności dziennie.
    • Przyśpieszenie procesu dołączenia restauracji do platformy Uber Eats.
    • Wprowadzenie opcji Pick Up - możliwości odbioru osobistego dla wszystkich restauracji, bez pobierania dodatkowej prowizji.
    • Dostawę bezkontaktową, która pozwala kurierom na pozostawianie zamówienia pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu, dla zwiększenia bezpieczeństwa.
    • Komunikacja w zakresie środków higieny i bezpieczeństwa, zgodnie z informacjami i zaleceniami organów ds. zdrowia publicznego
    • Zwrot wydatków na środki ochrony osobistej, a także rekompensata finansowa dla partnerów realizujących dostawy w przypadku zdiagnozowania u nich COVID-19.

Trzy kroki do skorzystania ze zniżki
Na start firma przygotowała specjalne zniżki dla nowych użytkowników. Jak skorzystać z kodów promocyjnych? Pierwszym krokiem, by wypróbować specjalną zniżkę o wartości 15 zł na każde z  3 pierwszych zamówień, jest zainstalowanie na swoim smartfonie aplikacji Uber Eats. Drugi krok to wpisanie w zakładce „Promocje” kodu promocyjnego: ZAMAWIAJ w Częstochowie lub OLSZTYN w Olsztynie. Trzeci, to wyszukanie na liście dostępnych restauracji i zamówienie dania. Kody promocyjne obowiązują do 15 czerwca 2020 r.

W Polsce usługa Uber Eats działa już ponad 3 lata. Pierwszym miastem, w którym Uber Eats wystartował, była Warszawa. Dzisiaj jest dostępny w 22 miastach na terenie Polski. Oprócz stolicy są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn oraz Częstochowa.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Zamknięcie znanej restauracji. I co dalej?

Co łączy Marcina Kocha, Bogdana Gałązkę, Agatę Wojdę i Justynę Słupską-Kartaczowską? Wszyscy - choć z różnych powodów - porzucili pracę w restauracjach, w których spędzili wiele lat. Jak dziś wygląda ich życie? Czy nadal myślą o otwarciu własnych lokali?

Dlaczego warto i jak należy szkolić personel gastronomiczny

"Wiedza jest jedynym dobrem, a jej brak jedynym złem" - Sokrates. Dlaczego warto szkolić personel w gastronomii jest oczywiście pytaniem retorycznym. Tylko kompletny abnegat nie zdaje sobie sprawy z wagi edukacji nieoficjalnej.

Jak zatrudnić obywatela Ukrainy? [PORADNIK]

Właściciele lokali gastronomicznych zapewne będą chcieli zatrudniać napływających do Polski uchodźców z Ukrainy, bo branża cierpi na brak rąk do pracy. Podpowiadamy, jak to zrobić zgodnie z prawem.

Gastroliderki, które warto znać

Gastronomię tworzą nie tylko kucharze i inwestorzy, ale także menedżerki, doradczynie, headhunterki, projektantki wnętrz i specjalistki od restauracyjnej ekonomii. W miesiącu, w którym celebrujemy kobiecość, chcemy przedstawić wam kilka sylwetek kobiet związanych z gastronomią. Warto je obserwować!

Zielona rewolucja w polskim fine diningu

Restauracja fine dining to nie tylko określenie miejsce, w którym na talerzu znajdziemy produkty najlepszej jakości zaprezentowane z finezją, ale także doświadczenie, budowane przez niepowtarzalną atmosferę. W tym kulinarnym spektaklu kuchnia roślinna coraz częściej stanowi główny motyw.

Coffeedesk zebrał kapitał na ekspansję z crowdfundingowej emisji akcji

Ponad 2 miliony złotych kapitału zebrała firma Coffeedesk (All Good SA) w ramach crowdfundingowej emisji akcji mającej na celu sfinansowanie planów międzynarodowej ekspansji. Firmie zaufało 541 inwestorów.

Inne kategorie

Podcasty

Moda na wina nowofalowe w restauracjach. Rozmowa z Piotrem Pietrasem [PODCAST]

Czym się charakteryzują wina naturalne, organiczne, biodynamiczne, wegańskie? Kto je konsumuje i jakie możliwości stwarzają te kategorie w biznesie restauracyjnym? Czy warto podążać za tym trendem? Rozmawiamy o tym z Piotrem Pietrasem, Master Sommelierem, Wicemistrzem Europy Sommelierów.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej