x

Uber Eats poszerza zasięg o Olsztyn i Częstochowę

Kategoria: Twój biznes - wiedza    28.04.2020

Teraz także w Olsztynie i Częstochowie restauratorzy oraz klienci mogą korzystać z platformy Uber Eats, by zamówić ulubione dania za pomocą aplikacji i otrzymać je pod drzwi w ramach bezkontaktowej dostawy. W ofercie aplikacji pojawiło się menu z 50 nowych lokali.

Zdjęcie: Shutterstock.com.
Zdjęcie: Shutterstock.com.
Wśród nowych kulinarnych propozycji znajdują się m. in. specjały tradycyjnej kuchni polskiej, a także z regionów Ameryki Płn., Japonii czy Włoch. Dla użytkowników to możliwość zamawiania ulubionych dań, bez konieczności wychodzenia z domu. Z kolei dla restauracji szansa na prowadzenie biznesu w tym trudnym czasie.
W ostatnich tygodniach Uber Eats wprowadził szereg inicjatyw mających na celu pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw oraz wsparcie lokalnych biznesów restauracyjnych, dostawców i klientów.

Pakiet narzędzi przygotowany przez Uber Eats obejmuje m.in.:
    • Zniesienie opłaty aktywacyjnej dla nowo dołączających restauracji.
    • Możliwość rozliczania płatności dziennie.
    • Przyśpieszenie procesu dołączenia restauracji do platformy Uber Eats.
    • Wprowadzenie opcji Pick Up - możliwości odbioru osobistego dla wszystkich restauracji, bez pobierania dodatkowej prowizji.
    • Dostawę bezkontaktową, która pozwala kurierom na pozostawianie zamówienia pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu, dla zwiększenia bezpieczeństwa.
    • Komunikacja w zakresie środków higieny i bezpieczeństwa, zgodnie z informacjami i zaleceniami organów ds. zdrowia publicznego
    • Zwrot wydatków na środki ochrony osobistej, a także rekompensata finansowa dla partnerów realizujących dostawy w przypadku zdiagnozowania u nich COVID-19.

Trzy kroki do skorzystania ze zniżki
Na start firma przygotowała specjalne zniżki dla nowych użytkowników. Jak skorzystać z kodów promocyjnych? Pierwszym krokiem, by wypróbować specjalną zniżkę o wartości 15 zł na każde z  3 pierwszych zamówień, jest zainstalowanie na swoim smartfonie aplikacji Uber Eats. Drugi krok to wpisanie w zakładce „Promocje” kodu promocyjnego: ZAMAWIAJ w Częstochowie lub OLSZTYN w Olsztynie. Trzeci, to wyszukanie na liście dostępnych restauracji i zamówienie dania. Kody promocyjne obowiązują do 15 czerwca 2020 r.

W Polsce usługa Uber Eats działa już ponad 3 lata. Pierwszym miastem, w którym Uber Eats wystartował, była Warszawa. Dzisiaj jest dostępny w 22 miastach na terenie Polski. Oprócz stolicy są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn oraz Częstochowa.

 

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

UPADŁOŚĆ MAŁEGO PRZEDSIĘBIORCY

Nietrudno wyobrazić sobie sytuację, w której właściciel małego przedsiębiorstwa zmuszony jest zakończyć swoją działalność. Przyczyn podjęcia takiej decyzji może być wiele. Co zrobić w tej sytuacji? Czy ogłoszenie upadłości będzie dobrym wyjściem i jak to zrobić?

Enata Bread kupuje markę Gorąco Polecam Nowakowski. To nie koniec inwestycji!

Po zakupie marki Gorąco Polecam Nowakowski dynamicznie rozwijająca się grupa piekarniczo-cukiernicza Enata Bread chce zainwestować 15 mln zł w piekarnie i lunchownie. Grupa zapowiada w perspektywie 2-3 lat wzrost liczby lokali z 30 do 50 i zatrudnienia z 150 do 300 osób.

Bezdotykowe dostawy jedzenia w Pyszne.pl

Aby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa, dostawcy Pyszne.pl będą zostawiali jedzenie przed drzwiami.

Daj się znaleźć w sieci cz. II

Ten odcinek poświęcony będzie kolejnym kanałom, za pomocą których możemy trafiać do naszych potencjalnych klientów. Skupimy się na reklamie displayowej, portalach społecznościowych oraz możliwościach, jakie dają narzędzia analityczne.

16 edycja L’Art de la cuisine Martell

3. marca br. odbędzie się jeden z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce

Starbucks rozwija roślinne menu dla środowiska

Do 2030 roku Starbucks chce zmniejszyć o 50% emisję dwutlenku węgla, zużycie wody i odpadów. Za największą emisję, stanowiącą aż 21% wszystkich składowych, odpowiada mleko! Wśród 5 głównych strategii na pierwszym miejscu znajduje się rozwój roślinnych opcji w menu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej