x

Wsparcie dla gastronomii w MAKRO Polska

Kategoria: Twój biznes - oferta    28.04.2020

MAKRO Polska nawiązało współpracę z portalem Groupon, dzięki czemu jego klienci gastronomiczni mogą na korzystnych warunkach promować własne biznesy na tej platformie. Sieć stworzyła też stronę, na której właściciele małych sklepów oferują swoje usługi zakupów na telefon.

Zakupy na telefon. Zdjęcie: materiały prasowe.
Zakupy na telefon. Zdjęcie: materiały prasowe.
Celem działań jest wsparcie lokalnych przedsiębiorców w dopasowywaniu ich oferty do nowych warunków oraz wzmocnienie ich komunikacji z konsumentami. Na stronie www.zakupynatelefon.makro.pl mogą znaleźć się przedsiębiorcy posiadający kartę klienta MAKRO. Osoby, które jej nie posiadają, a chciałyby dołączyć do programu, mogą bezpłatnie zarejestrować się online jako klient MAKRO i również mieć dostęp do formularzy na makrodlahandlu.pl. Aby znaleźć się na mapie, właściciel sklepu powinien wypełnić krótki formularz o oferowanych przez siebie usługach. Formularze dostępne są po zalogowaniu na stronie makrodlahandlu.pl i wymagają podania danych jak: adres, numer kontaktowy czy informacje o płatnościach kartą i innych usługach.
Konsumenci, którzy wejdą na stronę www.zakupynatelefon.makro.pl, mogą szybko znaleźć w swojej okolicy sklepy, które oferują zakupy telefoniczne. Na stronie udostępnione są dane kontaktowe oraz pozostałe usługi dostępne w konkretnych sklepach. Konsument indywidualnie ustala sposób oraz czas odbioru swojego zamówienia, dzięki czemu właściciel sklepu może działać wg własnych preferencji.
MAKRO Polska, jako jeden z siedmiu krajów w grupie METRO, nawiązało też współpracę z platformą Groupon. Teraz portal, z którego promocji korzysta na świecie ponad 40 milionów o użytkowników, wychodzi naprzeciw potrzebom klientów HoReCa i razem z MAKRO Polska uruchamia nowy program wsparcia. Właściciele biznesów gastronomicznych mogą udostępniać na platformach Groupon vouchery na dostawę ze swoich lokali bez opłaty serwisowej. Co więcej, właściciele biznesów z sektora HoReCa mogą w łatwy sposób połączyć ofertę Groupon ze swoją stroną internetową oraz narzędziem DISH i bezpośrednio promować vouchery na dostawę. MAKRO Polska zapewnia również gotowe materiały dla restauracji do promowania voucherów w social mediach. Oferta ważna jest do 31 maja 2020 roku.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej