

Essity wspiera walkę z COVID-19


Firma Essity przekazała 200 tys. dolarów na rzecz Światowej Organizacji Zdrowia, aby pomóc zapobiegać rozprzestrzenianiu się pandemii COVID-19 oraz wesprzeć prace nad szczepionką. Tork, marka należąca do Essity, organizuje dostawy potrzebnych artykułów.
Essity bierze udział w szeregu inicjatyw wspierając szpitale i pracowników służby zdrowia w wielu krajach:
• W Szwecji dział ds. Badań i Rozwoju Essity rozpoczął produkcję masek dla odwiedzających, a we współpracy z przedstawicielami szwedzkiego rządu, firma zaczęła wytwarzać specjalistyczne maski ochronne przeznaczone dla służby zdrowia. Pierwszym celem firmy jest wyprodukowanie trzech milionów masek chirurgicznych.
• We Włoszech Essity wsparła lokalne szpitale przekazując 51 600 artykułów wyposażenia ochrony osobistej, w tym maski, rękawiczki i okulary.
• Niemal 17 000 rolek papieru toaletowego Tork trafiło do Amerykańskiego Czerwonego Krzyża i agencji Living Resources w Albany niosącej pomoc niepełnosprawnym.
• 44 palety z pieluchami dla dzieci i środkami do higieny intymnej dla kobiet zostały przekazane uchodźcom na greckiej wyspie Lesbos.
• Dostawy czyściw i papieru toaletowego o wartości ponad 20 000 złotych zostały przekazane we współpracy z klubem GKS Jastrzębie do szpitali na Śląsku.
Na stronie internetowej marki Tork stale aktualizowane są informacje dotyczące COVID-19 i sposobów skutecznej ochrony przed wirusem.
Zobacz także

Darmowy e-book za wcześniejszą rezerwację na Restaurant Week

Goście, którzy wykupią wcześniejszą rezerwację na Festiwal Restaurant Week, który odbędzie się w pierwszym bezpiecznym terminie, już teraz dostaną w prezencie e-book "Najlepsze PRZEPISY najlepszych RESTAURACJI".

JUŻ WKRÓTCE WARSAW BUBBLE DAY

22 września w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie odbędzie się wielkie święto szampana. To pierwszy w Polsce festiwal promujący kulturę szampańską i prezentujący bogactwo szampańskich bąbelków.

Festiwal Meksykański w restauracjach Jeff`s, czyli dania tex-mex w dostawie

Skoro nie możemy wybrać się do Meksyku, to Meksyk może przyjechać do nas. Restauracje Jeff`s oferują potrawy w stylu tex-mex z dowozem w ramach Festiwalu Meksykańskiego.

Ogród w mieście

Za nami 1. edycja Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego "Rośliny, Owady i miód".

Nowa kampania Lavazzy w Polsce

Kampania pod hasłem "More than Italian" to odpowiedź marki na zmieniające się trendy na rynku kawy. Celem kampanii jest pokazanie, że Lavazza to nie tylko synonim najwyższej jakości, ale także, że prawdziwa włoska kawa ma rozmaite oblicza.

Transatlantyk Festival

Transatlantyk Festival po raz kolejny zaprasza na Kino Kulinarne - jedną z najpopularniejszych sekcji festiwalu. Obok seansów filmowych widzowie zostaną zaproszeni na pięć wyjątkowych kolacji, które odbędą się w wyjątkowej przestrzeni Hali Maszyn EC1 Łódź.
Inne kategorie
Akademia Horeca


Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

