

Koktajlowa nowość - Dorato Blackcurrant


Wino musujące Dorato Blackcurrant ma smak czarnej porzeczki. Inspiracją do jego stworzenia był znany i lubiany francuski aperitif - koktajl Kir Royal. To największa premiera marki od kilkunastu lat.
– To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po smakowe warianty alkoholi, doceniają elegancję wina i poszukują smakowitych lekkich propozycji koktajlowych. Jesteśmy pewni, że tak samo jak klasyczne warianty, Dorato Blackcurrant odniesie sukces i będzie towarzyszyło naszym klientom przy wielu okazjach – mówi Tomasz Pawlicki, senior brand manager Ambra Brands.
Nowość Dorato Blackcurrant wyróżnia się opakowaniem w fioletowej kolorystyce. Cena sugerowana produktu to 14,49 zł.
Rynek win musujących jest w rozkwicie – w ostatnim roku urósł wartościowo o ponad 18%, co czyni go jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych. Według deklaracji konsumenci w Polsce wypijają już 475 ml takiego wina miesięcznie (w porównaniu do 244 ml jeszcze w 2014 roku). Kupujący poszukują nowych smaków i wariantów, a „bąbelki” stały się nieodłącznym elementem spotkań – nie tylko podczas uroczystych celebracji, jak wesela czy bale sylwestrowe, ale również niezobowiązujących okazji towarzyskich w mniejszym gronie. Ponadto coraz częściej wybieramy wina w wariantach smakowych – na takie trunki wydaliśmy w zeszłym roku już przeszło dwieście milionów złotych (o 16% więcej niż w 2018 roku) – to tyle, ile łącznie na gin i rum.
Zobacz także

ReFood - zbędna żywność źródłem energii

W gastronomii powstają odpady spożywcze i resztki żywności, które muszą być zagospodarowane w sposób higieniczny i niezawodny.

MARWIT WCHODZI NA RYNEK HORECA!

Czołowy polski producent soków i surówek z segmentu convenience rozpoczął dystrybucję swoich flagowych produktów do hoteli, restauracji i firm zajmujących się cateringiem.

Qualito FRY

Frytura Qualito FRY łączy unikatowe korzyści oleju rzepakowego oraz stabilność oleju palmowego.

Nowe smaki lodów

W tym roku marka Bracia Koral przedłuża współpracę z p. Damianem Kordasem.

Ser Manchego od Bidfood Farutex

W swojej kuchni Hiszpanie celebrują wiele lokalnych tradycji. Jedną z nich jest ser Manchego, który trafił właśnie do oferty Bidfood Farutex.

iVario Pro od Rational. Nowa klasa wydajności dla profesjonalnej kuchni

iVario Pro ustanawia nowe standardy w profesjonalnej kuchni. System gotowania, który zachwyca inteligentnymi funkcjami i zużywa o 40% mniej energii niż tradycyjne patelnie uchylne i zwykłe patelnie.
Inne kategorie
Akademia Horeca


SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

