x

Instagram z pomocą małym restauracjom

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    24.04.2020

W Polsce użytkownicy aplikacji Instagram będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.

Zdjęcie: Instagram.
Zdjęcie: Instagram.

Instagram udostępnił wczoraj w Polsce dwie nowe funkcje ułatwiające składanie zamówień i pozwalające dzięki temu wesprzeć lokalne firmy gastronomiczne szczególnie dotknięte skutkami pandemii COVID-19.
Do skorzystania z funkcji Action Button na profilu niezbędne jest posiadanie najnowszej wersji aplikacji. Po aktualizacji pojawi się powiadomienie, odsyłające do informacji, jak w kilku krokach dodać Action Button do swojego profilu.
Nowa naklejka dostępna będzie w Instagram Stories, w zakładce z innymi naklejkami – wystarczy ją wybrać i dodać do publikacji. Inni użytkownicy serwisu klikając w naklejkę przeniosą się na stronę partnera, na której będą mogli złożyć zamówienie.

Autor tekstu: Paweł Piasecki

Zobacz także

MAX Premium Burgers wprowadza zamówienia online

Klienci sieci mogą teraz złożyć i opłacić zamówienie na stronie maxorder.pl, po czym odebrać je w restauracji o wybranej przez siebie porze.

SaveTheFork - gwiazdy social mediów na pomoc restauracjom

Społeczna kampania non-profit #SaveTheFork ma pomóc restauracjom dotrzeć do nowych konsumentów z pomocą osobowości social mediów. Dołączyli do niej m.in. Ewa Farna, Red Lipstick Monster, Make Life Harder i Małgosia Minta. Organizatorzy akcji chcą uratować co najmniej 100 restauracji.

ArtBistro Stalowa 52 - awantura o tarczę dla warszawskiej restauracji

Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju opublikował na Twitterze informację, ile pieniędzy w ramach pomocy od rządu otrzymała restauracja na warszawskiej Pradze. To reakcja na wypowiedź jej menadżerki, że pomoc jest fikcją. - Naszą odpowiedź błędnie zinterpretowano! - tłumaczą przedstawiciele lokalu.

Ponowne otwarcie Etno Cafe: klienci nie zawiedli!

- Za nami pracowity weekend przygotowań, aby wszystkie nowe normy były w kawiarni spełnione. Goście i pracownicy nie zawiedli, widzę dzisiaj te same twarze - mówi Anna Mrozik, kierownik rejonu Warszawa w sieci Etno Cafe. Sprawdź, jak mija pierwszy dzień ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.

GfK: Mimo pandemii i kryzysu gastronomii Polacy chętnie odwiedzają restauracje

Lockdown, restrykcje nałożone na gastronomię, wzrost kosztów działalności oraz problemy ze znalezieniem pracowników spowodowały, że w 2021 roku zamknięto 17 proc. lokali gastronomicznych w porównaniu do liczby z 2019 roku. Mimo to, według danych GfK, Polacy nadal chętnie jedzą poza domem.

Kawowa spacerologia - wielkomiejski, pandemiczny gastro-trend?

Na czym polega kawowa spacerologia? W związku z tym, że od dłuższego czasu kawiarnie są zamknięte, mieszkańcy dużych miast spotykają się pod ulubioną kawiarnią. Kupują kawę na wynos i udają się na wycieczkę do pobliskiego parku.

Inne kategorie

Podcasty

Roślinne zamienniki w menu restauracji [PODCAST]

Coraz większa grupa Polaków deklaruje chęć ograniczenia spożycia mięsa, nie tylko w kuchni domowej, ale także podczas wizyt w restauracjach i spożywania dań na wynos. Chcąc trafić w ich gusta, warto rozważyć zmiany w menu lokalu na bardziej roślinne.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej