x

Instagram z pomocą małym restauracjom

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    24.04.2020

W Polsce użytkownicy aplikacji Instagram będą mogli skorzystać z dwóch funkcji: Action Button na swoim profilu i naklejki ułatwiającej składanie zamówień w Stories.

Zdjęcie: Instagram.
Zdjęcie: Instagram.

Instagram udostępnił wczoraj w Polsce dwie nowe funkcje ułatwiające składanie zamówień i pozwalające dzięki temu wesprzeć lokalne firmy gastronomiczne szczególnie dotknięte skutkami pandemii COVID-19.
Do skorzystania z funkcji Action Button na profilu niezbędne jest posiadanie najnowszej wersji aplikacji. Po aktualizacji pojawi się powiadomienie, odsyłające do informacji, jak w kilku krokach dodać Action Button do swojego profilu.
Nowa naklejka dostępna będzie w Instagram Stories, w zakładce z innymi naklejkami – wystarczy ją wybrać i dodać do publikacji. Inni użytkownicy serwisu klikając w naklejkę przeniosą się na stronę partnera, na której będą mogli złożyć zamówienie.

Autor tekstu: Paweł Piasecki

Zobacz także

Kraków: gastro-krajobraz bez turysty

W 2019 r. w Krakowie liczba turystów przewyższyła liczbę mieszkańców 14-krotnie (dla porównania - w Barcelonie było ich 12,5 razy więcej). Jak bez ich odwiedzin radzi sobie tutejsza gastronomia? I czy krakowianie wrócą do dzielnic, z których poczuli się wypchnięci - przynajmniej jako turyści?

Inaczej jemy i kupujemy. Jak koronawirus zmienia nasze nawyki?

Coraz chętniej gotujemy, marnotrawimy mniej jedzenia, a także stawiamy na zdrowsze produkty. Rzadziej wybieramy się do sklepów stacjonarnych, gdyż nie przynosi nam to już tyle przyjemności, co przed wybuchem pandemii. Czy oznacza to, że rodzi się "nowy polski konsument"?

Analiza: powrót do stanu sprzed pandemii zajmie branży gastronomicznej kilka lat

Europejska gastronomia będzie potrzebować kilku lat, by wrócić do stanu sprzed pandemii - wynika z analizy Krajowego Rejestru Długów. Eksperci zwracają uwagę, że tylko we Włoszech sektor gastronomiczny odpowiada za 4 proc. PKB i 5 proc. zatrudnienia.

#SerwujemyPrawo - darmowe wsparcie prawne dla restauracji dotkniętych epidemią

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej pomaga małym firmom gastronomicznym w ramach akcji #SerwujemyPrawo. W każdy czwartek prawnicy udzielają bezpłatnych telefonicznych konsultacji w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w czasie epidemii.

Rzymski patent na pandemię: kolacja z noclegiem w hotelu i śniadaniem

Coraz większą popularnością wśród dobrze sytuowanych rzymian cieszą się "rzymskie wakacje", na które zapraszają hotele w Wiecznym Mieście. Oferują w pakiecie kolację z noclegiem i śniadaniem. Ceny wahają się od 100 do ponad 400 euro od osoby.

Jakie konsekwencje grożą gościom restauracji otwartych mimo zakazu?

Klienci lokali otwieranych mimo obostrzeń są narażeni na konsekwencje prawne, choć obowiązujące aktualnie przepisy odnoszą się wyłącznie do przedsiębiorców, nie konsumentów. Gdzie zatem tkwi haczyk?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej