x

Nowe dania w dowozie od Sfinks Polska. Sprawdź jakie!

Kategoria: Twój biznes - wiedza    23.04.2020

Poszerzanie oferty o dania dostępne wyłącznie w kanale delivery to odpowiedź spółki na aktualną sytuację w kraju i potrzeby rynku. Po sukcesie pierwszej wirtualnej marki The Burgers, Sfinks Polska proponuje dwie kolejne potrawy w dowozie - Kebapi oraz Yolo Chicken.

Yolo Chicken od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
Yolo Chicken od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
Można je zamawiać na portalu SmacznieiSzybko.pl. Obie marki są również sukcesywnie uruchamiane w serwisach współpracujących.
– Dostosowujemy się do obecnej sytuacji, postawiliśmy więc w całości na usługę delivery przy zapewnieniu bezkontaktowej dostawy zamówień. Jednocześnie obserwując zapotrzebowanie ze strony klientów na różne grupy dań w dowozie, systematycznie uzupełniamy nasz portfel o nowe brandy, zwiększając atrakcyjność i różnorodność oferty w kanale online. Liczymy, że najnowsze propozycje Kebapi i Yolo Chicken bazujące na lubianych przez Polaków daniach i dodatkach tak samo jak w przypadku The Burgers szybko zyskają zwolenników, zwłaszcza wśród tych klientów, którzy poszukują różnorodnych smaków – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.

Yolo Chicken bazuje na kurczaku. Oferta składa się z pięciu kanapek ze stripsami z kurczaka w wersji klasycznej, z serem, BBQ, z bekonem, a także na ostro z papryczką jalapeño. Ponadto obejmuje też sześć zestawów ze stripsami bądź ze skrzydełkami barbeque, a także trzy rodzaje qurritos podawanych w tortilli z sosem do wyboru. Yolo Chicken jest aktualnie dostępny m.in. w Poznaniu, Malborku oraz w stolicy.

Kebapi to aż osiem rodzajów kebabów przygotowywanych w oparciu o atrakcyjne dodatki podawanych na świeżo wypiekanych bułkach pita z warzywami i z wybranym sosem. Wszystkie propozycje dostępne są z orientalnie przyprawionym mięsem lub w opcji wegetariańskiej – z falafelem. Klienci do wyboru mają wersję klasyczną, z zapiekanym serem, na ostro, z hummusem, z koftą, a także z krążkami cebulowymi, frytkami czy nachosami. W dostawie pojawiły się też zestawy złożone z trzech lub sześciu różnych kebabów, a także przekąski, w tym hummus z pitą i warzywami czy sezamowe kulki z toffi. Dania Kebapi można zamawiać m.in. w Warszawie, a także w Częstochowie, Łodzi, Poznaniu czy w Zielonej Górze.

Kebapi od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kebapi od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
W ramach pierwszej marki wirtualnej – The Burgers – wdrożonej przez Sfinksa pod koniec 2019 roku serwowane są z kolei burgery w autorskiej wersji z boczniakami, z doritosami oraz klasycznej czy z serem. Dla wegetarian przygotowane zostały propozycje z falafelami i hummusem. Dania The Burgers wyróżnia przygotowywany na miejscu, własnej receptury sos. Do wyboru są również rozmaite dodatki i przekąski. Z oferty można korzystać m. in. w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Gastronomiczna spółka Sfinks Polska jest właścicielem sieci restauracji: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bocuse d’Or Poland 2018 za nami

W dniach 27-28 lutego w Radisson Blu Sobieski Hotel Warsaw odbył się Finał Krajowych Eliminacji Bocuse d’Or Poland 2018.

Dezynfekcja na co dzień

W nowej rzeczywistości po lockdownie restauratorzy i hotelarze większą wagę przywiązują do stosowania środków do dezynfekcji powierzchni, ciała oraz oczyszczania powietrza. Jest wiele metod i produktów dezynfekujących, a ich wybór zależy od docelowego przeznaczenia.

#Gastropomaga, czyli jak branża wspiera lekarzy i szpitale

Restauratorzy - choć sami walczą o przetrwanie - chętnie włączają się do pomocy tym, którzy na co dzień zmagają się z epidemią. Ze zgromadzonych w magazynach zapasów przygotowują pełnowartościowe posiłki i dowożą je do placówek medycznych.

Jak wyposażyć ogródki restauracyjne?

Urządzając ogródek restauracyjny, musimy zadbać nie tylko o jego podstawowe wyposażenie, ale także o elementy wpływające na komfort i dobre samopoczucie naszych gości - od urządzeń grzewczych po wygodne krzesła czy poduszki.

Prezes Sfinks Polska: "Lockdown kosztował nas dużo, mimo to mamy ręce pełne roboty"

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia, w trzecim kwartale 2020 r. systematycznie odbudowywał sprzedaż po wiosennym lockdownie. Firma liczy, że ze wsparciem m.in. rządowych programów pomocowych uda się jej wyjść wkrótce na prostą.

Zaprojektuj atmosferę

Dobrze zaprojektowane wnętrze to ważny element budowania wizerunku restauracji. Wystrój tworzy atmosferę i wpływa na samopoczucie gości. Jest częścią szerszej opowieści, która mówi, o czym i do kogo kierowany jest nasz lokal.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej