x

Nowe dania w dowozie od Sfinks Polska. Sprawdź jakie!

Kategoria: Twój biznes - wiedza    23.04.2020

Poszerzanie oferty o dania dostępne wyłącznie w kanale delivery to odpowiedź spółki na aktualną sytuację w kraju i potrzeby rynku. Po sukcesie pierwszej wirtualnej marki The Burgers, Sfinks Polska proponuje dwie kolejne potrawy w dowozie - Kebapi oraz Yolo Chicken.

Yolo Chicken od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
Yolo Chicken od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
Można je zamawiać na portalu SmacznieiSzybko.pl. Obie marki są również sukcesywnie uruchamiane w serwisach współpracujących.
– Dostosowujemy się do obecnej sytuacji, postawiliśmy więc w całości na usługę delivery przy zapewnieniu bezkontaktowej dostawy zamówień. Jednocześnie obserwując zapotrzebowanie ze strony klientów na różne grupy dań w dowozie, systematycznie uzupełniamy nasz portfel o nowe brandy, zwiększając atrakcyjność i różnorodność oferty w kanale online. Liczymy, że najnowsze propozycje Kebapi i Yolo Chicken bazujące na lubianych przez Polaków daniach i dodatkach tak samo jak w przypadku The Burgers szybko zyskają zwolenników, zwłaszcza wśród tych klientów, którzy poszukują różnorodnych smaków – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska.

Yolo Chicken bazuje na kurczaku. Oferta składa się z pięciu kanapek ze stripsami z kurczaka w wersji klasycznej, z serem, BBQ, z bekonem, a także na ostro z papryczką jalapeño. Ponadto obejmuje też sześć zestawów ze stripsami bądź ze skrzydełkami barbeque, a także trzy rodzaje qurritos podawanych w tortilli z sosem do wyboru. Yolo Chicken jest aktualnie dostępny m.in. w Poznaniu, Malborku oraz w stolicy.

Kebapi to aż osiem rodzajów kebabów przygotowywanych w oparciu o atrakcyjne dodatki podawanych na świeżo wypiekanych bułkach pita z warzywami i z wybranym sosem. Wszystkie propozycje dostępne są z orientalnie przyprawionym mięsem lub w opcji wegetariańskiej – z falafelem. Klienci do wyboru mają wersję klasyczną, z zapiekanym serem, na ostro, z hummusem, z koftą, a także z krążkami cebulowymi, frytkami czy nachosami. W dostawie pojawiły się też zestawy złożone z trzech lub sześciu różnych kebabów, a także przekąski, w tym hummus z pitą i warzywami czy sezamowe kulki z toffi. Dania Kebapi można zamawiać m.in. w Warszawie, a także w Częstochowie, Łodzi, Poznaniu czy w Zielonej Górze.

Kebapi od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
Kebapi od Sfinks Polska. Zdjęcie: materiały prasowe.
W ramach pierwszej marki wirtualnej – The Burgers – wdrożonej przez Sfinksa pod koniec 2019 roku serwowane są z kolei burgery w autorskiej wersji z boczniakami, z doritosami oraz klasycznej czy z serem. Dla wegetarian przygotowane zostały propozycje z falafelami i hummusem. Dania The Burgers wyróżnia przygotowywany na miejscu, własnej receptury sos. Do wyboru są również rozmaite dodatki i przekąski. Z oferty można korzystać m. in. w Katowicach, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Gastronomiczna spółka Sfinks Polska jest właścicielem sieci restauracji: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Polska drugim rynkiem w Europie pod względem zamówień potraw roślinnych

Z okazji listopadowego Miesiąca Wegańskiego Uber Eats przeanalizował zamówienia z ostatnich 3 lat, aby poznać roślinne trendy w Polsce. Liczba dostaw wegańskich dań w naszym kraju wzrosła aż pięciokrotnie! Polska jest drugim rynkiem w Europie pod względem takich zamówień.

25-28 lutego odbędzie się Expo Sweet

Tym razem w nowym miejscu - warszawskim Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14.

Gastronomia od nowa - czas na odbudowę

Podobno umowy powinno się zawierać nie na dobre, ale na złe czasy. Gastronomia niewątpliwie ma za sobą i przed sobą trudne miesiące. To dobry moment, by przemyśleć zasady współpracy z dostawcami, sprawdzić, jakie wsparcie można od nich uzyskać i jak zaoszczędzić dzięki ich pomocy.

Co napędza rynek kawiarniany?

Europejski rynek kawiarni sieciowych zmienia się bardzo szybko, motorem wzrostu i zmian są kawiarnie piątej fali, urbanizacja, technologie cyfrowe i potrzeby pokolenia Z. Rynek będzie notował rozwój we wszystkich krajach starego kontynentu.

Jedna piąta restauracji Burger King w Polsce w rękach holdingu QSRP

20 restauracji należących do BK SEE Poland S.A. weszło w struktury grupy QSR Platform Holding. QSRP to nowo powstały międzynarodowy operator zarządzający już tysiącem restauracji szybkiej obsługi w Europie.

Jak będzie rozwijał się biznes diet pudełkowych?

Przypuszcza się, że pandemia Covid-19 przyspieszy konsolidację branży, a popyt na "pudełka" będzie rósł. Jakie obecnie panują trendy w cateringu dietetycznym?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej