- Grafika: materiały prasowe.
Fit - Slow Food, Pizza Hut, Salad Story, Starbucks, Woody's - Premium Burgers, Wrap Me, jak i lokalne restauracje min: OHY-AHY z Zielonej Góry czy Bistro Podwale z Sandomierza.
Według prognoz w 2019 r. rynek „jedzenia na mieście” był wart 32 mld zł. Prężny wzrost liczby restauracji do ponad 64 tysięcy sprawiał, że branża działała stymulująco także na inne gałęzie gospodarki, m.in: producentów żywności i napojów, dostawców sprzętu, najemców powierzchni, itd. Ponadto, działalność związana z zakwaterowaniem oraz usługami gastronomicznymi w 2018 r. dała pracę ponad 300 tysiącom pracowników. Niestety, znacznie ograniczenie działania biznesów restauracyjnych z powodu pandemii COVID-19 negatywnie wpłynęło na branżę. Restauratorzy obawiają się o przyszłość swoją i swoich pracowników. Stąd inicjatywa #środynazamówienie #smacznewsparcie, nad którą patronat objął Związek Pracodawców HoReCa.
– W każdą środę chcemy podkreślać, jak ważne dla całej branży gastronomicznej jest wspomaganie jej. Zamawiając na wynos pomagamy im przetrwać, tym samym chroniąc miejsca pracy i gospodarkę – podkreśla Zarząd ZP HoReCa.
Środy na zamówienie #smacznewsparcie to inicjatywa otwarta, w której wziąć mogą udział wszyscy restauratorzy, ale nie tylko. Akcję można promować również poprzez publikację materiałów dostępnych na stronie HoReCa na swoich profilach społecznościowych.
OTO TREŚĆ MANIFESTU:
Restauracje, kawiarnie to Twoi najbliżsi sąsiedzi. Na co dzień witają Cię uśmiechem, dobrą kawą czy
jedzeniem. Jednak dziś potrzebują wsparcia. Możesz im pomóc dokonując zamówień na wynos lub z dostawą do domu. W zamian za to wsparcie otrzymasz to, co najlepsze – posiłki przygotowywane z sercem. Lokalne restauracje czy sieciowe lokale franczyzowe prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców lub firmy – wszyscy dziś czekają na Ciebie.
Pomóż im przetrwać ten ciężki czas, by za kilka miesięcy znów cieszyć się gościnnością tych miejsc
i serwowanymi w nich ulubionymi daniami.
#smacznewsparcie #środynazamówienie #ulubionarestauracja
Tak możesz pomóc:
1. Nagłośnij temat! Wspieraj akcję w swoich kanałach i zachęcaj przyjaciół oraz followersów, by przyłączyli się do wydarzenia #smacznewsparcie #środynazamówienie.
2. Podaj dalej. Dotrzyj z przekazem do swoich klientów, partnerów biznesowych, mediów oraz ambasadorów marki. Udostępnij im szczegóły akcji, zachęcaj do wsparcia, wzięcia udziału oraz promowania wydarzenia #smacznewsparcie.
3. Po prostu jedz :). W środę, w jednej ze swoich ulubionych restauracji zamów posiłek na wynos, w dostawie lub za pośrednictwem okienka drive thru. Pamiętaj, aby opublikować zdjęcia posiłku, tagując je #smacznewsparcie #środynazamówienie. To takie proste, a tak wiele może zdziałać!
4. I powtarzaj. Akcja #smacznewsparcie #środynazmówienie to dopiero początek. Wspieraj ulubione
restauracje, zamawiając posiłki na wynos lub w dostawie tak często, jak to tylko możliwe.
Smacznego!