x

Pasibus włącza się w akcję #PosiłekDlaSeniora Grupy Warszawa

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    21.04.2020

Sieć burgerowni Pasibus przygotuje posiłki dla wrocławskich seniorów. Pierwsze dostawy jedzenia trafią do nich w piątek, 24 kwietnia.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.
W czasie pandemii koronawirusa, w trosce o własne zdrowie i życie, większość starszych osób musiała pozostać w swoich domach, a część z nich straciła możliwość uzyskania pomocy z zewnątrz. Seniorom w stolicy z pomocą przyszła grupa gastronomiczna Grupa Warszawa, która zorganizowała akcję #PosiłekDlaSeniora. W jej ramach starsze osoby, najbardziej zagrożone skutkami zakażenia wirusem, codziennie otrzymują pod drzwi zestawy czterech zbilansowanych posiłków, składające się ze śniadania, zupy, dania głównego oraz podwieczorku.
Zbiórka na ten cel prowadzona jest na stronie Zrzutka.pl/z/posilekdlaseniora.

Akcję #PosiłekDlaSeniora wsparły także znane osoby, m.in. Maja Bohosiewicz, Anna Lewandowska, Krzysztof Jankowski Jankes, Anna Skura (What Anna Wears), Kasia Dziurska i Olivier Janiak.
Teraz do akcji dołączył Wrocław, gdzie posiłki dla seniorów będzie przygotowywał Pasibus – sieć burgerowni, wywodząca się z wrocławskiego street foodu. Środki na ten cel zbierane są na stronie Zrzutka.pl/nnzndz, a pierwsze zestawy jedzenia trafią do potrzebujących 24 kwietnia.
Każde wpłacone 25 zł zapewni jeden czterodaniowy zestaw dla starszej osoby. Organizatorzy razem z partnerami za zebrane pieniądze przygotują i dostarczą posiłki potrzebującym, wskazanym przez miejskie instytucje, na co dzień zajmujące się pomocą seniorom. Dodatkowo, wpłacający mogą również sami wskazać konkretne osoby, które chcieliby wspomóc w ramach akcji.
Stworzony przez Grupę Warszawa program jest szansą na pomoc nie tylko seniorom, ale także pracownikom gastronomii, którzy w obecnej sytuacji zostali bez szansy na pracę. Biorąc w nim udział pomagasz podwójnie.
– Nie będziemy siedzieć bezczynnie, to wiedzieliśmy od razu! Czujemy potrzebę działania i jesteśmy gotowi pomóc w tej trudnej sytuacji całej Polsce – komentują założyciele Grupy Warszawa.
Organizatorzy chcą rozwinąć projekt na całą Polskę. Dzięki wpłatom chcą pomagać nie tylko w czasach epidemii, ale też po jej zakończeniu.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Warszawska Pyza 2019" - znamy 10 finalistów plebiscytu

Trwa siódma edycja plebiscytu "Warszawska Pyza" na najlepszy lokal z ulicznym jedzeniem z Warszawy oraz okolic, organizowanego przez "Gazetę Stołeczną" oraz serwis Warszawa.Wyborcza.pl. Spośród nadesłanych propozycji jury wybrało 10 finalistów, z których jeden otrzyma tytuł "Warszawskiej Pyzy 2019".

Koral przekazuje sprzęt dla małopolskich ratowników

W obliczu pandemii firma Koral, największy producent lodów w Polsce, zakupiła i przekazała małopolskim ratownikom ponad 200 profesjonalnych masek, które zabezpieczają twarz oraz drogi oddechowe medyków.

15 najlepszych restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne [AKTUALIZACJA]

Zwycięskie lokale wytypowało kilka tysięcy gości, którzy wzięli udział w plebiscycie "Najlepsza Restauracja" zorganizowanym przez MAKRO Polska. Mogli oni głosować na lokale uczestniczące w programie Polskie Skarby Kulinarne.

Urodziny na zamku

Dziesiąte urodziny obchodziła w tym roku restauracja Gothic Cafe. 26 sierpnia w gościnnych progach Zamku w Malborku odbyła się uroczysta kolacja.

ZMIANY W WARSZAWSKIEJ RESTAURACJI BELVEDERE

Sebastian Olma, który od kilku miesięcy był szefem kreatywnym restauracji, objął stanowisko szefa kuchni, zastępując tym samym Adama Komara, sprawującego to stanowisko przez 8 lat.

Rekordowa edycja Fine Dining Week

W dniach 29 sierpnia-9 września odbyła się piąta edycja Fine Dining Week, w której uczestniczyły 64 restauracje z sześciu miast: Krakowa, Łódzi, Poznania, Trójmiasta, Warszawy oraz Wrocławia. Letnia odsłona Fine Dining Week spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony gości oraz restauratorów.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej