x

MAX tworzy burgery z myślą o wynosach

Kategoria: Twój biznes - wiedza

W restauracjach MAX Premium Burgers pojawiły się burgery z nowej linii DeliVery Cheezy. Ich formuła została opracowana specjalnie z myślą o zakupach na wynos bądź z dostawą.

MAX Premium Burgers - oferta made for delivery. Foto: materiały prasowe.
MAX Premium Burgers - oferta made for delivery. Foto: materiały prasowe.
Serowy smak i kompozycja pomagająca zachować odpowiednią temperaturę podczas transportu to główne atuty trzech nowych burgerów oferowanych przez szwedzką sieć. Klienci mają do wyboru burgera z wołowiną, kurczakiem bądź unikalnym dla MAX wegetariańskim Delifresh Plant Beef. Skład uzupełnia bułka, sos serowy, ketchup, majonez, czerwona cebula i oczywiście dwa plastry sera cheddar

"Zakup na linii Drive, na wynos czy z dostawą oznacza dłuższy czas pomiędzy przygotowaniem burgera a momentem, kiedy będziemy mogli się nim delektować. Zastanawiałem się nad recepturą, która najlepiej sprawdzi się w takiej sytuacji. Usunąłem zimne składniki, użyłem podwójnej porcji sera, dzięki czemu burger dłużej trzyma ciepło. Smakuje on najlepiej, gdy dressing zdąży nieco się wchłonąć" - mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers

Wprowadzenie burgerów DeliVery Cheezy to element kompleksowych działań sieci MAX Premium Burgers, które dostosowują funkcjonowanie restauracji do bieżących ograniczeń dla gastronomii.

Po pierwsze, intensywnie rozwijamy sprzedaż z dostawą. Mamy czterech partnerów w tym zakresie. Przed kilkoma dniami dołączył do nich Uber Eats. Dzięki temu wszystkie osiem naszych lokali może funkcjonować i wciąż oferować gościom niepowtarzalny smak MAXa, mówi Jerzy Jakubiak, Country Manager, MAX Poland. Po drugie, dzięki DeliVery Cheezy mamy teraz w portfolio burgery „made for delivery”, które szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych. 

Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu a także wprowadzenie rozwiązań technologicznych, które mają ułatwić korzystanie z usług MAXa przez gości zmotoryzowanych.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej