x

MAX tworzy burgery z myślą o wynosach

Kategoria: Twój biznes - wiedza    16.04.2020

W restauracjach MAX Premium Burgers pojawiły się burgery z nowej linii DeliVery Cheezy. Ich formuła została opracowana specjalnie z myślą o zakupach na wynos bądź z dostawą.

MAX Premium Burgers - oferta made for delivery. Foto: materiały prasowe.
MAX Premium Burgers - oferta made for delivery. Foto: materiały prasowe.
Serowy smak i kompozycja pomagająca zachować odpowiednią temperaturę podczas transportu to główne atuty trzech nowych burgerów oferowanych przez szwedzką sieć. Klienci mają do wyboru burgera z wołowiną, kurczakiem bądź unikalnym dla MAX wegetariańskim Delifresh Plant Beef. Skład uzupełnia bułka, sos serowy, ketchup, majonez, czerwona cebula i oczywiście dwa plastry sera cheddar

"Zakup na linii Drive, na wynos czy z dostawą oznacza dłuższy czas pomiędzy przygotowaniem burgera a momentem, kiedy będziemy mogli się nim delektować. Zastanawiałem się nad recepturą, która najlepiej sprawdzi się w takiej sytuacji. Usunąłem zimne składniki, użyłem podwójnej porcji sera, dzięki czemu burger dłużej trzyma ciepło. Smakuje on najlepiej, gdy dressing zdąży nieco się wchłonąć" - mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers

Wprowadzenie burgerów DeliVery Cheezy to element kompleksowych działań sieci MAX Premium Burgers, które dostosowują funkcjonowanie restauracji do bieżących ograniczeń dla gastronomii.

Po pierwsze, intensywnie rozwijamy sprzedaż z dostawą. Mamy czterech partnerów w tym zakresie. Przed kilkoma dniami dołączył do nich Uber Eats. Dzięki temu wszystkie osiem naszych lokali może funkcjonować i wciąż oferować gościom niepowtarzalny smak MAXa, mówi Jerzy Jakubiak, Country Manager, MAX Poland. Po drugie, dzięki DeliVery Cheezy mamy teraz w portfolio burgery „made for delivery”, które szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych. 

Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu a także wprowadzenie rozwiązań technologicznych, które mają ułatwić korzystanie z usług MAXa przez gości zmotoryzowanych.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ciasta bez cukru? To się opłaca! Sprawdź, jak to działa w Fit Cake

Ewelina Choińska i Rafał Kościuk uruchomili w Białymstoku wytwórnię słodkości, idąc na przekór tradycyjnym przyzwyczajeniom Polaków. Uparcie podkreślali, że są pierwszą "niecukiernią" na krajowym rynku. To pójście pod prąd się opłaciło. Pod szyldem Fit Cake działa już 14 lokali.

Sztuka smaku

3 marca br. Ogólnopolski Konkurs Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej L'Art de la cuisine Martell odbędzie w Hotelu Zamek Ryn.

Nie do końca zrównoważone

Polscy barmani są świetni. Rodzima scena rośnie w siłę i doskonale radzi sobie z wdrażaniem światowych trendów. Polska mentalność sprawia jednocześnie, że chcemy więcej, mocniej i szybciej.

Kawiarnie Starbucks znów otwarte! Na razie w formacie na wynos

Po kilkutygodniowej przerwie Starbucks otwiera kawiarnie. Od maja wszystkie lokale sieci w Polsce działają w modelu na wynos, umożliwiając klientom zamawianie i odbieranie napojów oraz jedzenia na miejscu przy zachowaniu środków ostrożności. Pracownicy służby zdrowia mogą liczyć na darmową kawę.

Producent łososia MOWI na czele najbardziej zrównoważonych producentów białka

Norweskie przedsiębiorstwa z sektora akwakultury znajdują się obecnie na 4 miejscu rankingu Coller FAIRR Protein Index 2019 r. Zajmują też 60. pozycję na liście największych światowych producentów białek, notowanych na giełdzie pod względem wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju.

McDonald’s rezygnuje z plastikowych słomek

We wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce od teraz dostępne są wyłącznie papierowe słomki. Sieć wprowadza także nowe, przyjazne środowisku opakowania lodów McFlurry oraz patyczki do balonów. To dopiero początek ekologicznych zmian!

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej