x

Szef dla Młodych Talentów przechodzi do kanałów cyfrowych

Kategoria: Wydarzenia - branżowe    15.04.2020

Program odpowiedzialności społecznej Szef dla Młodych Talentów, organizowany przez MAKRO Polska, przechodzi do kanałów cyfrowych. W odpowiedzi na zawieszenie zajęć dydaktycznych sieć hurtowni przygotowała ogólnodostępną, internetową akcję edukacyjną pt. "Dokształcaj się ONLINE!".

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Dla młodych kucharzy, stawiających pierwsze kroki w karierze, przygotowano szereg materiałów edukacyjnych, m.in. praktyczne wskazówki, triki i porady oraz prelekcje poprowadzone przez doświadczonych szefów kuchni oraz ekspertów programu.

Szef dla Młodych Talentów to jedyny tego typu program edukacyjny w Polsce, skierowany do młodych kucharzy. W jego ramach MAKRO Polska wspólnie z gronem wyjątkowych postaci świata kulinariów oraz ekspertów programu zorganizowali akcję pt. „Dokształcaj się ONLINE!”. Celem akcji jest wsparcie uczniów szkół gastronomicznych w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych oraz stworzenie okazji do zdobywania oraz pogłębienia wiedzy i umiejętności w zakresie sztuki kulinarnej.

W przygotowanych w ramach akcji materiałach dydaktycznych młodzi kucharze znajdą praktyczne wskazówki i porady, jak i teoretyczne lekcje na temat wiedzy asortymentowej. Poznają również, jak zostać kucharzem oraz jak wyglądają pierwsze kroki w tym zawodzie. Dowiedzą się także m.in. o kuchni polskiej w czasie zaborów, kulinarnej podróży Marcina Kromera i smakowitej kuchni królowej Bony Sforzy.

Zdobywając nowe kompetencje zawodowe, uczniowie zbierać mogą e-punkty za aktywność oraz napisanie testów sprawdzających wiedzę kulinarną. Na najaktywniejszych czekają nagrody oraz możliwość zakwalifikowania się do Ogólnopolskiego Testu Kulinarnego.

Szef dla Młodych Talentów to program odpowiedzialności społecznej, prowadzony przez MAKRO Polska z myślą o uczniach szkół gastronomicznych. Jego celem jest integrowanie szkół gastronomicznych z sektorem HoReCa oraz tworzenie młodym kucharzom możliwości nauki od najlepszych szefów kuchni poprzez Miksery Kulinarne, staże oraz materiały edukacyjne. 

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej