x

Fanex rozszerza ofertę online

Kategoria: Twój biznes - oferta    09.04.2020

W związku z utrudnieniami jakie niesie za sobą pandemia koronawirusa, Fanex intensyfikuje sprzedaż e-commerce. Do oferty online dostępnej zarówno dla klienta gastronomicznego, jak i detalicznego, dołączają m.in. przyprawy Fusion Spices, dodatki spożywcze oraz wegański sos majonezowy.

Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Producent stopniowo dodaje do oferty online produkty, które do tej pory były dostępne jedynie za pośrednictwem regionalnych przedstawicieli handlowych i branżowych dystrybutorów. Do sklepu www.sklep.fanex.pl trafiła już linia naturalnych przypraw oraz mieszanek Fusion Spices, różnego rodzaju dodatki spożywcze np. tuńczyk i suszone pomidory z kaparami, a także coraz popularniejsza i poszukiwana przez wielu detalistów, wegańska wersja sosu majonezowego – Vega Majo.

Ponadto klienci już teraz mogą liczyć na świąteczne promocje oraz darmową dostawę przy nieco większych zamówieniach. Fanex planuje także zmianę zasady tzw. minimalnej wielkości zamówienia. Już niebawem, klienci będą mogli dokonywać także tych mniejszych zakupów, niczym w sklepie typowo skierowanym pod klienta detalicznego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Zgłoś się na konkurs na operatora restauracji podczas EXPO 2020 w Dubaju!

Chcesz prowadzić komercyjną restaurację w Pawilonie Polski na Expo 2020 w Dubaju? Zgłoś się na konkurs ogłoszony przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Jego zwycięzca będzie mógł zajmować się tym biznesem od października 2021 r. do marca 2022 r. Oferty przyjmowane są do 30 września.

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Przekąski urozmaicają ofertę i zwiększają zyski w dostawie

Proste przekąski i dodatki to doskonały sposób nie tylko by zwiększyć przychody w trakcie pandemii, ale także przyciągnąć dodatkowych klientów. Musimy jednak pamiętać o pewnych podstawowych zasadach dotyczących nie tylko sposobu dowozu.

Patent na własny Browar Za Miastem - wystartowała kampania na Crowdway.pl

Założyciele Browaru Za Miastem Tomasz Brycki i Marek Wziątek zapraszają do spółki inwestorów rozproszonych - oferta akcji o wartości 4,18 mln zł promowana jest na platformie Crowdway.pl.

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Marnuj mniej! Systemy optymalizacji biznesu gastronomicznego

Coraz głośniej ostatnio o marnowaniu żywności. Problem ten jest ważny także dla wielu restauratorów, bo straty żywności to nie tylko kwestia ekologii, ale również koszty, z którymi na co dzień musi zmierzyć się każdy właściciel gastronomii.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej