x

Fanex rozszerza ofertę online

Kategoria: Twój biznes - oferta    09.04.2020

W związku z utrudnieniami jakie niesie za sobą pandemia koronawirusa, Fanex intensyfikuje sprzedaż e-commerce. Do oferty online dostępnej zarówno dla klienta gastronomicznego, jak i detalicznego, dołączają m.in. przyprawy Fusion Spices, dodatki spożywcze oraz wegański sos majonezowy.

Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Producent stopniowo dodaje do oferty online produkty, które do tej pory były dostępne jedynie za pośrednictwem regionalnych przedstawicieli handlowych i branżowych dystrybutorów. Do sklepu www.sklep.fanex.pl trafiła już linia naturalnych przypraw oraz mieszanek Fusion Spices, różnego rodzaju dodatki spożywcze np. tuńczyk i suszone pomidory z kaparami, a także coraz popularniejsza i poszukiwana przez wielu detalistów, wegańska wersja sosu majonezowego – Vega Majo.

Ponadto klienci już teraz mogą liczyć na świąteczne promocje oraz darmową dostawę przy nieco większych zamówieniach. Fanex planuje także zmianę zasady tzw. minimalnej wielkości zamówienia. Już niebawem, klienci będą mogli dokonywać także tych mniejszych zakupów, niczym w sklepie typowo skierowanym pod klienta detalicznego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Platforma B2B Fanex już dostępna dla klientów

Fanex, polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom przeznaczoną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices.

Myjąc ręce możesz uszczęśliwiać innych i zachęcać ich do działania

Myjąc ręce nie tylko dbasz o zdrowie swoje i innych, ale sprawiasz radość swoim bliskim i poprawiasz poziom satysfakcji kolegów z pracy - dowodzą wyniki ankiety przeprowadzonej przez Essity.

Coraz więcej słodkości na stacjach paliw

Zarówno punkty typu convinience store, jak i gastronomiczne lokale przystacyjne, poszerzają systematycznie swoją ofertę serwowanych produktów, a tzw. Food Service i Food to Go, budują wręcz przewagi na rynku stacji paliw. Na popularności zyskuje także coraz bardziej zróżnicowana oferta słodyczy.

WYGODA ZAPROGRAMOWANA

Jakie rozwiązania przygotowali producenci oprogramowań dla gastronomii i które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się w gorącym, świąteczno-noworocznym okresie? Przedstawiamy nowe możliwości atrakcyjne zarówno dla właścicieli, jak i gości restauracji.

Wytwórca wegańskiej mlecznej czekolady Las Vegan's zapowiada kampanię crowdfundingową

Manufaktura Czekolady Chocolate Story tworzy pierwszą wegańską, a zarazem mleczną tabliczkę - pod szyldem nowej spółki Las Vegan’s. Jej wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa, która w listopadzie wystartuje na Crowdway.pl.

Śniadania hotelowe z Fanex

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia - zarówno w opinii dietetyków, jak i hotelarzy. Jest ono także coraz ważniejszym argumentem, który hotelowi goście biorą pod uwagę wybierając obiekt.

Inne kategorie

Podcasty

Wegańskie słodycze: jak to ugryźć? [PODCAST]

Dania wegańskie dobrze zadomowiły się już w polskich sklepach i restauracjach. Coraz częściej klienci mają ochotę również na ciasta i desery, które nie zawierają produktów odzwierzęcych, a cukiernie chętnie wychodzą im naprzeciw. Rozmawiamy o tym z Dominiką Targosz, ambasadorką Chef for Change.
wicej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej