x

Fanex rozszerza ofertę online

Kategoria: Twój biznes - oferta

W związku z utrudnieniami jakie niesie za sobą pandemia koronawirusa, Fanex intensyfikuje sprzedaż e-commerce. Do oferty online dostępnej zarówno dla klienta gastronomicznego, jak i detalicznego, dołączają m.in. przyprawy Fusion Spices, dodatki spożywcze oraz wegański sos majonezowy.

Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Producent stopniowo dodaje do oferty online produkty, które do tej pory były dostępne jedynie za pośrednictwem regionalnych przedstawicieli handlowych i branżowych dystrybutorów. Do sklepu www.sklep.fanex.pl trafiła już linia naturalnych przypraw oraz mieszanek Fusion Spices, różnego rodzaju dodatki spożywcze np. tuńczyk i suszone pomidory z kaparami, a także coraz popularniejsza i poszukiwana przez wielu detalistów, wegańska wersja sosu majonezowego – Vega Majo.

Ponadto klienci już teraz mogą liczyć na świąteczne promocje oraz darmową dostawę przy nieco większych zamówieniach. Fanex planuje także zmianę zasady tzw. minimalnej wielkości zamówienia. Już niebawem, klienci będą mogli dokonywać także tych mniejszych zakupów, niczym w sklepie typowo skierowanym pod klienta detalicznego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Świeże powietrze

Jak pozbyć się uciążliwego zapachu na restauracyjnym zapleczu, dbając tym samym o komfort pracowników i gości? Przedstawiamy wybór okapów oraz systemów wentylacyjnych i doradzamy: co należy wziąć pod uwagę i jak wybrać ten optymalny do swojego lokalu.

Weganizm w natarciu - sosy Fanex

W obliczu zmieniających się upodobań żywieniowych i wzrostu popularności weganizmu w Polsce, konsumenci coraz chętniej i odważniej odkrywają nowe, nieznane dotąd smaki budowane na bazie składników roślinnych.

Transportowanie żywności

Catering to chyba najbardziej skomplikowana działalność na rynku gastronomicznym. Już samo dostarczenie jedzenia na miejsce wydarzenie jest nie lada przedsięwzięciem wymagającym precyzyjnego zaplanowania oraz sporej liczby specjalistycznego sprzętu.

WYGODA ZAPROGRAMOWANA

Jakie rozwiązania przygotowali producenci oprogramowań dla gastronomii i które z nich szczególnie dobrze sprawdzą się w gorącym, świąteczno-noworocznym okresie? Przedstawiamy nowe możliwości atrakcyjne zarówno dla właścicieli, jak i gości restauracji.

POŻYTECZNE PAKOWANIE

W USA oraz kilku krajach europejskich nie jest to nic niezwykłego - i spotkamy się z tym niemal w każdej restauracji. Pakowanie na wynos niedokończonych potraw (tzw. doggy bag) to nie tylko wygoda dla gościa i restauratora, ale również skuteczna metoda walki z marnowaniem żywności.

Blue Frog - kolejna marka AmRestu na polskim rynku

18 października otwarty zostanie pierwszy w Polsce lokal nowej sieci serwującej kuchnię azjatycko-amerykańską.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej