x

Fanex rozszerza ofertę online

Kategoria: Twój biznes - oferta    09.04.2020

W związku z utrudnieniami jakie niesie za sobą pandemia koronawirusa, Fanex intensyfikuje sprzedaż e-commerce. Do oferty online dostępnej zarówno dla klienta gastronomicznego, jak i detalicznego, dołączają m.in. przyprawy Fusion Spices, dodatki spożywcze oraz wegański sos majonezowy.

Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Oferta online marki Fanex. Zdjęcie: materiały prasowe.
Producent stopniowo dodaje do oferty online produkty, które do tej pory były dostępne jedynie za pośrednictwem regionalnych przedstawicieli handlowych i branżowych dystrybutorów. Do sklepu www.sklep.fanex.pl trafiła już linia naturalnych przypraw oraz mieszanek Fusion Spices, różnego rodzaju dodatki spożywcze np. tuńczyk i suszone pomidory z kaparami, a także coraz popularniejsza i poszukiwana przez wielu detalistów, wegańska wersja sosu majonezowego – Vega Majo.

Ponadto klienci już teraz mogą liczyć na świąteczne promocje oraz darmową dostawę przy nieco większych zamówieniach. Fanex planuje także zmianę zasady tzw. minimalnej wielkości zamówienia. Już niebawem, klienci będą mogli dokonywać także tych mniejszych zakupów, niczym w sklepie typowo skierowanym pod klienta detalicznego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

DISH Order wsparciem branży HoReCa w cyfrowej rewolucji w gastronomii

MAKRO Polska uruchamia przeznaczony dla restauracji nowy system wsparcia zamówień online. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

Jak zachować higieniczną czystość w restauracji?

Funkcjonowanie lokali gastronomicznych w pandemicznej i postpandemicznej rzeczywistości niesie ze sobą wiele ograniczeń, obowiązków, ale także możliwości. Zmieniły się zasady, również te dotyczące higieny, które wymagają teraz jeszcze większej uważności.

SZLACHETNA MATERIA

Obrusy, serwetki, bieżniki czy zasłony i dekoracje okienne - tekstyliów w restauracyjnej sali jest więcej, niż mogłoby się wydawać. Czy warto inwestować w jakościowe materiały, czy czasem lepiej w ogóle z nich zrezygnować?

Odra Pak rozwija ofertę dla branży HoReCa

Konsorcjum Handlowe Odra Pak, największy dystrybutor opakowań i wyposażenia dla branży HoReCa, modyfikuje ofertę produktową. W związku z trendem eko i nowym ustawodawstwem unijnym, w asortymencie firmy pojawia się coraz więcej artykułów przyjaznych środowisku.

ORZEŹWIENIE NA MIEJSCU I NA WYNOS

Pogoda się poprawia - nadchodzi czas na chłodzące, orzeźwiające napoje. Ciekawy asortyment oryginalnych soków, koktajli czy lemoniad to istotny element wiosenno-letniej oferty wielu lokali. Zwłaszcza gdy zadba się o ich jakość i odpowiednie opakowanie, można wyróżnić się na tle konkurencji.

Fine dining podczas lockdownu

Zamknięcie restauracji wpłynęło na nasze zwyczaje związane z jedzeniem. W restauracjach nie ma możliwości obchodzenia ważnych okazji, organizowania spotkań biznesowych czy umawiania się na randki. Ich właściciele próbują utrzymać się na rynku w różnorodny sposób.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej