x

Pogotowie dla firm: darmowe porady dotyczące zarządzania kryzysowego

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    02.04.2020

Przedsiębiorcy są teraz zmuszeni do zarządzania firmą w burzliwym otoczeniu i do podejmowania trudnych decyzji dotyczących np. redukcji zatrudnienia. Jak działać w kryzysie? Korzystajcie z darmowych konsultacji!

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com

Podczas bezpłatnych porad można uzyskać odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób zarządzać komunikacją wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny i plotki (zwolnienia pracowników, zmniejszanie wynagrodzeń)?
- Jak rozmawiać z klientami (brak płatności w terminie, brak dostaw w terminie)?
- W jaki sposób zatrzymać spadek lub nawet zwiększyć sprzedaż?
- Jakie są możliwe rozwiązania dla B2B?
- Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes w czasie kryzysu?
- W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?
- Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?
- Jak odbudować nadszarpnięty wizerunek?

Na czym polega pomoc?
Każdy zainteresowany przedsiębiorca może otrzymać darmową konsultację dotyczącą zarządzania kryzysem w swojej organizacji. Zgłoszenia przyjmowane są na adres: kontakt@commplace.pl. Po otrzymaniu wiadomości ekspert z Commplace skontaktuje się z przedstawicielem firmy.

Kim jest ekspert?
Sebastian Kopiej - specjalizuje się w zarządzaniu kryzysem, a także automatyzacji procesów sprzedaży i komunikacji. Posiada 25 lat doświadczenia w branży, podczas których współpracował z ponad 300 firmami. Jest absolwentem MBA BCC w Warszawie, SGH w Warszawie, WSB w Poznaniu i Politologii na UWr. Jest właścielem firm Commplace oraz Dworu Korona Karkonoszy.
Koordynatorem akcji jest agencja Commplace, której specjaliści zajmującą się komunikacją od 1996 roku. Obecnie wspierają firmy zarówno z zakresu zarządzania kryzysem, jak i ePR-u, SEO oraz optymalizacji procesów sprzedaży.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej