x

Pogotowie dla firm: darmowe porady dotyczące zarządzania kryzysowego

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    02.04.2020

Przedsiębiorcy są teraz zmuszeni do zarządzania firmą w burzliwym otoczeniu i do podejmowania trudnych decyzji dotyczących np. redukcji zatrudnienia. Jak działać w kryzysie? Korzystajcie z darmowych konsultacji!

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com

Podczas bezpłatnych porad można uzyskać odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób zarządzać komunikacją wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny i plotki (zwolnienia pracowników, zmniejszanie wynagrodzeń)?
- Jak rozmawiać z klientami (brak płatności w terminie, brak dostaw w terminie)?
- W jaki sposób zatrzymać spadek lub nawet zwiększyć sprzedaż?
- Jakie są możliwe rozwiązania dla B2B?
- Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes w czasie kryzysu?
- W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?
- Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?
- Jak odbudować nadszarpnięty wizerunek?

Na czym polega pomoc?
Każdy zainteresowany przedsiębiorca może otrzymać darmową konsultację dotyczącą zarządzania kryzysem w swojej organizacji. Zgłoszenia przyjmowane są na adres: kontakt@commplace.pl. Po otrzymaniu wiadomości ekspert z Commplace skontaktuje się z przedstawicielem firmy.

Kim jest ekspert?
Sebastian Kopiej - specjalizuje się w zarządzaniu kryzysem, a także automatyzacji procesów sprzedaży i komunikacji. Posiada 25 lat doświadczenia w branży, podczas których współpracował z ponad 300 firmami. Jest absolwentem MBA BCC w Warszawie, SGH w Warszawie, WSB w Poznaniu i Politologii na UWr. Jest właścielem firm Commplace oraz Dworu Korona Karkonoszy.
Koordynatorem akcji jest agencja Commplace, której specjaliści zajmującą się komunikacją od 1996 roku. Obecnie wspierają firmy zarówno z zakresu zarządzania kryzysem, jak i ePR-u, SEO oraz optymalizacji procesów sprzedaży.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Szybki i bezpieczny powrót - apel branży gastronomicznej i MAKRO

Dziś na ręce premiera Mateusza Morawieckiego i minister rozwoju Jadwigi Emilewicz złożony został wspólny apel MAKRO oraz organizacji wspierających polską gastronomię o skrócenie czasu, w którym restauracje i bary muszą pozostać zamknięte ze względu na walkę z koronawirusem COVID-19.

Mimo lockdownu gastronomia branżą wysoko ocenianą przez klientów

Mimo, że gastronomia została dotknięta poważnymi problemami w związku z pandemią Covid-19, to radzi sobie z obsługą klientów znacznie lepiej niż inne branże - wynika z najnowszego raportu KMPG.

Pudełkowa wigilia dla pracownika - zamiast świątecznego spotkania firmowego

Brak zamówień na bożonarodzeniowy catering dla firm to kolejny cios w branżę gastro. Jednak nie wszyscy restauratorzy się poddają i godzą ze stwierdzeniem, że w tym roku świąt nie będzie. Koku Sushi wymyśliło pudełkową wigilię dla pracownika. Kilka firm skorzystało już z tej oferty.

Co dalej z polskimi restauracjami z gwiazdką Michelin? Andrea Camastra chce otworzyć swój lokal

Restauracje z gwiazdkami Michelin znalazły się w tarapatach. Zamknięte od wielu miesięcy z powodu pandemicznych obostrzeń, nie przynoszą zysków lub wręcz pogrążają się w długach. Czy ich szefowie kuchni poradzą sobie z przedłużającym się kryzysem? Jaka przyszłość ich czeka?

Rośnie zainteresowanie voucherami do restauracji i na inne usługi

2 tysiące sprzedanych voucherów dla 150 przedsiębiorców w trzech państwach Europy i w USA - to efekt wsparcia internautów udzielonego za pośrednictwem platformy LunchNext.com przedsiębiorcom, którzy musieli zawiesić działalność gospodarczą.

Lockdown przedłużony do końca stycznia, a po 1 lutego nie zapowiada się na poluzowanie obostrzeń

- Na pewno nie można liczyć, że w przypadku ustabilizowanej sytuacji, zakładając optymistycznie średnio ok. 10 tys. zachorowań tygodniowo, po 1 lutego dokonamy jakiegoś dużego poluzowania obostrzeń - zapowiedział minister zdrowia Adam Niedzielski.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej