x

Pogotowie dla firm: darmowe porady dotyczące zarządzania kryzysowego

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    02.04.2020

Przedsiębiorcy są teraz zmuszeni do zarządzania firmą w burzliwym otoczeniu i do podejmowania trudnych decyzji dotyczących np. redukcji zatrudnienia. Jak działać w kryzysie? Korzystajcie z darmowych konsultacji!

Zdjęcie: Shutterstock.com
Zdjęcie: Shutterstock.com

Podczas bezpłatnych porad można uzyskać odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób zarządzać komunikacją wewnętrzną w firmie, aby nie powstał chaos komunikacyjny i plotki (zwolnienia pracowników, zmniejszanie wynagrodzeń)?
- Jak rozmawiać z klientami (brak płatności w terminie, brak dostaw w terminie)?
- W jaki sposób zatrzymać spadek lub nawet zwiększyć sprzedaż?
- Jakie są możliwe rozwiązania dla B2B?
- Jakie działania online (SEO, AdWords, Marketing Conversion) mogą wesprzeć twój biznes w czasie kryzysu?
- W jaki sposób ustalić hierarchię zagrożeń?
- Jak budować silną markę w obecnej sytuacji?
- Jak odbudować nadszarpnięty wizerunek?

Na czym polega pomoc?
Każdy zainteresowany przedsiębiorca może otrzymać darmową konsultację dotyczącą zarządzania kryzysem w swojej organizacji. Zgłoszenia przyjmowane są na adres: kontakt@commplace.pl. Po otrzymaniu wiadomości ekspert z Commplace skontaktuje się z przedstawicielem firmy.

Kim jest ekspert?
Sebastian Kopiej - specjalizuje się w zarządzaniu kryzysem, a także automatyzacji procesów sprzedaży i komunikacji. Posiada 25 lat doświadczenia w branży, podczas których współpracował z ponad 300 firmami. Jest absolwentem MBA BCC w Warszawie, SGH w Warszawie, WSB w Poznaniu i Politologii na UWr. Jest właścielem firm Commplace oraz Dworu Korona Karkonoszy.
Koordynatorem akcji jest agencja Commplace, której specjaliści zajmującą się komunikacją od 1996 roku. Obecnie wspierają firmy zarówno z zakresu zarządzania kryzysem, jak i ePR-u, SEO oraz optymalizacji procesów sprzedaży.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Po lockdownie: zagłębia gastronomiczne z niższym ruchem niż pojedyncze lokale

Goście rzadziej korzystają z zagłębi gastronomicznych, a chętniej odwiedzają pojedyncze lokale. Mamy dane o ruchu w weekend otwarcia ogródków w 250 restauracjach i kawiarniach oraz w Hali Koszyki w Warszawie, na Placu Nowym w Krakowie i okolicy Galerii Neonów we Wrocławiu.

Knajp.pl - bezprowizyjny portal do zamawiania jedzenia online dostępny w całej Polsce

Głośna podczas wiosennego lockdownu stołeczna akcja #wspieramgastro doczekała się kontynuacji. Bezprowizyjny portal do zamawiania jedzenia online - knajp.pl, stworzony przez restauratorów dla restauratorów, jest już dostępny w całej Polsce.

Lockdown gastronomii i hoteli przedłużony do 17 stycznia 2021 r. Czeka nas narodowa kwarantanna

Nie będzie poluzowania obostrzeń od 28 grudnia, na które tak bardzo liczyła branża HoReCa. Rząd ogłosił dziś przedłużenie lockdownu do 17 stycznia oraz dodatkowe ograniczenia. Zamknięcie hoteli dla gości w podróży służbowej to tylko jedno z nich. Sprawdźcie, jakie zmiany czekają nas po świętach.

#SerwujemyPrawo - darmowe wsparcie prawne dla restauracji dotkniętych epidemią

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej pomaga małym firmom gastronomicznym w ramach akcji #SerwujemyPrawo. W każdy czwartek prawnicy udzielają bezpłatnych telefonicznych konsultacji w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w czasie epidemii.

Kryzys gastronomii za granicą. Jak sobie z nim radzą restauratorzy z innych krajów?

Bankructwa, protesty restauratorów, ignorowanie zakazów i restaaracje działające w podziemiu - przykłady z innych państw pokazują, że polska gastronomia nie jest ze swoimi problemami odosobniona.

Wrocław: lato w gastronomii musi być lepsze!

Dwa miesiące przyszło nam czekać, by znów móc doświadczać restauracyjnych wrażeń. Jak pierwszy tydzień "odmrażania" gastronomii wyglądał we Wrocławiu, opisuje Agnieszka Szydziak, redaktor naczelna Have a Bite Wrocław.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej