

Grupa Żywiec umożliwia zwrot nieotwartych kegów z piwem


Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali gastronomicznych przetrwać czas pandemii Grupa Żywiec oferuje możliwość oddania nieotwartych kegów z piwem i zwrot kosztów. - Mamy nadzieję, że pozwoli to barom i restauracjom ograniczyć straty - mówi przedstawiciel firmy.
– Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 postawiła puby, restauracje i bary w sytuacji, która nie miała miejsca nigdy wcześniej. W tym trudnym czasie postanowiliśmy pomóc lokalom, które na co dzień serwują nasze piwo i odebrać je od nich zwracając pieniądze. W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia – mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.
Grupa szacuje, że przyjmie od pubów, restauracji i barów około 25 tys. beczek. Akcja ma pozytywny odbiór wśród właścicieli barów i restauracji, którzy są dziś w najtrudniejszej sytuacji.
– W ciągu zaledwie kilku dni zespół sprzedaży skontaktował się z ogromną większością obsługiwanych przez nas barów i restauracji i zaproponował pomoc. Według naszych szacunków wspólnie z naszymi partnerami z dystrybucji odbierzemy łącznie nawet 25 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 5 milionów złotych – mówi Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska.
Zobacz także

Prowadzisz firmę z branży "czasu wolnego" na Pomorzu? Złóż wniosek o dotację!

Rozpoczął się nabór wniosków do konkursu na bezzwrotne dotacje dla pomorskich mikro i małych firm z branży "czasu wolnego" dotkniętych negatywnymi skutkami pandemii. W puli projektu jest 30 mln zł. Każde przedsiębiorstwo może uzyskać maksymalnie 250 tys. zł.

Jak przetrwać kryzys? Sprawdźcie, jak to się udaje sieci KOKU Sushi

Potrzebujemy teraz pozytywnych przykładów - oto on! Po dwóch miesiącach od zamrożenia gospodarki licząca 25 lokali polska sieć franczyzowa barów KOKU Sushi jest na plusie. Receptą na utrzymanie pozycji na rynku było szybkie reagowanie na zachodzące zmiany i postawienie na dowozy.

Gastronomiczna odwilż w Warszawie

Pandemia zmieniła gastronomiczną rzeczywistość. Walka o przetrwanie na kulinarnej mapie stolicy nie obyła się bez ofiar. Kto po "rozmrożeniu" branży restauracyjnej, na półmetku tej szczególnej wiosny, rozkwita na nowo, a kto płynie?

Jak klienci mogą ratować i ratują gastronomię

Lokale gastronomiczne ratują się teraz sprzedażą posiłków z dowozem. Ich właściciele przyznają, że wsparcie, jakie otrzymują w tym trudnym czasie od klientów, jest niezwykłe. Chodzi nie tylko o dobre słowo, ale też regularne zamówienia, które zapewniają przetrwanie.

Szybki i bezpieczny powrót - apel branży gastronomicznej i MAKRO

Dziś na ręce premiera Mateusza Morawieckiego i minister rozwoju Jadwigi Emilewicz złożony został wspólny apel MAKRO oraz organizacji wspierających polską gastronomię o skrócenie czasu, w którym restauracje i bary muszą pozostać zamknięte ze względu na walkę z koronawirusem COVID-19.

Gowin: jeśli wszystko będzie szło z planem, będziemy rozmrażać kolejne branże

Wicepremier Jarosław Gowin oświadczył dziś, że jeśli wszystko będzie szło zgodnie z planem, to "wkrótce krok po kroku będziemy rozmrażać kolejne branże". Przestrzegł jednocześnie, że odmrożenie kolejnych obszarów gospodarki może zostać cofnięte, jeśli przełoży się to na wzrost zachorowań.
Inne kategorie
Akademia Horeca


SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

