x

Gotuj i sprzedawaj mimo pandemii - ruszył DeliveryWeek

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    31.03.2020

Na pomoc restauracjom wystartował DeliveryWeek, organizowany przez Restaurant Week Polska. Dołącza do niego coraz więcej restauracji!

Delivery Week. Foto: materiały prasowe.
Delivery Week. Foto: materiały prasowe.
Na stronie festiwalu można zamawiać dwudaniowe „domowe doświadczenia restauracyjne” w festiwalowej cenie 35 zł (z dostawą lub odbiorem własnym, dostawa 12,5 zł w całości dla restauracji).

W związku z pandemią restauracje znalazły się w bardzo trudnej sytuacji. Część zawiesiła działalność, część jednak służy nadal gościom poprzez dostawy i odbiór własny. Te niezależne, często rodzinne lokalne przedsiębiorstwa, obecnie walczą o przetrwanie. Aby im pomóc, zespół najpopularniejszego w Polsce wydarzenia kulinarnego, przygotował ratunkowy Festiwal DeliveryWeek. 

„Po przełożeniu wiosennej edycji Restaurant Week postanowiliśmy całe siły wykorzystać, by pomóc walczącym restauracjom. Mamy nadzieję, że dzięki naszej bazie wspaniałych Gości choć trochę uda nam się wspomóc restauracje, które działają z własną dostawą i odbiorem własnym. Zapraszamy do udziału!" – mówi Paweł Światczyński z Restaurant Week.

Sam proces przygotowania i dostawy dań poddany został ostrym zaleceniom sanitarno-epidemiologicznym
– jedzenie ma być przygotowywane w maskach i rękawiczkach higienicznych, 
– strefy dostaw nie mogą się przenikać,
– dostawcy mają często dezynfekować ręce i pojazdy. 

Podobnie, jak w Restaurant Weeku, zamówienia można składać najpóźniej dzień wcześniej. Zachowana jest więc wciąż filozofia #SzanujJedzenie, zgodnie z którą restauracje, znając wcześniej dokładną liczbę Gości i ich menu, zamawiają odpowiednią ilość składników. 

Organizatorzy do współpracy zapraszają Patronów i Partnerów Festiwali restauracyjnych. Wsparcia udzielą również festiwalowi Ambasadorzy, którzy od lat chętnie promują rodzimą niezależną scenę restauracyjną.

Dwudaniowe menu w festiwalowej cenie 35 zł można już zamawiać na www.DeliveryWeek.pl. Festiwal potrwa do odwołania.

Restauracje zgłaszać można mailem na marcin.wawrzen@restaurantweek.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Poradnik MAKRO Polska na temat bezpieczeństwa w restauracjach

Publikacja "Bezpieczne miejsce do jedzenia w czasach COVID-19. Porady dla branży gastronomicznej" jest już w drodze do restauracji. Poradnik został przygotowany we współpracy z restauratorami i szefami kuchni. To kompendium wiedzy o tym, jak przygotować lokal na wyzwania bezpiecznej obsługi gości.

Lockdown w branży HoReCa przedłużony do 27 grudnia. A co dalej?

Od 28 grudnia ma obowiązywać podział Polski - w zależności od liczby zakażeń koronawirusem - na trzy strefy z różnym poziomem obostrzeń. Według optymistycznego scenariusza, restauracje otworzą się wówczas dla gości w strefie żółtej i zielonej.

Ponowne otwarcie Etno Cafe: klienci nie zawiedli!

- Za nami pracowity weekend przygotowań, aby wszystkie nowe normy były w kawiarni spełnione. Goście i pracownicy nie zawiedli, widzę dzisiaj te same twarze - mówi Anna Mrozik, kierownik rejonu Warszawa w sieci Etno Cafe. Sprawdź, jak mija pierwszy dzień ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.

Co zamawiamy w dostawie podczas kwarantanny?

Uber Eats przeanalizował zamówienia swoich użytkowników w okresie społecznej izolacji. Jakie są najpopularniejsze wybory Polaków podczas przymusowej kwarantanny, czym różnimy się od innych nacji oraz po co najchętniej sięgamy na śniadanie?

Glovo Access, czyli usługi delivery zaangażowane społecznie

Bazując na doświadczeniach z pierwszej fali pandemii, kataloński startup Glovo uruchamia nową społeczną platformę, która dostępna jest także w Polsce. Dzięki niej partnerzy Glovo zyskają dostęp do procesów logistycznych, by nieść pomoc potrzebującym.

Patent na kryzys: Studio Online w krakowskim hotelu Metropolo by Golden Tulip

Hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie wykorzystał swoje zaplecze konferencyjne, by zaoferować klientom innowacyjną usługę umożliwiającą profesjonalną organizację wydarzeń online - profesjonalne centrum nagrań i realizacji wydarzeń wirtualnych i w formule hybrydowej.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej