x

Gotuj i sprzedawaj mimo pandemii - ruszył DeliveryWeek

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    31.03.2020

Na pomoc restauracjom wystartował DeliveryWeek, organizowany przez Restaurant Week Polska. Dołącza do niego coraz więcej restauracji!

Delivery Week. Foto: materiały prasowe.
Delivery Week. Foto: materiały prasowe.
Na stronie festiwalu można zamawiać dwudaniowe „domowe doświadczenia restauracyjne” w festiwalowej cenie 35 zł (z dostawą lub odbiorem własnym, dostawa 12,5 zł w całości dla restauracji).

W związku z pandemią restauracje znalazły się w bardzo trudnej sytuacji. Część zawiesiła działalność, część jednak służy nadal gościom poprzez dostawy i odbiór własny. Te niezależne, często rodzinne lokalne przedsiębiorstwa, obecnie walczą o przetrwanie. Aby im pomóc, zespół najpopularniejszego w Polsce wydarzenia kulinarnego, przygotował ratunkowy Festiwal DeliveryWeek. 

„Po przełożeniu wiosennej edycji Restaurant Week postanowiliśmy całe siły wykorzystać, by pomóc walczącym restauracjom. Mamy nadzieję, że dzięki naszej bazie wspaniałych Gości choć trochę uda nam się wspomóc restauracje, które działają z własną dostawą i odbiorem własnym. Zapraszamy do udziału!" – mówi Paweł Światczyński z Restaurant Week.

Sam proces przygotowania i dostawy dań poddany został ostrym zaleceniom sanitarno-epidemiologicznym
– jedzenie ma być przygotowywane w maskach i rękawiczkach higienicznych, 
– strefy dostaw nie mogą się przenikać,
– dostawcy mają często dezynfekować ręce i pojazdy. 

Podobnie, jak w Restaurant Weeku, zamówienia można składać najpóźniej dzień wcześniej. Zachowana jest więc wciąż filozofia #SzanujJedzenie, zgodnie z którą restauracje, znając wcześniej dokładną liczbę Gości i ich menu, zamawiają odpowiednią ilość składników. 

Organizatorzy do współpracy zapraszają Patronów i Partnerów Festiwali restauracyjnych. Wsparcia udzielą również festiwalowi Ambasadorzy, którzy od lat chętnie promują rodzimą niezależną scenę restauracyjną.

Dwudaniowe menu w festiwalowej cenie 35 zł można już zamawiać na www.DeliveryWeek.pl. Festiwal potrwa do odwołania.

Restauracje zgłaszać można mailem na marcin.wawrzen@restaurantweek.pl.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ponowne otwarcie restauracji w hotelach Campanile

Po pandemicznej przerwie restauracje w hotelach Campanile w Szczecinie, Bydgoszczy i Poznaniu wracają na kulinarną mapę Polski. Na gości czekają zarówno dobrze znane, jak i zupełnie nowe smaki. W menu nie brakuje też specjalności szefa kuchni - cieszących się popularnością firmowych campaburgerów.

Planuj, rozwijaj, optymalizuj, nie poddawaj się!

Czy można dobrze prowadzić biznes w czasach kryzysu? Znamy taki przypadek - Browar Stu Mostów i Concept Stu Mostów we Wrocławiu. Jak sobie radzić z trudnościami i jak w czasie pandemii planować przyszłość firmy - z właścicielką lokali Arlettą Ziemian rozmawia Marcin Koch z ForRest Projekt.

Lockdown gastronomii przedłużony do odwołania! Są nowe przepisy

Rząd przedłużył zakaz obsługiwania gości w lokalach gastronomicznych. Do odwołania mogą jedynie wydawać posiłki na wynos. Działalność gastronomii miała być ograniczona dwa tygodnie, ale premier zapowiadał, że lockdown może zostać przedłużony. Tak się właśnie stało.

Lockdown i nowa normalność według McDonald’s

Jak sieć działała w trakcie lockdownu, a jak funkcjonuje obecnie opowiada Artur Bieńkowski, dyrektor ds. rozwoju i łańcucha dostaw Polska.

Połowa Polaków zauważa podwyżki cen w gastronomii. Powód? “Chęć przedsiębiorców do odrobienia strat"

Ponad połowa osób przebadanych przez ARC Rynek Opinia zauważa wzrost cen usług gastronomicznych, a 41% respondentów dostrzegło także podwyżki cen noclegów w hotelach. Zdaniem badanych powodem jest chęć przedsiębiorców do odrobienia strat - wynika z badań ośrodka.

Pozew zbiorowy gastronomii coraz bliżej. IGGP podpisała umowę z kancelarią prawną

Ruszyły przygotowania do pozwu restauratorów przeciwko państwu. Ma on być gotowy w drugim kwartale tego roku. Izba Gospodarcza Gastronomii Polskiej będzie domagać się w nim odszkodowań dla wszystkich restauratorów, którzy ponieśli straty w związku z pandemią.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej