x

Too Good To Go wspiera gastronomię pomagając w dowozach

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    26.03.2020

Aby pomóc lokalom gastronomicznym Too Good To Go wprowadziło tymczasowe rozwiązanie non-profit, które pozwala użytkownikom zamówić jedzenie na wynos w regularnej, pełnej cenie - cały dochód ze sprzedaży powędruje prosto do partnerów. Paczki w ramach inicjatywy #WeCare są już dostępne w aplikacji.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.

Do niedawna aplikacja Too Good To Go pomagała walczyć z marnowaniem żywności – pośredniczyła w sprzedaży posiłków z nadwyżek w lokalach gastronomicznych, które nie sprzedały się danego dnia i musiałyby wylądować w koszu. Teraz uruchomiła tymczasową opcję zakupu paczki #WeCare w regularnej cenie, aby pomóc lokalom przetrwać ten trudny okres. Posiłki będą składać się ze zwykłych pozycji w menu, nie tylko z nadwyżek. W ten sposób miejsca, szczególnie te, które nie współpracują z firmami dowożącymi jedzenie, mają możliwość sprzedaży na wynos, co pozwoli im przejść przez niepewny czas.

Jak to działa?
Posiłki w ramach akcji #WeCare będą dostępne wyłącznie na wynos, tylko do momentu aż restrykcje nałożone przez rząd zostaną zdjęte. Gdy tylko sytuacja się ustabilizuje, wszystko wróci do normy i aplikacja wraz z użytkownikami ponownie skupi się na walce z marnowaniem.

Okno odbioru posiłków #WeCare także będzie ograniczone, aby zminimalizować liczbę osób spotykających się w danym miejscu, w jednym czasie. Użytkownicy również będą musieli pokazać potwierdzenie podczas odbioru, nie będzie jednak możliwe nałożenie jedzenia do własnych pojemników. Misją Too Good To Go nadal pozostaje walka z marnowaniem jedzenia, ale bez partnerów walka ta nie będzie możliwa. Dlatego inicjatywa #WeCare to tymczasowe rozwiązanie, które pomoże przetrwać walczącym z Too Good To Go, lokalnym biznesom.

– Chcemy wspierać naszych partnerów, na dobre i na złe. W obecnej sytuacji, wiele miejsc znajduje się w trudnym położeniu, dlatego uruchamiamy tymczasowe rozwiązanie, aby pomóc im utrzymać się na powierzchni. Mamy nadzieję, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do wsparcia lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym czasie, by móc później wrócić do wspólnej walki z marnowaniem – mówi Karolina Woźniak, PR managerka Too Good To Go w Polsce. – Obecny kryzys pokazuje, jak potrafimy się jednoczyć i organizować. Na Facebooku powstała grupa Widzialna Ręka, na której apel odpowiedziało Too Good To Go, wspierając dom dla bezdomnych przy ul. Gniewkowskiej w Warszawie, fundując posiłki od partnera Too Good To Go Vega Warszawa – dodaje Woźniak.

Aby przyłączyć się do akcji #WeCare jako właściciel punktu gastronomicznego, wystarczy odwiedzić stronę toogoodtogo.pl/pl/business.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Ponowne otwarcie Etno Cafe: klienci nie zawiedli!

- Za nami pracowity weekend przygotowań, aby wszystkie nowe normy były w kawiarni spełnione. Goście i pracownicy nie zawiedli, widzę dzisiaj te same twarze - mówi Anna Mrozik, kierownik rejonu Warszawa w sieci Etno Cafe. Sprawdź, jak mija pierwszy dzień ponownego otwarcia lokali gastronomicznych.

Warszawska policja nasila kontrole restauracji, hoteli i klubów

W minione piątek sobotę i niedzielę policja skontrolowała w Warszawie aż 243 restauracje, 167 siłowni, 51 hoteli i 13 klubów-dyskotek. To dużo więcej niż w poprzedni weekend. Informacji na temat tego, które lokale mogą być otwarte mimo obostrzeń, funkcjonariusze szukają w internecie i social mediach

Kawa "na mieście" w czasach pandemii

Pandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy "na mieście". Obecnie pijemy kawę w większym stopniu "przy okazji" zakupów czy tankowania niż w ramach spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń.

Czy gastronomia przetrwa kryzys? Podsumowanie roku 2020 i prognozy

W czasie pandemii w wielu lokalach gastronomicznych zyski spadły nawet o 90%, a blisko 30% tych miejsc może nie przetrwać kryzysu i na stałe zniknie z kulinarnej mapy Polski - szacują eksperci. Determinacja polskich przedsiębiorców jest jednak ogromna.

W Green Caffè Nero bezpłatna kawa lub herbata dla personelu medycznego

Green Caffè Nero uruchamia akcję #KawaDlaMedyka - sieć kawiarni postanowiła wspomóc pracowników służb medycznych w trudnym czasie pandemii, oferując im bezpłatną kawę lub herbatę. Akcja potrwa od 18 do 24 listopada 2020 roku.

Kolejny spadek czy odbudowa rynku HoReCa? Wszystko zależy od "czwartej fali" pandemii

Wartość rynku HoReCa w 2020 r. spadła o 30,9% w stosunku do roku poprzedniego. Jego odbudowa nastąpi dopiero w 2022 r., pierwszym, pełnym roku względnej "normalności", a wartość rynku do poziomu sprzed pandemii zbliży się dopiero rok później - wynika z najnowszego raportu PMR.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej