x

Too Good To Go wspiera gastronomię pomagając w dowozach

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    26.03.2020

Aby pomóc lokalom gastronomicznym Too Good To Go wprowadziło tymczasowe rozwiązanie non-profit, które pozwala użytkownikom zamówić jedzenie na wynos w regularnej, pełnej cenie - cały dochód ze sprzedaży powędruje prosto do partnerów. Paczki w ramach inicjatywy #WeCare są już dostępne w aplikacji.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.

Do niedawna aplikacja Too Good To Go pomagała walczyć z marnowaniem żywności – pośredniczyła w sprzedaży posiłków z nadwyżek w lokalach gastronomicznych, które nie sprzedały się danego dnia i musiałyby wylądować w koszu. Teraz uruchomiła tymczasową opcję zakupu paczki #WeCare w regularnej cenie, aby pomóc lokalom przetrwać ten trudny okres. Posiłki będą składać się ze zwykłych pozycji w menu, nie tylko z nadwyżek. W ten sposób miejsca, szczególnie te, które nie współpracują z firmami dowożącymi jedzenie, mają możliwość sprzedaży na wynos, co pozwoli im przejść przez niepewny czas.

Jak to działa?
Posiłki w ramach akcji #WeCare będą dostępne wyłącznie na wynos, tylko do momentu aż restrykcje nałożone przez rząd zostaną zdjęte. Gdy tylko sytuacja się ustabilizuje, wszystko wróci do normy i aplikacja wraz z użytkownikami ponownie skupi się na walce z marnowaniem.

Okno odbioru posiłków #WeCare także będzie ograniczone, aby zminimalizować liczbę osób spotykających się w danym miejscu, w jednym czasie. Użytkownicy również będą musieli pokazać potwierdzenie podczas odbioru, nie będzie jednak możliwe nałożenie jedzenia do własnych pojemników. Misją Too Good To Go nadal pozostaje walka z marnowaniem jedzenia, ale bez partnerów walka ta nie będzie możliwa. Dlatego inicjatywa #WeCare to tymczasowe rozwiązanie, które pomoże przetrwać walczącym z Too Good To Go, lokalnym biznesom.

– Chcemy wspierać naszych partnerów, na dobre i na złe. W obecnej sytuacji, wiele miejsc znajduje się w trudnym położeniu, dlatego uruchamiamy tymczasowe rozwiązanie, aby pomóc im utrzymać się na powierzchni. Mamy nadzieję, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do wsparcia lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym czasie, by móc później wrócić do wspólnej walki z marnowaniem – mówi Karolina Woźniak, PR managerka Too Good To Go w Polsce. – Obecny kryzys pokazuje, jak potrafimy się jednoczyć i organizować. Na Facebooku powstała grupa Widzialna Ręka, na której apel odpowiedziało Too Good To Go, wspierając dom dla bezdomnych przy ul. Gniewkowskiej w Warszawie, fundując posiłki od partnera Too Good To Go Vega Warszawa – dodaje Woźniak.

Aby przyłączyć się do akcji #WeCare jako właściciel punktu gastronomicznego, wystarczy odwiedzić stronę toogoodtogo.pl/pl/business.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Restauratorzy liczą na to, że gości będzie coraz więcej

Po pierwszym tygodniu wznowienia działalności restauratorzy mają nadzieję, że z każdym kolejnym gości będzie coraz więcej. Relacje z Warszawy, Zakopanego, Łodzi, Torunia, Gdyni, Olsztyna i Krakowa.

SaveTheFork - gwiazdy social mediów na pomoc restauracjom

Społeczna kampania non-profit #SaveTheFork ma pomóc restauracjom dotrzeć do nowych konsumentów z pomocą osobowości social mediów. Dołączyli do niej m.in. Ewa Farna, Red Lipstick Monster, Make Life Harder i Małgosia Minta. Organizatorzy akcji chcą uratować co najmniej 100 restauracji.

Morski Zając w Kuźnicy - wystartował w czasie pandemii!

Trzeba mieć odwagę, by otworzyć nowy lokal w czasie zamrożenia gastronomii. Ofka Piechniczek i Kamil Kita, właściciele Morskiego Zająca w Kuźnicy na Półwyspie Helskim zrobili to! - Największe zaskoczenie? Goście. Ich wsparcie, dobre słowo, powroty po kolejne dania - mówią.

Green Caffè Nero nie składa broni, ale jest ciężko [ROZMOWA]

- Zmagamy się z najgorszym okresem w historii gastronomii. Pomoc państwa jest minimalna, w sumie wpływa tylko śladowo na naszą sytuację - przyznaje Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

KFC, Pizza Hut, Burger King i kawiarnie Starbucks ponownie otwarte w całej Polsce

Spółka AmRest zarządzająca siecią restauracji KFC, Pizza Hut, Burger King oraz kawiarni Starbucks otworzyła ponownie dla gości ponad 550 lokali w całym kraju. Oczywiście, z zachowaniem zasad higieny i bezpieczeństwa obowiązujących w czasie pandemii.

Restauracja Weranda Family otwiera sklep online

Restauracja Weranda Family nie poddaje się kryzysowi i uruchamia kolejne koncepty, by przetrwać. Oprócz sklepu internetowego to także vouchery i oferta cateringowa typu door-to-door.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej