x

MAKRO Polska dołącza do akcji Posiłek Dla Lekarza

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    25.03.2020

Zespół kucharzy Akademii Inspiracji MAKRO, zlokalizowanej w Warszawie, we wszystkie dni powszednie przygotowywać będzie ciepłe posiłki dla lekarzy i personelu medycznego szpitala MSWiA w Warszawie.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.

 

 Celem akcji Posiłek Dla Lekarza jest wsparcie pracowników służby zdrowia pracujących intensywnie w obecnej, trudnej sytuacji epidemiologicznej. Chcąc wesprzeć lekarzy i personel zatrudniony w placówkach medycznych, sieć hurtowni zaoferowała darmowe posiłki dla szpitala MSWiA w Warszawie, który został przekształcony w szpital zakaźny. Kucharze Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie we wszystkie dni powszednie będą przygotować i dowozić ciepłe posiłki.

– Zagrożenie epidemiologiczne generuje trudne do przewidzenia wyzwania, którym nie tylko staramy się sprostać, ale również wesprzeć nasze otoczenie. Niezwykle ważne jest dla nas wsparcie polskiej służby zdrowia, która stawia czoła wyjątkowo trudnym okolicznościom – mówi Dominik Branny, prezes MAKRO Polska. – Zachęcamy innych do zaangażowania się w tę inicjatywę.

Zespół kucharzy Akademii Inspiracji MAKRO pracuje na najwyższych obrotach, dostarczając świeże i ciepłe posiłki.

– Posiłki regeneracyjne, które przygotowujemy, są daniami wysokokalorycznymi. Dzisiaj jest to filet z dorsza pod kremem fraiche, pieczone ziemniaki oraz warzywa korzenne w ziołach z kapustą pak choi – wyjaśnia Michał Węcławek, trener Akademii Inspiracji MAKRO.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Between kitchen & dining room

Pierwsze targi z cyklu odbędą się w dniach 22-23 kwietnia w Hali Koszyki w Warszawie

Transatlantyk Festival po raz kolejny zaprasza na Kino Kulinarne

Autorskie menu Kina Kulinarnego przygotują w tym roku jedni z najwybitniejszych w Polsce szefów kuchni. To niecodzienne wydarzenie, łączące sztukę filmową i kulinarną, podobnie jak w latach ubiegłych przygotowywane jest we współpracy z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym Berlinale.

Jak Coca-Cola wykreowała współczesne symbole Bożego Narodzenia. 100-lecie kampanii świątecznych marki

Już od stu lat Coca-Cola kreuje sugestywną wizję Bożego Narodzenia - jej pierwsze świąteczne reklamy sięgają roku 1920. To właśnie ta marka upowszechniła współczesny wizerunek Świętego Mikołaja. Jak kampanie firmy wpłynęły na nasze postrzeganie świąt?

Nie dajmy się zarazie!

W zaistniałej sytuacji chcemy wciąż działać, być z wami i dal was, informować was o najważniejszych dla branży HoReCa sprawach.

10. EDYCJA WINE & FOOD NOBLE NIGHT

Jak co roku we wrześniu organizowany jest uroczysty finał konkursu kulinarnego Wine & Food Noble Night. W jubileuszowej 10. edycji tego wydarzenia o podium zawalczą kuchnie z całej Polski.

15 najlepszych restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne [AKTUALIZACJA]

Zwycięskie lokale wytypowało kilka tysięcy gości, którzy wzięli udział w plebiscycie "Najlepsza Restauracja" zorganizowanym przez MAKRO Polska. Mogli oni głosować na lokale uczestniczące w programie Polskie Skarby Kulinarne.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej