x

Stava wprowadza darmowe płatności online dla restauratorów

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    24.03.2020

Stava dbając o bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostaw posiłków oraz mając świadomość trudnej sytuacji sektora gastronomicznego udostępniła dla restauratorów darmową metodę opłacania zamówień - StavaPay.

Logo StavaPay. Foto: materiałt prasowe.
Logo StavaPay. Foto: materiałt prasowe.
Płatności online to w tej chwili najbezpieczniejsza, z sanitarnego punktu widzenia, metoda opłacania zamówień jedzenia z restauracji. 

StavaPay jest formą płatności służącą do opłacania online zamówień złożonych poprzez strony internetowe restauracji lub telefonicznie. Umożliwia klientowi zapłacenie za zamówienie na przykład BLIKiem w trakcie oczekiwania na kuriera. Gwarantuje przeprowadzenie całkowicie bezkontaktowej, a więc najbezpieczniejszej, dostawy jedzenia. 

Dzięki temu rozwiązaniu, restauratorzy mogą wprowadzić formę płatności online w kanałach sprzedaży, które do tej pory nie oferowały takiej możliwości. Korzystanie ze StavaPay jest do odwołania całkowicie bezpłatne – właściciele restauracji nie ponoszą kosztów prowizji związanych z płatnościami online. Jest to zatem obecnie najbardziej korzystna dla restauratorów forma płatności, do której powinni zachęcać swoich gości.

„Działamy intensywnie, aby wspomagać restauracje w tym trudnym dla całej branży momencie. Przygotowujemy już kolejne rozwiązania, które ułatwią funkcjonowanie współpracującym z nami restauratorom. Poświęcamy dużo energii i środków na to, aby zagwarantować bezpieczne dowozy oraz otwierać restauracjom nowe możliwości zarabiania na dostawach – tłumaczy Grzegorz Aksamit, CIO i wiceprezes Stava.

 

Jak działa StavaPay?

Płatności StavaPay są dostępne dla restauracji, które swoje dowozy opierają o usługę gastro-kurierską Stavy. Sposób działania tego rozwiązania jest nieskomplikowany zarówno z punktu widzenia restauracji i jej obsługi, jak i klientów. 

Krok 1. Klient składa zamówienie w restauracji, np. przez telefon, stronę internetową lokalu lub w portalu, wybierając opcję płatności przy odbiorze.

Krok 2. Obsługa restauracji wprowadza zamówienie do aplikacji Stava.

Krok 3. Kiedy kurier wyjeżdża z restauracji z gotowym zamówieniem, klient dostaje automatycznie SMS z linkiem do płatności online.

Krok 4. W trakcie oczekiwania na kuriera, klient wchodzi na telefonie w link z SMSa i trafia na stronę, na której może opłacić zamówienie BLIKiem lub e-płatnością – dokładnie tak, jak w każdym sklepie internetowym.

Krok 5. Kurier zostawia opłacony online posiłek w umówionym miejscu, a klient je odbiera po tym, jak dostawca oddali się na odpowiednią odległość. Dzięki temu dostawa zostanie zrealizowana w sposób absolutnie bezkontaktowy.

 

W związku z wprowadzeniem StavaPay, obsługa restauracji nie musi podejmować jakichkolwiek dodatkowych czynności. Wszystko dzieje się automatycznie. Restauratorzy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z wprowadzeniem nowej formy płatności.

Płatności StavaPay zostały uruchomione we wszystkich oddziałach sieci Stava w całej Polsce.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Gowin: od 14 lutego hotele mogłyby działać w ścisłym reżimie sanitarnym

Od 14 lutego w ścisłym reżimie sanitarnym mogłyby zacząć działać hotele - powiedział wicepremier Jarosław Gowin. Nie wykluczył, że jego resort będzie rekomendować też w najbliższym czasie inne poluzowania. Decyzje zapadną do końca tego tygodnia.

W piżamie do baru o 6 rano. Nietypowe promocje w Saragossie

Niektóre bary i puby w Saragossie na północnym wschodzie Hiszpanii zapraszają klientów ubranych tylko w piżamy. Kusza promocjami o godz. 6 rano w niedzielę, kiedy kończy się godzina policyjna. To sposób na ożywienie porannego ruchu i monotonii pandemii.

Szybki i bezpieczny powrót - apel branży gastronomicznej i MAKRO

Dziś na ręce premiera Mateusza Morawieckiego i minister rozwoju Jadwigi Emilewicz złożony został wspólny apel MAKRO oraz organizacji wspierających polską gastronomię o skrócenie czasu, w którym restauracje i bary muszą pozostać zamknięte ze względu na walkę z koronawirusem COVID-19.

Specjalne działania Uber Eats na czas zarazy

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, Uber Eats wprowadził działania pomocowe

Ministerstwo Zdrowia: otwieranie restauracji i hoteli przyczyną zwiększonej liczby zakażeń

Otwieranie restauracji, hoteli i siłowni powoduje zwiększoną liczbę zakażeń. Wskazują na to badania naukowe - powiedział wiceminister zdrowia Waldemar Kraska pytany o to, kiedy zamknięte branże mają szanse na powrót do normalnego funkcjonowania.

Restauracje uśmiercone przez koronawirusa. Analizujemy przyczyny

Gdy nadeszło długo oczekiwane częściowe odmrożenie gastronomii, okazało się, że wiele lokali nie otworzyło się na nowo. Nawet tych kultowych. Czy zdusiły je czynsze, zabił strach czy zamknięto je z braku perspektyw?

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej