x

Bezkontaktowa dostawa zamówień z sieci Sfinksa

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK zarządzane przez Sfinks Polska wobec zamknięcia lokali gastronomicznych postawiły na dowóz zamówień oraz odbiór osobisty. Spółka wdrożyła dodatkowe procedury bezpieczeństwa oferując bezkontaktową dostawę.

Zdjęcie: materiały prasowe.
Zdjęcie: materiały prasowe.

W efekcie dania w dowozie i na wynos można zamawiać obecnie z ponad 40 restauracji w całej Polsce, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie. Usługa delivery realizowana jest za pośrednictwem własnego serwisu smacznieiszybko.pl, a także we współpracy z popularnymi portalami do zamawiania online.
– Wiele osób w tym okresie korzysta z możliwości pracy zdalnej lub opiekuje się dziećmi i nie zawsze ma czas lub chęć na gotowanie. Z tą myślą w wybranych restauracjach w całej Polsce, tam gdzie było to możliwe, kontynuujemy usługę dostawy, a dodatkowo wprowadziliśmy możliwość odbioru osobistego. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, wdrożyliśmy rygorystyczne standardy bezpieczeństwa przy odbiorze zamówień i dostarczamy posiłki zgodnie z wypracowanym wspólnie z branżą Kodeksem Dobrych Praktyk w tym zakresie – podkreśla Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należą sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy i WOOK.
Sfinks całkowicie zrezygnował z rozliczeń gotówką, a płatności za zamówienia realizowane są online bądź za pomocą odpowiednio zabezpieczanych terminali płatniczych. Ponadto zgodnie z Kodeksem Dobrych Praktyk posiłki przekazywane są klientom bezkontaktowo, przy zachowaniu odpowiedniej odległości. W restauracjach cały czas obowiązują wzmożone środki ostrożności. Ograniczone zostały również kontakty między obsługą restauracji a dostawcami.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Akademia Leona Koźmińskiego i McDonald’s Polska tworzą wspólnie studia

W całej Europie coraz popularniejsze są studia dualne, czyli praktyczne kierunki łączce naukę i przedmioty teoretyczne z praktyką zawodową. Tego typu kierunki poszukiwane są również w Polsce.

Znak jakości z zamorskich krajów zrodzony pod szczęśliwymi gwiazdami

Myśląc o żywności z Unii, europejscy konsumenci często zapominają o produktach pochodzących z wysp takich jak: Gwadelupa, Martynika, Madera czy Wyspy Kanaryjskie, mimo iż są one zamorskimi terytoriami Francji (Gwadelupa i Martynika), Portugalii (Madera) i Hiszpanii (Wyspy Kanaryjskie).

McDonald’s przedstawił globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal

Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w skład zestawów HM jak i komunikacji oferty dla dzieci.

Polacy szturmują lokale gastronomiczne

Cztery razy w miesiącu je w barach i restauracjach statystyczny Polak po 15. roku życia. Miesięcznie na jedzenie i napoje poza domem wydaje 130 zł. Częściej niż kiedyś decyduje się na zmianę miejsca konsumpcji. To dane z najnowszego raportu "Rynek gastronomiczny w Polsce" przygotowanego przez GfK.

Zwiększ produktywność swojej restauracji

Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż lub poprawić wskaźnik rentowności? Potrzebujesz motywacji do działania w tych zakresach? Nie wiesz, od czego zacząć? Zapraszam do lektury.

PizzaPortal zmienia właściciela

AmRest, wiodący europejski operator gastronomiczny, podpisał umowę o sprzedaży 100% udziałów własnych w Restaurant Partner Polska, firmie która jest właścicielem PizzaPortal. Kupuje je Glovo, czołowa hiszpańska platformy zamówień online i dostaw do domu.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej