x

MAKRO Polska wobec sytuacji epidemiologicznej

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    19.03.2020

Kompleksowe wyposażenie placówek w środki dezynfekujące, prowadzenie kampanii informacyjnej nt. bezpieczeństwa i higieny, zwiększenie częstotliwości dezynfekcji wózków zakupowych - te i inne działania podejmuje MAKRO Polska w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Logo MAKRO Polska. Foto: materiały prasowe.
Logo MAKRO Polska. Foto: materiały prasowe.
W związku z obecnie panującą sytuacją w kraju, która wymaga mobilizacji oraz adaptacji rynku, sieć hurtowni MAKRO wykazuje się wysokim zaangażowaniem oraz odpowiedzialnością wobec pracowników i klientów.
 
MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z zagrożeniem epidemiologicznym. Sieć hurtowni na bieżąco oraz sukcesywnie wyposaża swoje placówki w środki dezynfekujące oraz instrukcje do prawidłowego mycia rąk. W halach i centrach dystrybucji organizowanie pracy przebiega w efektywny sposób, umożliwiający pracownikom częste mycie rąk. Firma zwiększyła także częstotliwość przebiegu procesu kompleksowego mycia i dezynfekcji wózków zakupowych w halach.
 
Sieć hurtowni wprowadziła ograniczenie liczby klientów jednocześnie przebywających na terenie hal oraz rozwiązania mające na celu zachowania odstępów pomiędzy klientami a pracownikami kas. Systematycznie w halach za pomocą komunikatów głosowych emitowane są informacje przypominające o konieczności zachowania odległości oraz stosowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. W halach prowadzona jest również akcja informacyjna na temat zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, skierowana zarówno do pracowników, jak i odwiedzających hale klientów. Ze względów bezpieczeństwa został wdrożony także profilaktyczny pomiar temperatury pracowników.
 
Zapewniając wsparcie dla pracowników oraz kontynuację operacyjną, firma wprowadziła model pracy zdalnej dla pracowników biurowych. Innymi formami zaradczymi wprowadzonymi przez MAKRO Polska są zwiększenie częstotliwości sprzątania kuchni oraz toalet, połączonego z dezynfekcją pomieszczeń, klamek, blatów w kuchniach i biurek oraz wprowadzenie bezdotykowych podajników do mydła w toaletach. Oprócz tego sieć hurtowni zwiększyła nadzór nad aktualną liczbą osób przebywających w biurze oraz zrezygnowała z podróży międzymiastowych oraz spotkań z kontrahentami na rzecz form zdalnych.
 
Ze względu na dynamikę ruchu klientów sieć hurtowni koncentruje się nie tylko na odtworzeniu i zabezpieczeniu zapasów, ale również podjęciu szeregu działań mających na celu wsparcie klientów. Jako partner polskich przedsiębiorstw MAKRO Polska stara się wspierać zarówno sektor handlu tradycyjnego, jak i branżę gastronomiczną.  
 
W ramach solidarności z polską służbą zdrowia z dniem 19 marca 2020 roku MAKRO Polska dołącza do akcji #posiłekdlalekarza. Zespół kucharzy Akademii Inspiracji MAKRO, zlokalizowanej w Warszawie, we wszystkie dni powszednie będzie przygotowywać ciepłe posiłki dla kucharzy i personelu medycznego szpitalu MSWiA w Warszawie, który został przekształcony w szpital zakaźny w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną.
Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Smacznie na Festiwalu Grilla w Zakopanem

1 sierpnia przy wiatach grillowych kompleksu Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem odbył się Festiwal Grilla 2020. W trakcie imprezy zaprezentowano różne metody grillowania: węglowe, gazowe, elektryczne.

Trwają przygotowania do finału Les Chefs en Or

Les Chefs en Or to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych w Europie, organizowany przez Transgourmet Francja. Już teraz, w nowo otwartym Instytucie Kulinarnym Transgourmet, do finału przygotowują się polscy reprezentanci, występujący w kategoriach Szef Kuchni i Uczeń.

Makro wspiera restauratorów, zachęcając do zamawiania świątecznego cateringu

Daj odpocząć swojej kuchni i zamów świąteczne potrawy z ulubionej restauracji - zachęca w swojej najnowszej kampanii Makro. Sieć chce w ten sposób wspierać restauracje w czasie pandemii.

MASSIMO BOTURA GOŚCIEM FESTIWALU FINE DINING WEEK

Jubileuszowa, piąta edycja Fine Dining Week trwała od 6 do 17 lutego. Biorące w nim udział restauracje odwiedziło rekordowe 11 tysięcy gości, a najważniejszą z kolacji towarzyszących festiwalowi przygotował Massimo Bottura.

Odkrywanie dziedzictwa gastronomicznego Europy Środkowej

Ruszył program, w ramach którego pięć miast z Europy Środkowej wybrało swoje lokalne produkty gastronomiczne oraz zaplanowało działania pilotażowe w celu ich promowania.

Tłusty Czwartek z Uber Eats potrwa… tydzień

Uber Eats przygotował promocję, która potrwa cały tydzień - w ramach Tłustego Tygodnia oferuje darmową dostawę zamówień powyżej 40 zł z 460 restauracji specjalizujących się w przysmakach na słodko i na słono. Użytkownicy aplikacji mogą skosztować wypieków m.in. z Wedla oraz Charlotte.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej