x

MAKRO Polska wobec sytuacji epidemiologicznej

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    19.03.2020

Kompleksowe wyposażenie placówek w środki dezynfekujące, prowadzenie kampanii informacyjnej nt. bezpieczeństwa i higieny, zwiększenie częstotliwości dezynfekcji wózków zakupowych - te i inne działania podejmuje MAKRO Polska w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Logo MAKRO Polska. Foto: materiały prasowe.
Logo MAKRO Polska. Foto: materiały prasowe.
W związku z obecnie panującą sytuacją w kraju, która wymaga mobilizacji oraz adaptacji rynku, sieć hurtowni MAKRO wykazuje się wysokim zaangażowaniem oraz odpowiedzialnością wobec pracowników i klientów.
 
MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z zagrożeniem epidemiologicznym. Sieć hurtowni na bieżąco oraz sukcesywnie wyposaża swoje placówki w środki dezynfekujące oraz instrukcje do prawidłowego mycia rąk. W halach i centrach dystrybucji organizowanie pracy przebiega w efektywny sposób, umożliwiający pracownikom częste mycie rąk. Firma zwiększyła także częstotliwość przebiegu procesu kompleksowego mycia i dezynfekcji wózków zakupowych w halach.
 
Sieć hurtowni wprowadziła ograniczenie liczby klientów jednocześnie przebywających na terenie hal oraz rozwiązania mające na celu zachowania odstępów pomiędzy klientami a pracownikami kas. Systematycznie w halach za pomocą komunikatów głosowych emitowane są informacje przypominające o konieczności zachowania odległości oraz stosowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. W halach prowadzona jest również akcja informacyjna na temat zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, skierowana zarówno do pracowników, jak i odwiedzających hale klientów. Ze względów bezpieczeństwa został wdrożony także profilaktyczny pomiar temperatury pracowników.
 
Zapewniając wsparcie dla pracowników oraz kontynuację operacyjną, firma wprowadziła model pracy zdalnej dla pracowników biurowych. Innymi formami zaradczymi wprowadzonymi przez MAKRO Polska są zwiększenie częstotliwości sprzątania kuchni oraz toalet, połączonego z dezynfekcją pomieszczeń, klamek, blatów w kuchniach i biurek oraz wprowadzenie bezdotykowych podajników do mydła w toaletach. Oprócz tego sieć hurtowni zwiększyła nadzór nad aktualną liczbą osób przebywających w biurze oraz zrezygnowała z podróży międzymiastowych oraz spotkań z kontrahentami na rzecz form zdalnych.
 
Ze względu na dynamikę ruchu klientów sieć hurtowni koncentruje się nie tylko na odtworzeniu i zabezpieczeniu zapasów, ale również podjęciu szeregu działań mających na celu wsparcie klientów. Jako partner polskich przedsiębiorstw MAKRO Polska stara się wspierać zarówno sektor handlu tradycyjnego, jak i branżę gastronomiczną.  
 
W ramach solidarności z polską służbą zdrowia z dniem 19 marca 2020 roku MAKRO Polska dołącza do akcji #posiłekdlalekarza. Zespół kucharzy Akademii Inspiracji MAKRO, zlokalizowanej w Warszawie, we wszystkie dni powszednie będzie przygotowywać ciepłe posiłki dla kucharzy i personelu medycznego szpitalu MSWiA w Warszawie, który został przekształcony w szpital zakaźny w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną.
Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

XI Europejski Festiwal Smaku w Lublinie

Tegoroczna edycja festiwalu wpisana jest w oficjalny program obchodów 450 rocznicy podpisania Unii Lubelskiej. Impreza potrwa od 2 do 8 września.

REKORDOWA EDYCJA FESTIWALU RESTAURANT WEEK!

Za nami absolutnie rekordowa edycja największego wydarzenia kulinarnego w Polsce. Wzięło w nim udział aż 85 tysięcy Gości w 36 miastach. Odwiedzili prawie 400 restauracji, pośród których znalazła się rekordowa liczba prawie 100 debiutantów.

Dziennie 700 posiłków dla medyków od Belvedere Catering by Design

W ramach projektu "Wsparcie dla Służby Zdrowia" Belvedere Catering by Design wraz z Herbapolem Lublin i Polpharmą S.A. przekazał placówkom medycznym 20 tysięcy pełnowartościowych obiadów, co daje 700 porcji dziennie. Program będzie kontynuowany - w sumie dostarczonych będzie 40 tysięcy posiłków.

Iggy Pop twarzą kampanii piwa Tenczynek Marakuja produkowanego przez Palikota

Iggy Pop nazywany "ojcem chrzestnym" punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię! promującej debiutujące na rynku piwo Tenczynek Marakuja. Jego legendarny hit "The Passenger" ma pomóc łamać stereotypy związane z piwami smakowymi.

"Królewski stół" zawładnął Wilanowem

II edycja Warszawskiego Festiwalu Kulinarnego pod hasłem "Królewski stół" odbyła się 15 i 16 września na warszawskim Wilanowie. Podczas dwóch dni uczestnicy wzięli udział w 40 wykładach i panelach dyskusyjnych oraz 60 warsztatach i pokazach kulinarnych.

GASTRONOMIA OD A DO Z

Najnowsze trendy w gastronomii, znakomici szefowie kuchni z całego świata, ogromna dawka kulinarnego know-how. Tak zapowiada się tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Gastronomii i Wyposażenia Hoteli Polagra Gastro i Invest Hotel. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-28 września.

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej