x

MAKRO Polska wobec sytuacji epidemiologicznej

Kategoria: Wydarzenia - otwarte    19.03.2020

Kompleksowe wyposażenie placówek w środki dezynfekujące, prowadzenie kampanii informacyjnej nt. bezpieczeństwa i higieny, zwiększenie częstotliwości dezynfekcji wózków zakupowych - te i inne działania podejmuje MAKRO Polska w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Logo MAKRO Polska. Foto: materiały prasowe.
Logo MAKRO Polska. Foto: materiały prasowe.
W związku z obecnie panującą sytuacją w kraju, która wymaga mobilizacji oraz adaptacji rynku, sieć hurtowni MAKRO wykazuje się wysokim zaangażowaniem oraz odpowiedzialnością wobec pracowników i klientów.
 
MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu zminimalizowanie ryzyka związanego z zagrożeniem epidemiologicznym. Sieć hurtowni na bieżąco oraz sukcesywnie wyposaża swoje placówki w środki dezynfekujące oraz instrukcje do prawidłowego mycia rąk. W halach i centrach dystrybucji organizowanie pracy przebiega w efektywny sposób, umożliwiający pracownikom częste mycie rąk. Firma zwiększyła także częstotliwość przebiegu procesu kompleksowego mycia i dezynfekcji wózków zakupowych w halach.
 
Sieć hurtowni wprowadziła ograniczenie liczby klientów jednocześnie przebywających na terenie hal oraz rozwiązania mające na celu zachowania odstępów pomiędzy klientami a pracownikami kas. Systematycznie w halach za pomocą komunikatów głosowych emitowane są informacje przypominające o konieczności zachowania odległości oraz stosowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. W halach prowadzona jest również akcja informacyjna na temat zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, skierowana zarówno do pracowników, jak i odwiedzających hale klientów. Ze względów bezpieczeństwa został wdrożony także profilaktyczny pomiar temperatury pracowników.
 
Zapewniając wsparcie dla pracowników oraz kontynuację operacyjną, firma wprowadziła model pracy zdalnej dla pracowników biurowych. Innymi formami zaradczymi wprowadzonymi przez MAKRO Polska są zwiększenie częstotliwości sprzątania kuchni oraz toalet, połączonego z dezynfekcją pomieszczeń, klamek, blatów w kuchniach i biurek oraz wprowadzenie bezdotykowych podajników do mydła w toaletach. Oprócz tego sieć hurtowni zwiększyła nadzór nad aktualną liczbą osób przebywających w biurze oraz zrezygnowała z podróży międzymiastowych oraz spotkań z kontrahentami na rzecz form zdalnych.
 
Ze względu na dynamikę ruchu klientów sieć hurtowni koncentruje się nie tylko na odtworzeniu i zabezpieczeniu zapasów, ale również podjęciu szeregu działań mających na celu wsparcie klientów. Jako partner polskich przedsiębiorstw MAKRO Polska stara się wspierać zarówno sektor handlu tradycyjnego, jak i branżę gastronomiczną.  
 
W ramach solidarności z polską służbą zdrowia z dniem 19 marca 2020 roku MAKRO Polska dołącza do akcji #posiłekdlalekarza. Zespół kucharzy Akademii Inspiracji MAKRO, zlokalizowanej w Warszawie, we wszystkie dni powszednie będzie przygotowywać ciepłe posiłki dla kucharzy i personelu medycznego szpitalu MSWiA w Warszawie, który został przekształcony w szpital zakaźny w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną.
Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Kiermasz wielkanocny on-line

Odbywający się cyklicznie w warszawskim centrum handlowym Blue City Jarmark Produktów Regionalnych, który przed świętami zamienia się w Kiermasz Wielkanocny, w tym roku przenosi się do sieci.

ADRIAN KLONOWSKI OBEJMUJE NOWE STERY

W ostatnim numerze informowaliśmy o zamknięciu restauracji Metamorfoza. Teraz wiemy, że na początku marca Adrian Klonowski, wieloletni szef kuchni restauracji, objął stanowisko szefa kuchni w Pädaste Manor i Alexander Restaurant na wyspie Muhu w Estonii.

CERTYFIKAT SMAKU

19 maja podczas uroczystej gali w restauracji Mielżyński Wines & Spirits w Warszawie odbyła się gala finałowa I edycji akcji "Kukbuk poleca". Producenci mogli przesyłać do redakcji "Kukbuka" próbki swoich produktów, a najlepsze z nich otrzymały szereg korzyści płynących z posiadania certyfikatu.

Polska - największy sad w Europie!

Trzy czwarte Polaków słyszało, że nasz kraj jest największym producentem jabłek w Europie. Ale tylko co piąty z nas wie, że produkujemy aż 3 miliony ton jabłek rocznie - ilość, którą można wypełnić 240 tysięcy TIR-ów! Dlatego jabłko będzie motywem przewodnim kampanii promującej Polskę.

WYJĄTKOWY TYDZIEŃ

Od 25 sierpnia do 3 września w Warszawie odbędzie się trzecia edycja festiwalu Fine Dining Week. Restauracje biorące udział w wydarzeniu przygotują 5-daniowe menu degustacyjne w specjalnej cenie 119 zł.

Chef’s Table w Water & Wine

Chef's Table to nowa propozycja wyjątkowego konceptu restauracyjnego dla pasjonatów fine diningu. W specjalnie zaaranżowanym nowym miejscu, w małych (maksymalnie 8-osobowych) grupach goście spotkają się przy stole, który sąsiaduje z otwartą kuchnią.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej