x

Apel branży cateringowej

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    17.03.2020

Branża cateringowa, tak samo jak wiele innych, znalazła się w ciężkiej sytuacji ze względu na pandemię CoVid-19. Dlatego Easycatering.pl wystosował do wszystkich apel pod hasłem #przesuwajnieusuwaj.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Ze względu na masowe rezygnacje z imprez i usług cateringowych, Tomasz Woźniak, CEO i założyciel Easycatering.pl, postanowił wystosować otwarty apel z prośbą o nieodwoływanie, lecz przesuwanie zaplanowanych wydarzeń. Pod apelem podpisało się już ponad 70 firm związanych z usługami cateringowymi. Poniżej zamieszczamy treść apelu oraz link do strony, na której znajduje się oryginalna wersja. 

 

APEL od CEO Easycatering.pl
#przesuwajnieusuwaj

W imieniu całego zespołu Easycatering.pl i współpracujących z nami partnerów cateringowych zwracamy się uprzejmie z apelem z powodu obecnej sytuacji kryzysowej wynikającej z panującej Pandemii Koronawirusa COVID19.

Apelujemy w imieniu całej branży cateringowej o to, aby nie rezygnować z cateringów oraz dużych eventów tylko w miarę możliwości przesuwać na dalsze terminy, nawet odległe w wakacje lub na jesieni.

Obecna sytuacja jest naprawdę trudna dla całej branży cateringowej oraz eventowej.

Liczymy na wspólne działanie

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bezpieczne zakupy w Selgrosie w Siedlcach

W związku z koronawirusem, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, w sklepie wprowadzono specjalne rozwiązania.

Od 18 maja mogą ruszyć restauracje! Nie tylko te z ogródkami!

Dozwolone będzie obsługiwanie gości nie tylko przy stolikach na zewnątrz, jak wcześniej spekulowano, ale także w środku wszystkich lokali gastronomicznych. Warunek - zachowanie limitu jednego klienta na 4 m kw powierzchni.

Bezpłatne webinary dla przedsiębiorców

Firma Grant Thornton, Santander Bank Polska oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu postanowiły zorganizować bezpłatne webinary dla przedsiębiorców. Poznaj szczegóły.

#SerwujemyPrawo - darmowe wsparcie prawne dla restauracji dotkniętych epidemią

DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej pomaga małym firmom gastronomicznym w ramach akcji #SerwujemyPrawo. W każdy czwartek prawnicy udzielają bezpłatnych telefonicznych konsultacji w sprawach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w czasie epidemii.

Morski Zając w Kuźnicy - wystartował w czasie pandemii!

Trzeba mieć odwagę, by otworzyć nowy lokal w czasie zamrożenia gastronomii. Ofka Piechniczek i Kamil Kita, właściciele Morskiego Zająca w Kuźnicy na Półwyspie Helskim zrobili to! - Największe zaskoczenie? Goście. Ich wsparcie, dobre słowo, powroty po kolejne dania - mówią.

Poradnik MAKRO Polska na temat bezpieczeństwa w restauracjach

Publikacja "Bezpieczne miejsce do jedzenia w czasach COVID-19. Porady dla branży gastronomicznej" jest już w drodze do restauracji. Poradnik został przygotowany we współpracy z restauratorami i szefami kuchni. To kompendium wiedzy o tym, jak przygotować lokal na wyzwania bezpiecznej obsługi gości.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej