x

Apel branży cateringowej

Kategoria: Koronawirus - Aktualności    17.03.2020

Branża cateringowa, tak samo jak wiele innych, znalazła się w ciężkiej sytuacji ze względu na pandemię CoVid-19. Dlatego Easycatering.pl wystosował do wszystkich apel pod hasłem #przesuwajnieusuwaj.

Foto: materiały prasowe.
Foto: materiały prasowe.
Ze względu na masowe rezygnacje z imprez i usług cateringowych, Tomasz Woźniak, CEO i założyciel Easycatering.pl, postanowił wystosować otwarty apel z prośbą o nieodwoływanie, lecz przesuwanie zaplanowanych wydarzeń. Pod apelem podpisało się już ponad 70 firm związanych z usługami cateringowymi. Poniżej zamieszczamy treść apelu oraz link do strony, na której znajduje się oryginalna wersja. 

 

APEL od CEO Easycatering.pl
#przesuwajnieusuwaj

W imieniu całego zespołu Easycatering.pl i współpracujących z nami partnerów cateringowych zwracamy się uprzejmie z apelem z powodu obecnej sytuacji kryzysowej wynikającej z panującej Pandemii Koronawirusa COVID19.

Apelujemy w imieniu całej branży cateringowej o to, aby nie rezygnować z cateringów oraz dużych eventów tylko w miarę możliwości przesuwać na dalsze terminy, nawet odległe w wakacje lub na jesieni.

Obecna sytuacja jest naprawdę trudna dla całej branży cateringowej oraz eventowej.

Liczymy na wspólne działanie

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Czy prowizje zjadają rynek dostaw?

Restauratorzy zdani na łaskę portali do zamawiania online narzekają na wysokie prowizje. Czy słusznie? Tym zajmuje się już UOKiK, a sami właściciele lokalu, nie czekając na werdykt, szukają innych rozwiązań.

Na ratunek stołecznemu Przysmakowi przy Lwowskiej

Warszawiakom nie jest im obojętna patowa sytuacja lokali, które od pokoleń karmią stolicę. Pomagają np. cukierni Rurki z Wiatraka na Grochowie, ustawiając się w kolejce po kultowy przysmak z kremem na wynos. Zamknięcie grozi też barowi Przysmak z kuchnią polską. Czy i tym razem ruszą na ratunek?

Wrocławskiej gastronomii pomysły na koronawirusa

Można o mijających tygodniach mówić "kryzys", ale to podejście pozbawione uważności. Wolę je widzieć jako początek czegoś nowego, czas zrozumienia potrzeb gości i wprowadzania kreatywnych rozwiązań, które gdyby nie koronawirus, pewnie nigdy nie miałby szansy na urzeczywistnienie.

Sfinks Polska - w czasie lockdownu spadek przychodów o ponad 90%

Trzecia pod względem przychodów firma gastronomiczna w Polsce odnotowała w czasie lockdownu spadek przychodów o ponad 90%. Powoli odbudowuje jednak sprzedaż i rozwija swoje sieci przed drugą falą wzrostu zakażeń.

Morski Zając w Kuźnicy - wystartował w czasie pandemii!

Trzeba mieć odwagę, by otworzyć nowy lokal w czasie zamrożenia gastronomii. Ofka Piechniczek i Kamil Kita, właściciele Morskiego Zająca w Kuźnicy na Półwyspie Helskim zrobili to! - Największe zaskoczenie? Goście. Ich wsparcie, dobre słowo, powroty po kolejne dania - mówią.

Otwarcie gastronomii. Jak to się robi w Krakowie?

Śniadanie w Rannym Ptaszku, obiad w restauracji "Pod Baranem", koktajl w Molam. Jak wygląda nowa gastronomiczna rzeczywistość w Krakowie? Wszyscy czekają na weekend!

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej