x

Max Premium Burgers już w Warszawie!

Kategoria: Miejsca

Od końca stycznia szwedzkie burgery od Max Premium Burgers można zjeść już w 8 lokalizacjach w Polsce, w tym w trzech w Warszawie. Nowe lokale otworzone zostały w największych centrach handlowych stolicy - Złotych Tarasach oraz Arkadii.

Max Premium Burgers. Foto: materiały prasowe.
Max Premium Burgers. Foto: materiały prasowe.
Choć Max Premium Burgers to zasadniczo fast food, jego menu bardzo się różni od oferty popularnych sieciówek. Przede wszystkim dostępnych jest wiele pozycji wegetariańskich (np. Halloumi Burger) oraz wegańskich (np. Chrupiący Wege Burger czy Wege Nuggetsy), które są jasno oznaczone w menu specjalnymi symbolami. W wielu klasycznych kanapkach mięso można wymienić na jego roślinny odpowiednik. Dla osób dbających o linię dostępne są burgery bez bułki (owinięte sałatą) oraz sałatki. Max Premium Burger to także przyjemne, ciepłe i klimatyczne wnętrza, tradycja sięgająca 1968 r. oraz ogromna troska o środowisko. Firma skrupulatnie mierzy emisję CO2 swojej działalności, stara się ją systematycznie obniżać oraz prowadzi działania mające na celu zniwelowanie wytworzonego śladu węglowego. Co jednak najważniejsze – ich burgery są po prostu smaczne!

Adres: Złote Tarasy, 3. piętro, lokal 303, ul. Złota 59, Warszawa: Westfield Arkadia, 1. piętro, strefa Grand Kitchen, al. Jana Pawła II 82, Warszawa
Liczba miejsc: 66 (Złote Tarasy), 170 (Arkadia)
Przedział cenowy: burgery: 12,45-20,95, zestawy: 19,45-27,45
Typ: fast food
Właściciel: Max Poland Sp. z o.o.
Kierownik lokalu: Katsiaryna Askirka (Złote Tarasy), Kamil Krukowski (Arkadia)

Artykuł ukazał się w „Food Service" 2/2020 nr 192.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

Bobby Burger otwiera 40 lokal - na warszawskich Bielanach

Siedem lat temu jeden food truck, dziś 40 barów w dużych polskich miastach - takim wynikiem może pochwalić się Bobby Burger. Sieciówka właśnie uruchomiła swoją pierwszą burgerownię na warszawskich Bielanach.

GRAMY W TĘ SAMĄ GRĘ

Opasły Tom - niezaprzeczalnie jedno z najważniejszych miejsc na kulinarnej mapie nie tylko Warszawy, ale całej Polski. Po 7 latach działalności restauracja zmieniła lokalizację. Zapytaliśmy Agnieszkę Kręglicką, właścicielkę, jakie zmiany przynosi nowy rozdział w historii Opasłego.

RESTAURACJE Z OGRODEM

Zrównoważone wykorzystanie mięsa, owoców i warzyw to silny trend już od lat. Restauracje w całej Europie robią krok dalej: hodują własne warzywa oraz zioła i wykorzystują je w kuchni. Miejsca te znajdują się zarówno z dala od cywilizacji, jak i w wielkich miastach - Paryżu, Berlinie czy Londynie.

Na słodko w warszawskiej Kukułce

Kukułka to nowa warszawska cukiernia stworzona w czerwcu tego roku przez Dominikę Krzemińską (Przegryź) i Katarzynę Błońską (AleWino). Zajmuje niewielką przestrzeń przy Mokotowskiej, sąsiadując drzwi w drzwi z restauracją Przegryź.

AMFORA RESTAURANT & COCKTAIL BAR

Po sukcesie fine diningowej restauracji Cadenza w Katowicach przyszedł dla jej twórców czas na nowe miejsce, które sami określają jako "street dining". Amfora to zarazem restauracja oraz koktajlbar, a serwowane dania są typowe dla targów w Jerozolimie czy Erywaniu.

SZTUCZKA BISTRO

W Sopocie, tuż przy głównej ulicy Bohaterów Monte Casino, naprzeciwko słynnego Krzywego Domku, otworzyło się pod koniec marca Sztuczka Bistro. Właścicielami bistro są - znani z gdyńskiej restauracji Sztuczka - Piotr i Rafał Wałęsowie, a także Marcin Przekwas. Rafał Wałęsa jest także szefem kuchni.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej