x

Ręcznie obierane i krojone owoce w ofercie MAKRO Polska

Kategoria: Produkty

Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom klientów, MAKRO Polska wprowadza do swojego asortymentu nową linię produktów - gotowe do spożycia, świeże owoce krojone marki FructoFresh.

Krojone owoce marki FructoFresh. Foto: materiały prasowe.
Krojone owoce marki FructoFresh. Foto: materiały prasowe.
Wyprodukowane opatentowaną technologią fresh cut, ręcznie obierane oraz krojone owoce stanowią zdrową żywność niewymagającą dodatkowej obróbki. Pakowane w modyfikowanej atmosferze (MAP) produkty te dłużej zachowują świeżość. Dostępne w MAKRO są mieszanki różnych owoców, jak i produkty mono, krojone według potrzeb klienta w plastry czy paski.

Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerza asortyment o wyprodukowane opatentowaną technologią fresh cut owoce krojone marki FructoFresh. W metodzie tej używane są wyłącznie owoce od sprawdzonych producentów w optymalnej fazie dojrzałości, niepasteryzowane oraz niemrożone.

Owoce wyróżniają się wyjątkowymi walorami smakowymi i wysoką wartością odżywczą. Zalewę stanowi wodny roztwór posiadający niewielką ilość cukru, kwasów cytrynowego i askorbinowego. Produkty pakowane są w modyfikowanej atmosferze (MAP), dzięki której dłużej pozostają świeże. Eliminuje to potrzebę używania jakichkolwiek środków konserwujących i chemicznych.

„Dzięki tej linii produktów klienci HoReCa oszczędzają czas i nakład pracy przy przygotowaniu dań. Z kolei dla klientów indywidualnych stanowi ona zdrową alternatywę na szybkie śniadanie, przekąskę w drodze do pracy czy dodatek do deseru. Bezpieczeństwo i wysoką jakość owoców gwarantuje międzynarodowy certyfikat bezpieczeństwa żywności (IFS)” – wyjaśnia Paweł Pigoński, Category Maneger Fruit & Veg dep. MAKRO Polska.

W ofercie sieci hurtowni pojawiły się świeże mieszanki różnych owoców, jak i produkty mono, krojone w plastry i paski. Produkty dostępne są w opakowaniach 1 kg oraz 150 g.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej