x

Mitsuro Restaurants w Starym Browarze

Kategoria: Miejsca    27.02.2020

Klub muzyczny premium, restauracja sushi z pierwszym w Polsce menu w stylu robatayaki oraz steakhouse pod szyldem Whiskey in the Jar.

Klub muzyczny Sinner. Foto: materiały prasowe.
Klub muzyczny Sinner. Foto: materiały prasowe.
Stary Browar pochwalił się pozyskaniem nowego najemcy gastronomicznego jesienią. Grupa Mitsuro Restaurants postanowiła wprowadzić do poznańskiego Centrum aż trzy koncepty – dwie restauracje oraz klub muzyczny. Lokale gastronomiczne to nowe odsłony marek Matii Sushi oraz steakhouse Whiskey in the Jar.

"Koncepty Mitsuro zajęły lokale w budynku Słodowni przy Dziedzińcu Sztuki, łączącym dwa skrzydła handlowe: Atrium i Pasaż. To doskonała lokalizacja w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc Browaru. Nowe koncepty Mitsuro wyróżnia odwaga i rozmach. Dzięki lokalizacji w tak rozpoznawalnym i ikonicznym miejscu, jakim jest Stary Browar, marki grupy Mitsuro zyskały wspaniałą architektoniczną oprawę, ale przede wszystkim ogromny potencjał kliencki” - mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar.

Klub muzyczny z multimedialną oprawą

Klub Sinner (ang. “grzesznik”) to miejsce premium dla najbardziej wymagających klientów. Oferta Sinnera to nie tylko staranna selekcja programu muzycznego, ale spektakularna oprawa każdego wieczoru – z występami artystów, scenografią i multimedialnymi wizualizacjami. Klub wyposażono w najwyższej klasy nagłośnienie i ekrany. Sinner to pierwsza na poznańskiej scenie klubowej Poznaniu odpowiedź na aktualne trendy, mówiące, że klienta przyciąga nie tylko sam produkt, ale atmosfera wokół marki, doświadczenie.

Matii Sushi. Foto: materiały prasowe.
Matii Sushi. Foto: materiały prasowe.
Matii Sushi z premierowym menu

Matii Sushi to lokal, który funkcjonował do niedawna w sąsiedztwie Starego Browaru, a teraz został otwarty w nowej odsłonie. Koncept zbudowano wokół menu w stylu robatayaki. Nowoczesne wnętrze nowego Matii ocieplono jasnymi odcieniami drewna i materiałów, z których wykonano meble i wyposażenie. Design niezobowiązująco nawiązuje do japońskiego wzornictwa przez precyzyjny dobór detali, np. podwieszonych pod sufitem pionowych flag z nazwą restauracji. Znakiem rozpoznawczym wnętrza jest geometryczny wzór na ścianach, a dominantą – mural wykonany na całej wysokości lokalu – parteru i antresoli.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Restauracja Jeff`s w warszawskiej Hali Koszyki

Bar we wnętrzu czerwonego Volkswagena "Ogórka", kolorowe neony na ścianach oraz amerykańskie jedzenie - nowa, trzecia już restauracja w Warszawie pod szyldem Jeff`s otworzyła się w Hali Koszyki.

Warszawski Projekt 44 - comfort food w autorksim wydaniu

Usytuowany na parterze imponującego wieżowca przy ul. Złotej warszawski Projekt 44 proponuje comfort food w autorskim wydaniu. Choć sąsiedztwo najdroższych apartamentów w Polsce może nieco onieśmielać, wystrój restauracji zachęca do odwiedzin - jest zarazem elegancka, przytulna i nieco industrialna.

Bez Tytułu z nowym szefem kuchni i nowym menu

Po przerwie spowodowanej lockdownem warszawska restauracja Bez Tytułu wróciła z kilkoma znaczącymi zmianami.

Restauracja Kuby Wojewódzkiego i kilka innych w Elektrowni Powiśle - już czynne

Kolejne koncepty gastronomiczne uruchamiane w otwartej 20 maja zrewitalizowanej Elektrowni Powiśle w Warszawie! W ten weekend w strefie Food Hall pojawią się Philly’s Finest (amerykańskie kanapki), Quattro Canti (pizzeria), Osmania (kebab) oraz Soul Burger.

Papa Diego w formacie restauracyjnym

We wtorek, 19 lutego otwarty został drugi katowicki lokal meksykańskiej sieci Papa Diego. Tym razem jest to lokal ze stolikami restauracyjnymi.

Stół - nieoczywiste połączenia smakowe w Krakowie

Pod koniec marca tego roku w Krakowie, w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiego rynku, powstała restauracja Stół. Lokal ma industrialne wnętrze i 53 miejsca siedzące. Dodatkowo dostępnych jest 50 miejsc w piwnicy, przeznaczonej na organizację imprez dla grup zamkniętych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej