x

Mitsuro Restaurants w Starym Browarze

Kategoria: Miejsca    27.02.2020

Klub muzyczny premium, restauracja sushi z pierwszym w Polsce menu w stylu robatayaki oraz steakhouse pod szyldem Whiskey in the Jar.

Klub muzyczny Sinner. Foto: materiały prasowe.
Klub muzyczny Sinner. Foto: materiały prasowe.
Stary Browar pochwalił się pozyskaniem nowego najemcy gastronomicznego jesienią. Grupa Mitsuro Restaurants postanowiła wprowadzić do poznańskiego Centrum aż trzy koncepty – dwie restauracje oraz klub muzyczny. Lokale gastronomiczne to nowe odsłony marek Matii Sushi oraz steakhouse Whiskey in the Jar.

"Koncepty Mitsuro zajęły lokale w budynku Słodowni przy Dziedzińcu Sztuki, łączącym dwa skrzydła handlowe: Atrium i Pasaż. To doskonała lokalizacja w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc Browaru. Nowe koncepty Mitsuro wyróżnia odwaga i rozmach. Dzięki lokalizacji w tak rozpoznawalnym i ikonicznym miejscu, jakim jest Stary Browar, marki grupy Mitsuro zyskały wspaniałą architektoniczną oprawę, ale przede wszystkim ogromny potencjał kliencki” - mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar.

Klub muzyczny z multimedialną oprawą

Klub Sinner (ang. “grzesznik”) to miejsce premium dla najbardziej wymagających klientów. Oferta Sinnera to nie tylko staranna selekcja programu muzycznego, ale spektakularna oprawa każdego wieczoru – z występami artystów, scenografią i multimedialnymi wizualizacjami. Klub wyposażono w najwyższej klasy nagłośnienie i ekrany. Sinner to pierwsza na poznańskiej scenie klubowej Poznaniu odpowiedź na aktualne trendy, mówiące, że klienta przyciąga nie tylko sam produkt, ale atmosfera wokół marki, doświadczenie.

Matii Sushi. Foto: materiały prasowe.
Matii Sushi. Foto: materiały prasowe.
Matii Sushi z premierowym menu

Matii Sushi to lokal, który funkcjonował do niedawna w sąsiedztwie Starego Browaru, a teraz został otwarty w nowej odsłonie. Koncept zbudowano wokół menu w stylu robatayaki. Nowoczesne wnętrze nowego Matii ocieplono jasnymi odcieniami drewna i materiałów, z których wykonano meble i wyposażenie. Design niezobowiązująco nawiązuje do japońskiego wzornictwa przez precyzyjny dobór detali, np. podwieszonych pod sufitem pionowych flag z nazwą restauracji. Znakiem rozpoznawczym wnętrza jest geometryczny wzór na ścianach, a dominantą – mural wykonany na całej wysokości lokalu – parteru i antresoli.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bakery w Browarach Warszawskich. Michał Paleta szefem kuchni i wspólnikiem lokalu

Koncept piekarniczo-cukierniczy Bakery wzbogaci się o drugi lokal - w Browarach Warszawskich w centrum stolicy. - To będzie wyjątkowa rzemieślnicza piekarnia z polskim, ale przede wszystkim francuskim pieczywem - mówi Bartłomiej Rychcik, prezes firmy Enata Bread zarządzającej marką.

RESTAURACJA KOBALTOWA

Gdy wybieramy się na wakacje nad polskie morze, Mierzeja Wiślana nie jawi się jako oczywisty wybór. Ale być może czas pomyśleć o zmianie destynacji. Sytuacja na Mierzei zmieniła się na korzyść świadomych smakoszy w 2015 r., kiedy to w nowo wybudowanym hotelu Tristan powstała restauracja Kobaltowa.

Otorongo w Warszawie - wegetariańska kuchnia inspirowana Ameryką Południową

W centrum stolicy od grudnia 2019 r. funkcjonuje oaza dla roślinożerców - to niewielka restauracja Otorongo. Od innych wegańsko-wegetariańskich konceptów różni się tym, że większość serwowanych w niej dań nawiązuje do kuchni Ameryki Południowej.

Strategia restauracji Rozbrat 20: powrót do fine diningu

Jak będzie wyglądała gastronomia po koronawirusie? Czy jest w niej jeszcze miejsce na fine dining? Czy serwujące ten typ kuchni restauracje będą w stanie przetrwać? Rozbrat 20 podejmuje ryzyko!

Hala Lipowa - pierwszy food hall w Krakowie

Hala Lipowa na Zabłociu to zróżnicowana oferta gastronomiczno-rozrywkowa: pięć restauracji, cocktail bar, stoisko z kawą i deserami oraz lody.

Ekologicznie w warszawskiej Werandzie Bistro

Werandę Bistro w stołecznej Hali Koszyki przy ul. Koszykowej 63 śmiało można określić mianem eco-friendly. To prawdziwa miejska dżungla w centrum miasta, w której postawiono na liczne aktywności związane z ekologią.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej