x

Mitsuro Restaurants w Starym Browarze

Kategoria: Miejsca

Klub muzyczny premium, restauracja sushi z pierwszym w Polsce menu w stylu robatayaki oraz steakhouse pod szyldem Whiskey in the Jar.

Klub muzyczny Sinner. Foto: materiały prasowe.
Klub muzyczny Sinner. Foto: materiały prasowe.
Stary Browar pochwalił się pozyskaniem nowego najemcy gastronomicznego jesienią. Grupa Mitsuro Restaurants postanowiła wprowadzić do poznańskiego Centrum aż trzy koncepty – dwie restauracje oraz klub muzyczny. Lokale gastronomiczne to nowe odsłony marek Matii Sushi oraz steakhouse Whiskey in the Jar.

"Koncepty Mitsuro zajęły lokale w budynku Słodowni przy Dziedzińcu Sztuki, łączącym dwa skrzydła handlowe: Atrium i Pasaż. To doskonała lokalizacja w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc Browaru. Nowe koncepty Mitsuro wyróżnia odwaga i rozmach. Dzięki lokalizacji w tak rozpoznawalnym i ikonicznym miejscu, jakim jest Stary Browar, marki grupy Mitsuro zyskały wspaniałą architektoniczną oprawę, ale przede wszystkim ogromny potencjał kliencki” - mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar.

Klub muzyczny z multimedialną oprawą

Klub Sinner (ang. “grzesznik”) to miejsce premium dla najbardziej wymagających klientów. Oferta Sinnera to nie tylko staranna selekcja programu muzycznego, ale spektakularna oprawa każdego wieczoru – z występami artystów, scenografią i multimedialnymi wizualizacjami. Klub wyposażono w najwyższej klasy nagłośnienie i ekrany. Sinner to pierwsza na poznańskiej scenie klubowej Poznaniu odpowiedź na aktualne trendy, mówiące, że klienta przyciąga nie tylko sam produkt, ale atmosfera wokół marki, doświadczenie.

Matii Sushi. Foto: materiały prasowe.
Matii Sushi. Foto: materiały prasowe.
Matii Sushi z premierowym menu

Matii Sushi to lokal, który funkcjonował do niedawna w sąsiedztwie Starego Browaru, a teraz został otwarty w nowej odsłonie. Koncept zbudowano wokół menu w stylu robatayaki. Nowoczesne wnętrze nowego Matii ocieplono jasnymi odcieniami drewna i materiałów, z których wykonano meble i wyposażenie. Design niezobowiązująco nawiązuje do japońskiego wzornictwa przez precyzyjny dobór detali, np. podwieszonych pod sufitem pionowych flag z nazwą restauracji. Znakiem rozpoznawczym wnętrza jest geometryczny wzór na ścianach, a dominantą – mural wykonany na całej wysokości lokalu – parteru i antresoli.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

SYSTEMY MOTYWACYJNE A WZROSTY SPRZEDAŻOWE W KATEGORII NAPOJÓW

W poprzednich artykułach omawiane były tematy istotne dla wzrostu sprzedaży i zysków kategorii napojów. Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, dlaczego kwestią fundamentalną jest inwestowanie w szkolenia dla zespołu, jak dopasować napoje do potraw, jak wyceniać napoje, omawialiśmy nadchodzące trendy.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej