x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Beer Food Week

Kategoria: Wydarzenia - kalendarium

Nowy festiwal restauracyjny startuje już 11 marca.

Przed nami pierwsza edycja Beer Food Week – festiwalu dedykowanemu łączeniu smaków dań i piw. Od 11 do 18 marca br. szefowie kuchni najlepszych restauracji w Polsce zaserwują trzydaniowe menu, które najciekawiej łączą się ze smakami piw. Festiwalowe doświadczenia dostępne będą w cenie 49 zł za osobę. Pionierskie wydarzenie beer pairingowe wspiera Grimbergen – piwo w stylu belgijskim. Każdy z dorosłych gości otrzyma piwo Grimbergen dopasowane do wybranego menu.

W części restauracji biorących udział w festiwalu będą dostępne trzy rodzaje piw Grimbergen w specjalnej cenie 8 zł za 330 ml oraz deska degustacyjna (3 rodzaje piw po 150 ml) w cenie 9 zł.

W pierwszej edycji festiwalu weźmie udział ponad sto najlepszych restauracji z ośmiu miast i regionów: Wrocławia, Warszawy, Poznania, Łodzi, Krakowa, Szczecina, Trójmiasta i Śląska.

Rezerwacji stolików można dokonywać online już od 20 lutego na stronie www.BeerFoodWeek.pl. Warto się spieszyć, bo liczba dostępnych stolików jest ograniczona.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej