x

Daj swojemu start-upowi szansę na sukces!

Kategoria: Twój biznes - oferta    05.02.2020

Wystartował konkurs przeznaczony dla start-upów - Food Innovation Challenge. Podczas kwietniowych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o nagrodę w wysokości 60 tysięcy zł. Już sam udział w rywalizacji umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

Organizatorzy konkursu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowili odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.
Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda – świadczenia o wartości 60 tysięcy zł, w tym: stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland (21-23 kwietnia 2020 r.), reklama w katalogu targowym, możliwość prezentacji projektu na scenie głównej, promocja na stronie internetowej targów, mediach społecznościowych i newsletterze, wsparcie biznesowe i mentoringowe.
Jeżeli jesteś właścicielem start-upu ze stażem nie większym niż 2 lata lub po prostu posiadasz świetny pomysł i pewność, że to właśnie on powinien stać się częścią rynku produktów i usług – zgłoś się do udziału w Food Innovation Challenge poprzez formularz na stronie www.worldfood.pl/innowacje. Czas na zgłoszenia  upływa 28 lutego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Sto restauracji świętuje stulecie odzyskania niepodległości w ramach Tygodnia Kuchni Polskiej

Z okazji setnej rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę, wybrane restauracje z całego kraju wprowadzą na tydzień od 5 do 11 listopada specjalne menu inspirowane różnymi regionami i kuchniami XIX i XX-wiecznej Polski.

Sfinks oferuje "Franczyzę za 1 zł"

Sfinks Polska wprowadza program "Franczyza za 1 zł", w ramach którego restauracje niesieciowe mogą przekształcić się w lokal pod szyldem jednej z marek operatora: Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło, Meta czy Fabryka Pizzy. Opłata franczyzowa w ciągu pierwszych 12 miesięcy to 1 zł.

DOBRA ENERGIA

Prowadzenie własnego lokalu gastronomicznego wiąże się z różnego rodzaju kosztami, z których niektóre wydają się stałe, jak czynsz najmu, raty kredytów i leasingów, a inne są zdecydowanie zmienne i wobec tego mogą być zredukowane, jak chociażby koszty energii elektrycznej i paliwa gazowego.

Makro Polska świętuje z klientami 24. urodziny

Z okazji 24 lat istnienia na polskim rynku sieć hurtowni Makro przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów - w tym "Karuzelę okazji" obejmującą specjalne promocje oraz loterię w wersji cyfrowej, w której do zdobycia jest 100 000 nagród.

Ekspozycja sprzętu gastronomicznego w katowickim Makro

Blisko 300 artykułów wyposażenia dla gastronomii od czołowych producentów zgromadzono w strefie ekspozycyjnej katowickiej hali Makro.

Wirtualny sommelier już dostępny dla polskich konsumentów

Firma CEDC International przygotowała niespodziankę dla amatorów wina. Dzięki kampanii z wykorzystaniem technologii AR - rozszerzonej rzeczywistości, kupując wybrane wina z winnic Torres lub Mare Magnum, można wziąć udział w indywidualnym szkoleniu prowadzonym przez sommeliera.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej