x

Daj swojemu start-upowi szansę na sukces!

Kategoria: Twój biznes - oferta

Wystartował konkurs przeznaczony dla start-upów - Food Innovation Challenge. Podczas kwietniowych targów WorldFood Poland będzie można zawalczyć o nagrodę w wysokości 60 tysięcy zł. Już sam udział w rywalizacji umożliwia szerokie dotarcie do potencjalnych inwestorów i najważniejszych osób z branży.

Organizatorzy konkursu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby przemysłu spożywczego, postanowili odkryć i wypromować nieszablonowe pomysły oraz innowacyjne start-upy. Inicjatywa kierowana jest do osób mających koncepcję na unikatowe produkty, technologię lub usługi, które zatrzęsą rynkiem i wyznaczą nowe trendy.
Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda – świadczenia o wartości 60 tysięcy zł, w tym: stoisko promocyjne na targach WorldFood Poland (21-23 kwietnia 2020 r.), reklama w katalogu targowym, możliwość prezentacji projektu na scenie głównej, promocja na stronie internetowej targów, mediach społecznościowych i newsletterze, wsparcie biznesowe i mentoringowe.
Jeżeli jesteś właścicielem start-upu ze stażem nie większym niż 2 lata lub po prostu posiadasz świetny pomysł i pewność, że to właśnie on powinien stać się częścią rynku produktów i usług – zgłoś się do udziału w Food Innovation Challenge poprzez formularz na stronie www.worldfood.pl/innowacje. Czas na zgłoszenia  upływa 28 lutego.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Wyjątkowa propozycja Tchibo Coffee Service Polska

Nowoczesny i ekskluzywny ekspres Coffea Professional.

PLENEROWO I WYGODNIE

W sezonie wiosennym i letnim większość przyjęć i imprez przenosi się na zewnątrz. Ogrody, ogródki to najlepsza sceneria do dobrej zabawy. Jak zadbać nie tylko o odpowiednią atmosferę, ale też o komfort gości, właściwą oprawę i dobrać odpowiednią zastawę?

ZAPROGRAMUJ SPRZEDAŻ

Samoobsługa może okazać się przyszłością sieci restauracyjnych: zmniejsza koszty, ułatwia organizację zamówień oraz kontrolę sprzedaży. Z kiosków samoobsługowych coraz częściej korzystają duże sieci fastfoodowe.

Ketchup Curry - nowy sos marki Fanex

Fanex - polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził na rynek zupełnie nowy sos - Ketchup Curry. Receptura przypadnie do gustu miłośnikom orientalnych smaków z charakterem. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz sieci handlowych.

CZYSTA WYDAJNOŚĆ

Wygodne, wielofunkcyjne, ale przede wszystkim wydajne i oszczędne w eksploatacji - takie powinny być zmywarki na restauracyjnym zapleczu. Jak wybrać te najlepsze z bogatej oferty producentów? W zależności od potrzeb lokalu, jego wielkości i natężenia ruchu mamy wiele możliwości do wyboru.

Łazienka na medal - goście to docenią!

Czysta i zadbana łazienka to najlepsza wizytówka każdej restauracji. Jest również ważnym elementem tworzenia przyjemnego i komfortowego doświadczenia w trakcie wizyty gości. Klimatyczne, dobrze zaprojektowane i praktyczne wnętrza lokali gastronomicznych to coś, co niewątpliwie przyciąga gości.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak łączyć napoje i alkohole z jedzeniem?

Jako restaurator pewnie wiele razy myślałeś o zasadach łączenia potraw i napojów. Jak sprawić, aby odpowiednia selekcja napojów pasowała do menu? Co zrobić, by obsługa umiała zarekomendować odpowiedni napój 
do serwowanego posiłku?
więcej