x

Drugie urodziny restauracji Kanapa w Warszawie

Kategoria: Miejsca

Warszawska restauracja Kanapa specjalizująca się we współczesnej kuchni ukraińskiej świętowała 31 stycznia swoje drugie urodziny.

Stanislav Malovytski serwuje przysmaki restauracji Kanapa. Zdjęcia: materiały prasowe.
Stanislav Malovytski serwuje przysmaki restauracji Kanapa. Zdjęcia: materiały prasowe.
W menu przygotowanym specjalnie na tę okazję znalazły się zarówno najpopularniejsze potrawy serwowane w lokalu, takie jak czarne pierogi z nadzieniem z sandacza w sosie rakowym czy kotlet po kijowsku, jak również okazjonalne rarytasy – ostrygi z kiszonym agrestem czy sorbet z buraka serwowany osobiście przez szefa kuchni Stanislava Malovytskiego.
Gospodarz uroczystej kolacji, właściciel Kanapy Dmitryi Borysov, zadbał nie tylko o atrakcyjną degustację – wieczór uświetnił występ ukraińskiego zespołu Lemko Bluegrass Band i degustacja win poprowadzona przez Bisso Atanassova z Beykush Winery.
– Nasza karta zawiera bestsellery takie jak barszcz ukraiński serwowany w kapuście, czarne pierogi z sandaczem czy jadalne świece, ale jest też przestrzeń na polskie akcenty w karcie, np. tatar lub sezonowe menu z okazji Św. Marcina, kiedy to gęsina króluje na stołach. Organizujemy sporo wydarzeń kulinarnych takich jak wieczory enologiczne, czy chef’s table podczas, którego osobiście opowiadam o serwowanych daniach – mówi Stanislav Malovytsky, szef kuchni warszawskiej Kanapy. Przez dwa lata restauracja ugościła 80 tysięcy osób, zaserwowała 25 tysięcy porcji pierogów, 18,5 tysiąca świec jadalnych, 11, 5 tysiąca porcji barszczu w kapuście czy 22 tysięcy deserów.
Dmitryi Borysov zapowiada, że jeszcze w tym roku otworzy w stolicy lokal w stylu smart casual.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej