x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Procenty od Coca-Coli

Kategoria: Karta - napoje

Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff i produktów Grupy Campari.

Koktajl Cuba Libre. Zdjęcie: Shutterstock.com
Koktajl Cuba Libre. Zdjęcie: Shutterstock.com
Nowe produkty, które powiększą ofertę Coca-Cola HBC należą do kategorii produktów premium: wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.
– Poszerzenie oferty dystrybucyjnej jest częścią konsekwentnie realizowanej naszej strategii zakładającej proponowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Dzięki temu, Coca-Cola znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego – mówi Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.

Autor tekstu: ( red. )

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Koreański czarny czosnek - nowy trend wśród kucharzy
Food Service Summit 2019 - relacja II
Food Service Summit 2019 - relacja
więcej