x

Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Procenty od Coca-Coli

Kategoria: Karta - napoje    05.02.2020

Coca-Cola HBC Polska uruchamia dystrybucję alkoholi marek Potocki, Nemiroff i produktów Grupy Campari.

Koktajl Cuba Libre. Zdjęcie: Shutterstock.com
Koktajl Cuba Libre. Zdjęcie: Shutterstock.com
Nowe produkty, które powiększą ofertę Coca-Cola HBC należą do kategorii produktów premium: wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.
– Poszerzenie oferty dystrybucyjnej jest częścią konsekwentnie realizowanej naszej strategii zakładającej proponowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Dzięki temu, Coca-Cola znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego – mówi Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.

Autor tekstu: ( red. )

Zobacz także

Bezglutenowe piwo z rzemieślniczego Browaru Jana

Rzemieślniczy Browar Jana wprowadza piwo dla osób chorych na celiakię oraz cierpiących na nietolerancję glutenu. To wciąż nisza na polskim rynku.

Kombucha - naturalnie zdrowa

Jeżeli do tej pory nie słyszeliście o kombuchy, to znaczy, że ominął was bardzo ważny trend. Początkowo nieznany, niszowy napój obecnie pojawia się w coraz większej liczbie sklepów, lokali gastronomicznych, cateringów dietetycznych, a nawet na siłowniach i w klubach fitness.

CUDZE CHWALICIE, SWEGO NIE ZNACIE... CZYLI KOKTAJLE Z POLSKIM AKCENTEM

Moda na używanie polskich produktów coraz śmielej przekracza progi rodzimych barów. W rozmowie z Emilem Oponowiczem, właścicielem baru Woda Ognista, rozmawiam o tym jak zaakcentować regionalny rys w koktajlach, by polski bar nie kojarzył się wyłącznie z kieliszkiem zmrożonej wódki

Frappuccino na bazie różowej czekolady - od Starbucksa

W ofercie sieci kawiarni Starbucks w Polsce pojawił się nowy, różowy napój Ruby Flamingo Frappuccino. To pierwszy tego typu napój Starbucks, dla którego bazą stała się różowa czekolada. Oferta jest limitowana.

Oshee kupuje Kingę Pienińską

Firma Oshee została nowym właścicielem naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska. OSHEE podpisało umowę zakupu 100% udziałów, co skutkuje całościowym przejęciem przez OSHEE marki Kinga Pienińska wraz z Zakładem produkcyjnym w Krościenku nad Dunajcem oraz całym personelem, zatrudnionym w spółce.

Elegancja Doliny Jelenia

Szkocka whisky w nowych wyjątkowych opakowaniach od października już w sprzedaży!

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna strategia wyceny napojów

Odpowiednia wycena napojów to jedna z najważniejszych decyzji komercyjnych w sektorze HoReCa. Jeśli poziom cen jest właściwy, sprzedaż, a nią także zyski ze sprzedaży napojów wzrosną. W przypadku gdy ceny są zbyt niskie, tracimy zysk. Jeżeli natomiast ceny są zbyt wysokie, ryzykujemy utratę klienta.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej