x

Warszawa: Costa Coffee w dostawie przez Uber Eats

Kategoria: Twój biznes - wiedza    05.02.2020

Na start: bezpłatna dostawa zamówień w ramach Uber Eats z 10 lokalizacji w Warszawie.

Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Od dziś, 5 lutego 2020, wszyscy mieszkający w Warszawie użytkownicy aplikacji Uber Eats będą mogli złożyć w niej zamówienia na jedzenie i napoje z oferty brytyjskiej sieci kawiarni – Costa Coffee. W aplikacji będzie można zamówić apetycznego wrapa lub kawałek ciasta, ale także swoją ulubioną kawę, niezależnie do tego, czy jest to „mała czarna” czy jakikolwiek inny kawowy napój z oferty kawiarni.

Darmowa dostawa

Z okazji rozpoczęcia współpracy między markami przygotowano specjalną ofertę – przez dwa tygodnia (czyli do 18 lutego) zamówienia na kawę i przekąski złożone w Uber Eats będą dostarczane bezpłatnie (klienci nie poniosą kosztów dostawy).

Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
"Współpraca z Uber Eats jest odpowiedzią na potrzeby wielbicieli Costa Coffee szukających sposobów na delektowanie się naszą wspaniałą kawą w sposób szybki i wygodny. Dostarczając ją prosto do ich domów, biur czy innych miejsc spotkań, sprawiamy, że marka Costa Coffee staje się jeszcze bardziej dostępna. Z niecierpliwością czekamy na rezultaty pilotażowej akcji w Warszawie i wykorzystanie wyników do zbadania, w jaki sposób możemy zaoferować klientom jeszcze doskonalszą obsługę" – mówi Wojciech Skoczylas, Retail Director Costa Poland & Latvia.

“Jesteśmy niezmiernie dumni i cieszymy się, że Costa Coffee została naszym kolejnym partnerem. Od teraz warszawscy smakosze kawy mogą ją zamawiać za jednym kliknięciem w aplikacji - niezależnie od tego, czy będzie to poranny, pobudzający napój w domu, czy popołudniowa “mała czarna” w biurze” – komentuje Jakub Pietraszek, General Manager, Uber Eats Polska.

Restauracje Costa Coffee objęte akcją:
– ul. Wańkowicza 1 (Kabaty),
– ul. Ciszewskiego 15 (Ursynów),
– ul. Górczewska 212/226 (Bemowo),
– ul. Wołoska 22 (Mokotów),
– ul. Francuska 12 (Praga Południe, Saska Kępa),
– ul. Tamka 29 (Śródmieście, Powiśle),
– ul. Sienna 75 (Wola),
– al. Lecha Kaczyńskiego 14 (Śródmieście),
– ul. Światowida 41 (Białołęka, Tarchomin),
– ul. Grochowska 207 (Praga Południe).

W celu skorzystania z oferty w aplikacji Uber Eats należy wpisać kod promocyjny COSTA (aktywny do 18.02), by cieszyć się darmową dostawą.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

Wizerunek lokalu - czy wystarczą dobre zdjęcia?

Coraz więcej restauratorów ma świadomość, że atrakcyjna prezentacja ich lokalu w internecie jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Nie wystarczy jednak zlecić sesję fotografowi - aby publikacje w mediach społecznościowych przyciągały gości do restauracji, trzeba mieć na nie pomysł!

Reklama restauracji w mediach społecznościowych

Początek roku to dobry moment na zaplanowanie budżetu marketingowego i uwzględnienie w nim wydatków, które zamierzamy przeznaczyć na reklamę lokalu. Nawet te restauracje, które w danym momencie świetnie sobie radzą, powinny antycypować potencjalny spadek liczby gości i zabiegać o ich atencję.

Nowe dania w dowozie od Sfinks Polska. Sprawdź jakie!

Poszerzanie oferty o dania dostępne wyłącznie w kanale delivery to odpowiedź spółki na aktualną sytuację w kraju i potrzeby rynku. Po sukcesie pierwszej wirtualnej marki The Burgers, Sfinks Polska proponuje dwie kolejne potrawy w dowozie - Kebapi oraz Yolo Chicken.

Jak uruchomić i rozwijać dostawy? Bezpłatny poradnik dla restauracji

Czy bardziej opłaca się dostawa własna, czy zlecona na zewnątrz? Czym menu w dowozie powinno różnić się od oferty w lokalu? Jakich restauracji szukają klienci i gdzie? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poradniku stworzonym przez ekspertów Pyszne.pl i specjalistów branży.

Wszystko, tylko nie zwyczajność

Wielu młodych gości restauracji oczekuje, że menu spełni ich coraz bardziej wygórowane oczekiwania. Co jest dla nich szczególnie istotne? Nowy raport o rynku niemieckim pokazuje, jak tzw. milenialsi zmienili gastronomię.

80/20, CZYLI O ZASADZIE PARETO

Istnieje prawdopodobieństwo, że przeczytanie 20 proc. tego artykułu pozwoli na zrozumienie 80 proc. jego treści. Zasada Pareto mówi o tym, że 20 proc. badanych obiektów ma znaczenie w 80 proc., a pozostałe 80 proc. ma znaczenie w 20 proc.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej