x

Warszawa: Costa Coffee w dostawie przez Uber Eats

Kategoria: Twój biznes - wiedza

Na start: bezpłatna dostawa zamówień w ramach Uber Eats z 10 lokalizacji w Warszawie.

Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Od dziś, 5 lutego 2020, wszyscy mieszkający w Warszawie użytkownicy aplikacji Uber Eats będą mogli złożyć w niej zamówienia na jedzenie i napoje z oferty brytyjskiej sieci kawiarni – Costa Coffee. W aplikacji będzie można zamówić apetycznego wrapa lub kawałek ciasta, ale także swoją ulubioną kawę, niezależnie do tego, czy jest to „mała czarna” czy jakikolwiek inny kawowy napój z oferty kawiarni.

Darmowa dostawa

Z okazji rozpoczęcia współpracy między markami przygotowano specjalną ofertę – przez dwa tygodnia (czyli do 18 lutego) zamówienia na kawę i przekąski złożone w Uber Eats będą dostarczane bezpłatnie (klienci nie poniosą kosztów dostawy).

Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
"Współpraca z Uber Eats jest odpowiedzią na potrzeby wielbicieli Costa Coffee szukających sposobów na delektowanie się naszą wspaniałą kawą w sposób szybki i wygodny. Dostarczając ją prosto do ich domów, biur czy innych miejsc spotkań, sprawiamy, że marka Costa Coffee staje się jeszcze bardziej dostępna. Z niecierpliwością czekamy na rezultaty pilotażowej akcji w Warszawie i wykorzystanie wyników do zbadania, w jaki sposób możemy zaoferować klientom jeszcze doskonalszą obsługę" – mówi Wojciech Skoczylas, Retail Director Costa Poland & Latvia.

“Jesteśmy niezmiernie dumni i cieszymy się, że Costa Coffee została naszym kolejnym partnerem. Od teraz warszawscy smakosze kawy mogą ją zamawiać za jednym kliknięciem w aplikacji - niezależnie od tego, czy będzie to poranny, pobudzający napój w domu, czy popołudniowa “mała czarna” w biurze” – komentuje Jakub Pietraszek, General Manager, Uber Eats Polska.

Restauracje Costa Coffee objęte akcją:
– ul. Wańkowicza 1 (Kabaty),
– ul. Ciszewskiego 15 (Ursynów),
– ul. Górczewska 212/226 (Bemowo),
– ul. Wołoska 22 (Mokotów),
– ul. Francuska 12 (Praga Południe, Saska Kępa),
– ul. Tamka 29 (Śródmieście, Powiśle),
– ul. Sienna 75 (Wola),
– al. Lecha Kaczyńskiego 14 (Śródmieście),
– ul. Światowida 41 (Białołęka, Tarchomin),
– ul. Grochowska 207 (Praga Południe).

W celu skorzystania z oferty w aplikacji Uber Eats należy wpisać kod promocyjny COSTA (aktywny do 18.02), by cieszyć się darmową dostawą.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

Gdzie szukać ukrytych pieniędzy

Początek nowego roku to okres podsumowań oraz wyznaczania nowych celów. To także moment na kalkulacje i potencjalne zwiększenie zysku. Co zrobić, by rzeczywiście nasze obroty i zysk wzrosły?

Bar Is Us - nowe narzędzie dla barmanów

Chcesz doskonalić się w swoim zawodzie? Poszukujesz profesjonalnej wiedzy o alkoholach? Szukasz inspiracji? O nowej aplikacji mobilnej wspomagającej pracę i rozwój zawodowy barmanów opowiada portalowi OuiChef.pl Bartosz Paśko, On Trade Activity Manager w Stock Polska.

Tork: tworzyć więcej, wykorzystując mniej

Marka Tork to jeden z liderów rozwiązań do utrzymywania higieny. O działaniach marki Tork realizowanych pod hasłem "Tworzenie zrównoważonego życia poza domem" opowiada Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork.

16 edycja L’Art de la cuisine Martell

3. marca br. odbędzie się jeden z najważniejszych konkursów kulinarnych w Polsce

Pyszne.pl i TripAdvisor współpracują

Portal stanowiący część grupy Takeaway.com N.V. - wiodącej platformy do zarządzania dostawami jedzenia w Europie kontynentalnej - ogłosił dzisiaj nawiązanie współpracy z portalem TripAdvisor, największym na świecie serwisem turystycznym.

#Gastropomaga, czyli jak branża wspiera lekarzy i szpitale

Restauratorzy - choć sami walczą o przetrwanie - chętnie włączają się do pomocy tym, którzy na co dzień zmagają się z epidemią. Ze zgromadzonych w magazynach zapasów przygotowują pełnowartościowe posiłki i dowożą je do placówek medycznych.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Skuteczna ekspozycja i zatowarowanie restauracji

Dbanie o odpowiedni kontakt wizualny, zagwarantowanie priorytetu produktom najważniejszym z punktu widzenia klienta, dyskretne oznakowanie jakości oferty to droga, która doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków.
więcej