x

Warszawa: Costa Coffee w dostawie przez Uber Eats

Kategoria: Twój biznes - wiedza    05.02.2020

Na start: bezpłatna dostawa zamówień w ramach Uber Eats z 10 lokalizacji w Warszawie.

Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Zamów kawę z Costa Coffee przez aplikację Uber Eats. Foto: materiały prasowe.
Od dziś, 5 lutego 2020, wszyscy mieszkający w Warszawie użytkownicy aplikacji Uber Eats będą mogli złożyć w niej zamówienia na jedzenie i napoje z oferty brytyjskiej sieci kawiarni – Costa Coffee. W aplikacji będzie można zamówić apetycznego wrapa lub kawałek ciasta, ale także swoją ulubioną kawę, niezależnie do tego, czy jest to „mała czarna” czy jakikolwiek inny kawowy napój z oferty kawiarni.

Darmowa dostawa

Z okazji rozpoczęcia współpracy między markami przygotowano specjalną ofertę – przez dwa tygodnia (czyli do 18 lutego) zamówienia na kawę i przekąski złożone w Uber Eats będą dostarczane bezpłatnie (klienci nie poniosą kosztów dostawy).

Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
Ciesz się smakiem świeżej kawy i pszynych przekąsek nie wychodząc z domu lub z biura. Foto: materiały prasowe.
"Współpraca z Uber Eats jest odpowiedzią na potrzeby wielbicieli Costa Coffee szukających sposobów na delektowanie się naszą wspaniałą kawą w sposób szybki i wygodny. Dostarczając ją prosto do ich domów, biur czy innych miejsc spotkań, sprawiamy, że marka Costa Coffee staje się jeszcze bardziej dostępna. Z niecierpliwością czekamy na rezultaty pilotażowej akcji w Warszawie i wykorzystanie wyników do zbadania, w jaki sposób możemy zaoferować klientom jeszcze doskonalszą obsługę" – mówi Wojciech Skoczylas, Retail Director Costa Poland & Latvia.

“Jesteśmy niezmiernie dumni i cieszymy się, że Costa Coffee została naszym kolejnym partnerem. Od teraz warszawscy smakosze kawy mogą ją zamawiać za jednym kliknięciem w aplikacji - niezależnie od tego, czy będzie to poranny, pobudzający napój w domu, czy popołudniowa “mała czarna” w biurze” – komentuje Jakub Pietraszek, General Manager, Uber Eats Polska.

Restauracje Costa Coffee objęte akcją:
– ul. Wańkowicza 1 (Kabaty),
– ul. Ciszewskiego 15 (Ursynów),
– ul. Górczewska 212/226 (Bemowo),
– ul. Wołoska 22 (Mokotów),
– ul. Francuska 12 (Praga Południe, Saska Kępa),
– ul. Tamka 29 (Śródmieście, Powiśle),
– ul. Sienna 75 (Wola),
– al. Lecha Kaczyńskiego 14 (Śródmieście),
– ul. Światowida 41 (Białołęka, Tarchomin),
– ul. Grochowska 207 (Praga Południe).

W celu skorzystania z oferty w aplikacji Uber Eats należy wpisać kod promocyjny COSTA (aktywny do 18.02), by cieszyć się darmową dostawą.

Autor tekstu: Wojciech Piasecki
O AUTORZE
Wojciech Tomasz Piasecki
Z wykształcenia mgr inż technologii żywności i żywienia człowieka. Od 13 lat związany z branżą żywności jako technolog i dziennikarz. Specjalizuje się w analizie sensorycznej, badaniach ilościowych i jakościowych na rynku FMCG, technologii gastronomicznej oraz dietetyce sportowej. Z zamiłowania kucharz i piekarz nieustannie poszukujący nowych smaków. Promuje kuchnię zdrową i zbilansowaną. Uwielbia podróże, zarówno te miejskie, jak i z plecakiem w nieznane.

Zobacz także

Prime cost w restauracji

Pojęcie prime costu, zwanego także kosztem produkcyjnym, odnosi się do wszystkich przedsiębiorstw produkcyjnych, w tym także restauracji. Oznacza sumę bezpośrednich kosztów zmiennych, które ponoszone są podczas wytwarzania produktów. Pozwala on na określenie marżowości produkcji.

Budowanie zespołu sali

Kluczem do sukcesu w biznesie gastronomicznym są ludzie. Znalezienie ich, zarządzanie nimi oraz zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najtrudniejszych wyzwań, przed jakimi stoją właściciele lokali.

OBSŁUGA W KRYZYSIE

Tak jak po zimie przychodzi wiosna, a po nocy dzień, tak w każdej, nawet najlepszej restauracji pojawi się w końcu niezadowolony gość. W kolejnym odcinku "Sztuki obsługi" opisujemy, jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej. Z każdej można wybrnąć z korzyścią dla naszego biznesu. Podpowiadamy jak.

Marketing restauracji - wsparcie z głową

Wytypowanie profesjonalnej agencji marketingowej dla lokalu gastronomicznego to nie lada wyzwanie. Kluczem do wyboru właściwej firmy powinno być hasło "dla gastronomii"

Marcin Popielarz startuje z linią roślinnych produktów

Marcin Popielarz, szef patron restauracji Biały Królik w Gdyni i Biôłi Trus w Sulęczynie stworzył autorską gamę całkowicie roślinnych przetworów. Produkty takie jak Kimchi Polskie czy Pâté Grzybowe dostępne są już na Pomorzu, a to dopiero początek działań nowej marki.

Konsumenci oczekują bezpiecznej żywności

Czy system HACCP to obecnie za mało i jak jeszcze można zadbać o bezpieczeństwo żywności - zapytaliśmy Lucynę Olborską, dyrektora Polskiego Centrum Akredytacji.

Inne kategorie

Akademia Horeca

Jak budować kartę napojów w restauracji typu fine dining?

Fine dining, jak sama nazwa wskazuje, polega na dostarczeniu gościom restauracji doświadczenia gastronomicznego na bardzo wysokim poziomie.
więcej

Video

Ruch to zdrowie, ale pamiętaj o bezpieczeństwie
Zespół stresu pourazowego – jak zadbać o swoją przyszłość ?
Społeczna odpowiedzialność – myśl o innych
Techniki relaksacji – jak się zregenerować?
Obniżenie nastroju – zrób nowy plan
Lęk przed utratą pracy – jak sobie z nim poradzić?
Konflikty w rodzinie – jak do nich nie dopuścić?
Kontrola – jak jej nie stracić ?
więcej